
Αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση μέσα στις επόμενες ώρες.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η φήμη για την ανακοίνωση του Tekken 7 αυτές τις ημέρες φαίνεται πως επιβεβαιώνεται, αφού ένα video του IGN που δημοσιεύτηκε μέσω της πλατφόρμας της AOL, αναφέρει ότι κάτι τέτοιο είναι γεγονός.
Τρομερά νέα. Χαίρομαι που το βλέπω τελικά γιατί ήταν ένας από τους τίτλους που περίμενα στην Ε3.
εχυσα...
Για να δούμε γιατί μετά το tekken tag τη σειρά την κάνανε gtp
Tekken και στο Xbox ??? Αυτο δεν ηταν Ps exclusive ?
Ήταν στην εποχή του Playstation 2, τώρα (από το 2009) είναι multi platform.
Οσο και να μου αρεσε το Tekken παλια,τωρα προτιμω το MK.Παρολα αυτα περιμενω πως και πως να δειξουν gameplay
ναι,και εγω προτιμω το mk πλεον..μου αρεσουν και τα επεισοδια του legacy
νομιζω οτι η επιτυχια του τεκκεν 3 δεν εχει επαναληφθει ποτε και οτι ολα τα τεκεν απο το 4 και περα ακομα εξαργυρωνουν την επιτυχια αυτη...