
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με τον Guillaume Mroz, σχεδιαστή και scripter της DICE, έρχονται βελτιώσεις για το single player κομμάτι του Star Wars: Battlefront, στο οποίο υπάρχουν διάφορα τεχνικά θέματα.
Καλο νεο αυτο..
Ήμουν έτοιμος να το αγοράσω σαν star wars fan που είμαι αλλά μόλις έμαθα ότι δεν έχει hardcore mode άλλαξα γνώμη.
Ποιος φτιάχνει παιχνίδι χωρίς hardcore? Εντάξει το offline, κάπως δικαιολογημένο, αλλά έλεος. Υπάρχουν κι άλλοι που παίζουν fps
Επισης φαν... οχι φανατικος, απλα φαν... αν το εκαναν σαν το ντεστινι, να εδιναν ενα 50-60% βαση σε co-op με στορι... απλα θα γινοταν πανικος στις πωλησεις... (προσωπικη αποψη)