
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πριν από λίγες ώρες έγινε διαθέσιμο εντελώς δωρεάν για PC το Jade Empire: Special Edition μέσω του Origin.
Το είχα βρει τότε στην προνομιακή τιμή των 30 ευρώ και σκέφτηκα ας το δοκιμάσω.Αυτό ήταν.Ερωτεύτηκα την Bioware με τη μία.Καταπληκτικός τίτλος που αν και έχει προβληματάκια,κατάφερε να με μαγέψει και να με απορροφήσει στο σύμπαν του.Θα ήθελα ένα δεύτερο,πάρα πολύ.
KOTOR, Jade Empire. Mass Effect. Good times. Και μετά κατηφόρα λίγο λίγο.
φρεσκοτατο μολις πριν 10 χρονια βγηκε... αμα εισαι κουβαρντας ετσι ειναι τα δινεις τζαμπα, ελπιζω καποια στιγμη να βαλει το φιφα96 τζαμπα γτ το 16 εχει πολυ λαγκ..
Έρεε εποχές Xbox πολύ ωραίο παιχνίδι!! Μαζί με το Kotor το είχα λιώσει bio ware….Μεγάλο όνομα με πικρή κατάληξη…..
@samcro, κάποια πράγματα αξίζει να τα βιώσεις έστω και καθυστερημένα. Ακόμα και έτσι. Δέκα χρόνια μετά, τα συγκεκριμένα RPG που ανέφερε και ο yaponvezos έχουν να δώσουν πράγματα σε αυτούς που δεν τα έχουν παίξει. Όπως σε οποιονδήποτε φαν του Star Wars δεν έχει παίξει τα KoTOR, του τα προτείνω πάντα...