
Ωστόσο, μέχρι να υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από πλευράς EA games, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την παραπάνω πληροφορία μόνο ως φήμη.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με το Reddit, αρκετοί YouTubers έχουν ήδη αποκτήσει πρόσβαση στο επερχόμενο Battlefield Hardline και όπως αναφέρουν, η beta του τίτλου αναμένεται να ξεκινήσει στις 3 Φεβρουαρίου.
Περιμενω πως και πως!Ελπιζω να κυμαινεται ιδια επιπεδα ποιοτητας με το BF4