
Πέρα όμως των γενικών διορθώσεων, σ' αυτές συμπεριλαμβάνεται και το Spectator mode το οποίο, σύμφωνα πάντα με τους σχεδιαστές του τίτλου, "ρέει" καλύτερα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μέσω του προσωπικού τους λογαριασμού στο Twitter, οι Alan Kertz και Dennis Brannvall, σχεδιαστές του Battlefield 4, αποκάλυψαν μερικά νέα για τον τίτλο της DICE.
Σοβαρά τώρα!!?? Καινούργιο mode? Μας κάνετε πλάκα ρε παιδιά τι spectator mode! Τόσο καιρό διαβάζουμε τις ασυναρτησίες που γράφετε για τα νέα του Battlefield. Είναι προφανές ότι ούτε το παιχνίδι παίζει αυτός που τα γράφει αλλά ούτε και μετάφραση σωστή. Αν ήταν όμως κανα COD η κανα counter…. Έλεος πια αφού με κάνατε να κανω register στο site για να τα χώσω συγχαρητήρια τον καταφέρατε τον σκοπό σας. Λοιπόν διαβάστε από εδώ κύριοι
https://twitter.com/Demize99/status/420819970562752512
Και επι λέξη : Rebalance. DMR. V40. RGO. FB. MAA. Heli. Hand Flares. Εξισορρόπηση των DMR (ημιαυτόματα sniper rifles) , V40 (mini χειροβομβίδες) , RGO (χειροβομβίδα) , flashbang grenades, mobile AA (ερπυστριοφόρο αντιαεροπορικό όχημα) , τα ελικόπτερα και τα hand flares (φωτοβολίδες).
Καλή Χρονιά!
@GR-Romanos Δεν νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες τα παιδιά.Μπορεί να γίνανε κάποια λάθη και απλά μπορούσες να τους υποδείξεις που τα έχουν κάνει.Μην εκνευρίζεσαι τζάμπα για ένα παιχνίδι. Πετρόπουλε ελπίζω να διαβάσεις αυτά που λέει ο φίλος μας μιας και δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί δεν έχω παίξει το παιχνίδι.
@GR-Romanos και που σου απάντησαν να λες κι ευχαριστώ...τα μηνύματα σου ήταν βγαλμένα με άριστα από την σχολή αγένειας.
Bravo mysterious +10000 :P
Όσες διορθώσεις χρειάζονται να γίνουν. Τα λάθη είναι ανθρώπινα δεν χρειάζεται να κρεμάσουμε κανέναν.