
Πάντως αξίζει να σημειωθεί, ότι πολλοί παίκτες έχουν παράπονα για την μικρή διάρκεια ζωής (της μπαταρίας) του DualShock 4 σε σύγκριση με αυτήν που είχαν συναντήσει στο DualShock 3.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο Shuhei Yoshida της Sony απέκλεισε το ενδεχόμενο οι κάτοχοι του PlayStation 4 να μπορούν να απενεργοποιούν την light bar του DualShock 4.
Από το μπλε φωτάκι η μικρή διάρκεια της μπαταρίας αποκλείεται να είναι.Στη χειρότερη αν δν κρατήσει πολύ καιρό η μπαταρία αλλάζεις χειριστήριο τόσο απλά. Αποσπώμενες τώρα και χαζομαρούλες. Ερχόμαστε κανονικά και με γκρουπάκι πλέον....
Παντος η διαρκεια του νεου ειναι πραγματικα το αρνητικο πρωτον
Σε αυτη την χειριστηριαρα...και γενικα της κονσολας...
Λογικα ισως πιο μετα βγει καμια νεα φουρνια με περισσοτερη διαρκεια ζωης..
Όντως πηγαίνοντας από το PS3 στο PS4 περιμένεις να βρεις καλύτερα πράγματα όπως μεγαλύτερη διάρκειας μπαταρίας αλλά του 4 είναι αρκετά χειρότερη από το 6 χρονών χειριστήριο του 3.
Δηλαδη μια ζωη λατερνα... με τα φωτακια! Τεσπα, αυτο ειναι το λιγοτερο.
Οπως προαναφερανε τα παιδια, αλλου εγκειται το προβλημα.
Ειναι βεβαια οτι φευγει και το προστατευτικο απο τα στιξ... ελεος!
ΓΙατι να το κλεισουν? Σιγα μην ευθυνεται ενα LED φωτακι για την μπαταρια. Λογικα οπως ειπε κι ο mousou12 στο μελλον θα βγει καποιο χειριστηριο με μεγαλυτερη διαρκεια ζωης. Early adopters=beta testers.
Δηλαδή κάθε νύχτα θα είναι αφιερωμένη στα Star Wars.
πραγματικα ειναι προβλημα...την πρωτη φορα που μου εβγαλε οτι χρειαζεται φορτιση νομιζα οτι ηταν ελλατωματικο το χειρηστηριο αλλα δυστυχως δεν ηταν...κατι πρεπει να κανουν με τη μπαταρια...οσο για το led δεν με ενοχλει ιδιαιτερα και τη νυχτα αλλα καλο θα ηταν να μπορουσες να το απενεργοποιησεις
Γενικα η τεχνολογια led με απειρες εφαρμογες απο τηλεορασεις μεχρι ακομη και στα αυτοκινητα εχει αυτο το πλεονεκτημα "την ελαχιστη καταναλωση."γουσουφακι μου εσυ yoshida θα πρεπε να απενεργοποιειται αν το θελει καποιος για τους δικους του προσωπικους λογους.
Πολλής κόσμος το ζητάει... Ας το λάβουν σοβαρά υπόψη..
Θα το διορθωσουν στο μελλον πιστευω...
Οσο να ναι καταναλωνει ομως... Παντως βλακεια η μικρη διαρκεια ζωης της μπαταριας
δεν πειραζει εχω δυο χειριστηρια και τα αλλαζω,,ασε που μπορεις να το φορτισεις με φορτιστη smartphone.
no problem