Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δεν αλλάζει το επίπεδο δυσκολίας στο Majora’s Mask 3D

Ο δημιουργός τίτλων της σειράς The Legend of Zelda Eiji Aonuma έδωσε μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη αναφορικά με την καινούργια έκδοση του Majora’s Mask για το Nintendo 3DS, αποκαλύπτοντας μερικά πράγματα για την επανεμφάνιση του αγαπημένου τίτλου. Ο 51χρονος τόνισε ότι η ομάδα δεν πείραξε το βαθμό δυσκολίας του αρχικού τίτλου, πέρα από μία αλλαγή που έγινε σ’ ένα συγκεκριμένο boss fight και στο οποίο διαφοροποιήθηκε λίγο η στρατηγική γύρω από αυτή την μάχη.



Εκτός από την διατήρηση του βαθμού δυσκολίας, ο Aonuma αποκάλυψε ότι οι παίκτες θα μπορούν να ψαρέψουν σε αυτή την έκδοση, σχολιάζοντας μάλιστα ότι οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να ψαρέψουν κάτι «γιγάντιο»! Παράλληλα, σχολίασε το γεγονός ότι ήθελε να αφιερωθεί αρκετός χρόνος πάνω στην ανάπτυξη του Majora’s Mask 3D και σύντομα αναμένονται περισσότερες πληροφορίες και γύρω από την ενσωμάτωση του touch-screen σε αυτή την έκδοση.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Nortec Multimedia

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D
    • 12+ pegi 12+
      • 9.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (3)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://zelda.com/majoras-mask/ FOLLOWERS 5 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*