H Sony ανακοίνωσε πως διοργανώνει ειδικό διαγωνισμό στο Facebook για να γιορτάσει τα 20 χρόνια του PlayStation και να χαρίσει δύο επετειακές κονσόλες PS4! Στην κλήρωση μπορούν να μπουν όσοι εισέλθουν στο επίσημο facebook page PlayStation Greece και συμπληρώσουν την ειδική φόρμα μέχρι και την 1η Μαρτίου του 2015. Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 2 Μαρτίου και κατόπιν θα ανακοινωθούν και οι δύο υπερ-τυχεροί. Σημειώνεται πως η ειδική έκδοση του PlayStation 4 έχει κυκλοφορήσει σε γκρι χρώμα, είναι συλλεκτική και έχει κυκλοφορήσει σε λίγο παραπάνω από 12 χιλιάδες μονάδες.

Αν ενδιαφέρεστε, σπεύσατε!
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Απίστευτος διαγωνισμός από την Sony! Καλή επιτυχία σε όλους!
Το αν ενδιαφερεστε στο τέλος του αρθρου μου αρεσε... ; )
Τι είπες τώρα.. Το ότι η αντιπροσωπεία της Ελλάδας κατάφερε και βρήκε 2 κομμάτια είναι απίστευτο! Καλή επιτυχία σε όλους και ευχαριστούμε την Sony Hellas!
Παραπάνω έχει βρει και έχει δώσει στην ελληνική αγορά. Απλά αυτά τα δύο τα χρησιμοποιεί για τη σελίδα της στο facebook :)
Πολύ ωραίος διαγωνισμός αλλά θα προτιμούσα και αυτά να τα πούλαγε σε δημοπρασία για ενίσχυση κάποιου ιδρύματος.
Γι αυτο αγαπαμε Sony Hellas .... Απιστευτο δωρο.... Μολις μπηκα στη κληρωση.... Τωρα τι να πω.... Μακαρι να κερδισω... :D
Πότε βγήκε το anniversary edition στην ελληνική αγορά; Έχω χάσει επεισόδια ή ακόμα δεν έχουν βγει προς πώληση τα κομμάτια;
Η μονη συλλεκτικη κονσολα που εχω θελησει ever...
@Scott , ποτε δε βγηκε , δωθηκε στο Make a Wish (http://tinyurl.com/p95tcv7)
αν μας ενδιαφερει? οχι μωρε καθολου ουτε καν :P ηδη το ερωτευτικα χαχα
Aν σου κατσει ειναι τζοκερ..
Αντε και καλη τύχη σε όλους μας!!!
Τρομερός διαγωνισμός από την Sony μπράβο τους.
Ελάτε παίδες,βλέπετε δε συμμετέχω σε άλλους διαγωνισμούς γιατί βαριέμαι να ψάχνω εξωγήινους κλπ,οπότε τώρα πρέπει να κερδίσω κι εγώ κάτι έτσι;Άντε,δώστε το 1 από δω,να μην χάνετε κι εσείς χρόνο.
το θεμα ειναι αν το κερδισεις αν θα το κρατησεις η θα το βαλεις σε κανενα ebay να βγαλεις τις καλοκαιρινες σου διακοπες...βασικα τις καλοκαιρινες διακοπες για τα επομενα 2-3 χρονια
@Scott_Pilgrim ΣΥΓΝΩΜΗ για την αρνητικη, ηθελα να βαλω θετικη αλλα απο το tablet....την πατησα.
Επιτελους και κατι ΣΩΣΤΟ απο την εδω αντιπροσωπεια. Παυλο, εχουν δοθει για πωληση συλλεκτικα εκτος "δημοπρασιων"?
@mousou12 ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ!!!! και ας χρειαστει να θυσιασεις ολες τις καλοκαιρινες διακοπες και τις χριστουγεννιατικες και τις πασχαλινες και ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΩΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ απο ΤΩΡΑ μεχρι......τελους!!!!!
Πλάκα κάνετε; Φυσικά και θα τρέξω!!!
Καλή επιτυχία σε όλους!!!
Κάνω τάμα στο Θεό ότι αν κερδίσω για τουλάχιστον ένα μήνα θα πηγαίνω εκκλησία!!! Βάλε Χριστέ μου το χεράκι Σου σε θερμοπαρακαλώ!!!
@mousou12 φυσικά και θα το κρατήσω,άλλωστε το καλοκαίρι κάνω διακοπές τσάμπα ή δεν κάνω καθόλου διακοπές,ανάλογα πως βλέπει κανείς την δουλειά το καλοκαίρι σεζόν σε ξενοδοχείο.
Υπαρχει καποιος που να μην ενδιαφερεται για αυτο το κομψοτεχνημα??? Το διαφημιστικο που εχουν στο σαιτ για τα 20 χρονια επισης φοβερο.