Trailer στην ενότητα “What's New” του PS4 επιβεβαιώνει ότι η Sony πρόκειται να προσθέσει νέο χαρακτηριστικό που θα δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους του οικιακού συστήματος να επιλέξουν έναν από τους τίτλους που προσφέρονται δωρεάν στα μέλη του PS Plus. Σύμφωνα με το βίντεο, οι χρήστες θα έχουν τρεις επιλογές, ενώ το game με τις περισσότερες ψήφους θα προστίθεται στο Instant Game Collection. Αναφέρεται επίσης ότι τα υπόλοιπα δύο games (που έλαβαν λιγότερες ψήφους) θα προσφέρονται έναντι έκπτωσης στα μέλη του PS Plus.

Φαίνεται επίσης ότι οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τα σχετικά charts. Τέλος, τα τρία παιχνίδια που παρουσιάστηκαν στο βίντεο ήταν τα Zombie Vikings, Armello και το Grow Home. Αναμένουμε και επίσημη ανακοίνωση λοιπόν.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Στην ουσία θα διαλέγουμε ποιο indie θέλουμε; :P
Το γέλιο θα πέσει όταν κληθούμε να διαλέξουμε μεταξύ μεγάλων τίτλων. Πάντως, δεν είναι άσχημη ιδέα.
Μας δουλευουνε..κανονικα ομως...χαχαχαχαχαχα
Σαν το δημοψηφισμα θα μας δινουν χαρτι που θα λεει εγκρινετε το DEAD SPACE 3 ναι η οχι?? :p Για να δουμε αν θα πιασει αυτη η αποφαση
Μονο εμενα μου αρεσει σαν ιδεα? Αν καταλαβα ενα απο τα παιχνιδια που θα δινεται θα ειναι σε poll...μια χαρα ακουγεται....αρκει στα 3 προτεινομενα να μην βαζουν πολυ συχνα fps