Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δημοσίευμα ρίχνει φως στην προβληματική ανάπτυξη του Destiny

*
Το Kotaku δημοσίευσε ρεπορτάζ σχετικά με την ανάπτυξη του Destiny της Bungie που επιβεβαιώνει αυτό που είχαν υποψιαστεί πολλοί παίκτες: έγιναν δραστικές αλλαγές στην ιστορία πριν την κυκλοφορία του τίτλου. Το Destiny αρχικά είχε μια πολύ διαφορετική ιστορία, αλλά το καλοκαίρι του 2013 άλλαξαν εντελώς τα πλάνα, σύμφωνα με το kotaku. Ο Joe Staten, ο chief architect της αρχικής ιστορίας, αποχώρησε από τη Bungie αμέσως μετά την ένταξη του στη Microsoft. Η ομάδα ανάπτυξης στη συνέχεια έπρεπε να δημιουργήσει μια νέα ιστορία για το Destiny, η κυκλοφορία του οποίου είχε προγραμματιστεί για το Μάρτιο του 2014. Ο τίτλος κυκλοφόρησε -τελικά- τον Σεπτέμβριο του 2014 και γνώρισε εμπορική επιτυχία, αλλά πολλά δημοσιεύματα τόνιζαν ότι το game είχε αρκετά προβλήματα, κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την ιστορία (βασικά δεν υπήρχε ιστορία) του τίτλου.



Το Kotaku έχει δημοσιεύσει πολλά στοιχεία και λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο που δεν συμπεριλήφθηκε τελικά, τους χαρακτήρες και τις περιοχές που προστέθηκαν ή αφαιρέθηκαν πριν την κυκλοφορία του Destiny. Μετά την κυκλοφορία του τίτλου, η ομάδα ανάπτυξης του Diablo 3 επισκέφτηκε τη Bungie για να συζητήσουν σχετικά με τη διαδικασία λανσαρίσματος του Reaper of Souls expansion. Από τότε το The Taken King expansion (διαβάστε το review εδώ) έτυχε θετικής υποδοχής από τους παίκτες, ενώ οι παραλληλισμοί μεταξύ Destiny και Diablo 3 είναι πλέον σαφείς.



Η Bungie πρόσφατα άλλαξε τα αρχικά της σχέδια που προέβλεπαν την κυκλοφορία mini-DLC expansions για το The Taken King και αντ' αυτών προτίμησαν ένα διαφορετικό μοντέλο με δωρεάν updates που θα χρηματοδοτείται από τις μικρό-συναλλαγές. Πάντως, πολύ σύντομα, το μυαλό και οι προσπάθειες όλων θα στραφούν στο Destiny 2 που αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2016. Τέλος, για την ανάπτυξη του Destiny χρησιμοποιήθηκε η game engine της Bungie, ωστόσο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ήταν η αιτία να καθυστερήσει η ανάπτυξη του τίτλου και σύμφωνα με πηγές του kotaku ίσως είναι και η αιτία που θα δυσκολευτεί το στούντιο να ανταπεξέλθει στο ετήσιο χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bungie

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Destiny
    • 16+ pegi 16+
      • 8.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (12)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.bungie.net/ FOLLOWERS 29 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Scott_Pilgrim
    • 2016 το destiny 2; Πολύ νωρίς δεν είναι ρε παιδιά; Εδώ μιλούσαν για 10ετές πλάνο υποστήριξης στο πρώτο destiny και αν θυμάμαι καλά το δύο δεν ήταν μέσα στα πλάνα τους.

*