Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η ΕΑ ανακοίνωσε ότι το FIFA 16 θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε εκδόσεις για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One, ενώ, για πρώτη φορά στην ιστορία του δημοφιλούς franchise, θα περιλαμβάνονται εθνικές ομάδες γυναικών. Οι παίκτες θα είναι σε θέση να επιλέξουν (μόνο για αγώνες μεταξύ γυναικείων εθνικών ομάδων) ανάμεσα σε Γερμανία, ΗΠΑ, Γαλλία, Σουηδία, Αγγλία, Βραζιλία, Καναδά, Αυστραλία, Ισπανία, Κίνα, Ιταλία και Μεξικό. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι ο τίτλος θα διαθέτει νέα in-game animations και 3D player modelling, ενώ οι παίκτες θα είναι ακόμα πιο «αυθεντικοί». Ανάμεσα στα πρώτα screenshots που δόθηκαν στη δημοσιότητα, απεικονίζονται οι Alex Morgan (ΗΠΑ) και Stephanie Houghton (Αγγλία). Στη συνέχεια ακολουθεί και το σχετικό trailer.
Γιατί ; Ειλικρινά γιατί; Το fifa το φετινό ήταν πολύ κακό, κάθε χρόνο καιχειρότερα, και μας δίνει αυτό; Τι να πω, μπράβο. Αυτές οι 15 γυναικες που παιζουν fifa θα χάρηκαν. Περιττό τελείως
Πες τα φίλε μου!Και εγώ το Fifa φέτος το παράτησα μετά από 4 χρόνια! Το fifa15 πολύ μέτριο παιχνίδι και δύστηχως κάτι μου λέει ότι το fifa16 η ίδια μετριότητα θα ειναι!
Ειτε εγω ειμαι περιεργος ειτε καποιοι υπερβαλλετε απο τωρα...εχουμε Μαιο, το παιχνιδι βγαινει τελη Σεπτεμβρη, αρχες Οκτωβριου απο οτι λεγεται, ερχεται E3 και gamescom, θελετε να βγαλουν ολα τα χαρτια τους απο τωρα για να μην εχουν να δειξουν τιποτα στους επομενους 4-5 μηνες! Αυτο ειναι απλα μια προσθηκη στο ολο παιχνιδι, εχουμε δρομο μπροστα μας,οι αλλαγες στο gameplay προφανως δεν θα βγουν τον Μαιο....αυτο χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να υπερασπιστω την ΕΑ προφανως!
Spyros13 φιλε μου αν και νομιζω πως τα λεμε και στο wehellas, εγω ειμαι pes fanboy, μου αρεσει πιο πολυ το θεμελιο του προ σε αντιθεση με την αβασταχτη ελαφροτητα του φιφα αλλα δεν νομιζω πως μπορεις να αρχισεις στο πρωτο tease που βλεπεις που ειναι καθαρα για να τραβηξει βλεμματα, προσωπικα by the way περιμενω να δω κατι αντιστοιχο και στον τελικο του CL να εχουν ετοιμο, να κρινεις modes,gamaplay και αλλα σοβαρα θεματα! Αυτο ηταν ενα μικρο χαρτι της ΕΑ που και αυτοι το ξεραν πως δεν ειναι κατι ουσιαστικο και για αυτο το "καψανε" και τοσο γρηγορα!
Παναγιωτη οντως τα λεμε στο wehellas! Koιτα εμενα μου αρεσει το καλο ποδοσφαιρο!ειτε το φτιαχνει η ΕΑ ειτε η κοναμι.. τα τελευταια χρονια "εγερνα" προς ΕΑ μερια με τα οποια προβληματα του!Βεβαια φετος το fifa 15 το παρατησα απο τον πρωτο μηνα(πολλα προβληματα και δεν με γεμιζε) γι'αυτο ξενερωσα με αυτο το teaser βιντεο!
Περιμενα κατι να μου δειξει που θα αφησει υποσχεσεις..αλλα ακομα ειναι νωρης ας ελπισουμε!
οσο για την κοναμι ουτε αυτη με εχει πεισει τα τελευταια χρονια!τελευταιο pes που μου αρεσε τρελα το Pes6 απο εκει και μετα το χαος..
Για μια ακόμα φορά το ποδόσφαιρο γίνεται αλάτι του λαού, το σύγχρονο μέσο καθοδήγησης των μαζών. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι μια πολυεθνική όπως η ΕΑ αποφάσισε να συμπεριλάβει και γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου. Έπεται και συνέχεια...
Παρόλο που έχω παρακολουθήσει γυναικείο ποδόσφαιρο και έχω δει γυναίκες που ξέρουν να μιλάνε στο τόπι ή ντριμπλάρουν μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο, μπορώ να πω ότι δεν ενθουσιάστηκα με αυτή την ανακοίνωση.
Αν τυχόν πέσει (που μάλλον θα πέσει) στα χέρια μου η επόμενη προσθήκη της σειράς, θα παίξω μερικά παιχνίδια μόνο και μόνο για την εμπειρία και από περιέργεια. Αλλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν θέλω να προσθέσω περισσότερα, γιατί μπορεί οι κυρίες -κυρίως- να με περάσουν για κανένα φαλλοκρατικό γουρούνι και είναι αμαρτία από το θεό :P :P :P
Θα πω όμως ότι ο Καρέ με έβαλε στη πρίζα με τα mods! :P
Για εμενα ειναι ισως μια αδιαφορη προσθηκη. Αλλα γιατι να μη την κανουν? Δε τους κοστισε σε χρονο αναπτυξης και ισως για καποιους-καποιες να ειναι κατι ενδιαφερον.
Να μαντέψω ότι πρόκειται για συμβατική υποχρέωση της ΕΑ από πλευράς FIFA στα πλαίσια των δικαιωμάτων χρήσης των πνευματικών δικαιωμάτων για το παιχνίδι εν γένει; Αμφιβάλλω ότι πρόκειται για πρωτοβουλία της EA. Επίσης, αμφιβάλλω ότι θα το δούμε και στην έκδοση που θα βγει του χρόνου και είμαι σίγουρος ότι δεν θα το δούμε στην έκδοση που θα βγει του παραχρόνου (ξέρω, σοκαριστική η πρόβλεψή μου για ετήσιες εκδόσεις του παιχνιδιού).
Οι πιο μίζεροι Έλληνες μαζεμένοι όλοι εδω μέσα είναι. Βγήκε ένα teaser για μια προσθήκη κι αμέσως να το κάψουν και να αρχίσουν παράπονα. Για εμένα ενδιαφέρουσα είναι η είδηση. Επίσης δεν ξέρω που παίζατε το Fifa φέτος αλλά στο PS4 είναι μακράν καλύτερο απο το PES (παλιός fan του pes αλλά απο το 9 και μετά απλά επιλέγω το καλύτερο ποδοσφαιράκι, στο PS3 μπορώ να πω πως ναι είναι καλύτερο το PES). Δεν το έχω βαρεθεί ούτε στιγμή ειδικά με τα modes που έχει.
Κίνηση που στοχεύει σε αγορές όπως Αμερική, Γερμανία και Σουηδία, αφού σε αυτές τις χώρες πολλές φορές φιγουράρουν και πρώτη είδηση τα κορίτσια όταν ολοκληρώνεται ένα εγχώριο πρωτάθλημα (για το Μουντιάλ γυναικών δεν το συζητάμε καν). Για την ώρα αδιάφορη κίνηση, αλλά μάλλον "τεστάρει" το ΦΙΦΑ τα πράγματα, να δει τι ανταπόκριση θα υπάρξει και αν πάει καλά που ξέρεις, μπορεί να αρχίσουν να βάζουν και κορυφαίες γυναικείες ομάδες συλλόγων (Wolfsburg και πάει λέγοντας)
Η ΕΑ ανακοίνωσε ότι το FIFA 16 θα κυκλοφορήσει τον ερχόμενο σε εκδόσεις για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One, ενώ, για πρώτη φορά στην ιστορία του δημοφιλούς franchise, θα περιλαμβάνονται εθνικές ομάδες γυναικών.
Γιατί ; Ειλικρινά γιατί; Το fifa το φετινό ήταν πολύ κακό, κάθε χρόνο καιχειρότερα, και μας δίνει αυτό; Τι να πω, μπράβο. Αυτές οι 15 γυναικες που παιζουν fifa θα χάρηκαν. Περιττό τελείως
Πες τα φίλε μου!Και εγώ το Fifa φέτος το παράτησα μετά από 4 χρόνια! Το fifa15 πολύ μέτριο παιχνίδι και δύστηχως κάτι μου λέει ότι το fifa16 η ίδια μετριότητα θα ειναι!
Μέχρι και στο φίφα βάλανε βυγζιά στο enternity πότε;
Ειτε εγω ειμαι περιεργος ειτε καποιοι υπερβαλλετε απο τωρα...εχουμε Μαιο, το παιχνιδι βγαινει τελη Σεπτεμβρη, αρχες Οκτωβριου απο οτι λεγεται, ερχεται E3 και gamescom, θελετε να βγαλουν ολα τα χαρτια τους απο τωρα για να μην εχουν να δειξουν τιποτα στους επομενους 4-5 μηνες! Αυτο ειναι απλα μια προσθηκη στο ολο παιχνιδι, εχουμε δρομο μπροστα μας,οι αλλαγες στο gameplay προφανως δεν θα βγουν τον Μαιο....αυτο χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να υπερασπιστω την ΕΑ προφανως!
Παναγιώτη είσαι αισιοδοξος? Μακάρι φίλε μου αλλά δεν το βλέπω. .
εγώ περιμένω να δω τα mods :P
Spyros13 φιλε μου αν και νομιζω πως τα λεμε και στο wehellas, εγω ειμαι pes fanboy, μου αρεσει πιο πολυ το θεμελιο του προ σε αντιθεση με την αβασταχτη ελαφροτητα του φιφα αλλα δεν νομιζω πως μπορεις να αρχισεις στο πρωτο tease που βλεπεις που ειναι καθαρα για να τραβηξει βλεμματα, προσωπικα by the way περιμενω να δω κατι αντιστοιχο και στον τελικο του CL να εχουν ετοιμο, να κρινεις modes,gamaplay και αλλα σοβαρα θεματα! Αυτο ηταν ενα μικρο χαρτι της ΕΑ που και αυτοι το ξεραν πως δεν ειναι κατι ουσιαστικο και για αυτο το "καψανε" και τοσο γρηγορα!
Nude Patch incoming
Eπισης για οσους κατακρινουν κατσε να δεις ποσοι θα το αγορασουν στο pc για τα πατσακια με τις (ημι)γυμνες που θα (θελαν να) βγουν!! ;)
Το παιχνίδι έχει σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθεί από το να προσθέσει νέα πρόσωπα ανεξαρτήτως φύλου ή καταγωγής.
Παναγιωτη οντως τα λεμε στο wehellas! Koιτα εμενα μου αρεσει το καλο ποδοσφαιρο!ειτε το φτιαχνει η ΕΑ ειτε η κοναμι.. τα τελευταια χρονια "εγερνα" προς ΕΑ μερια με τα οποια προβληματα του!Βεβαια φετος το fifa 15 το παρατησα απο τον πρωτο μηνα(πολλα προβληματα και δεν με γεμιζε) γι'αυτο ξενερωσα με αυτο το teaser βιντεο!
Περιμενα κατι να μου δειξει που θα αφησει υποσχεσεις..αλλα ακομα ειναι νωρης ας ελπισουμε!
οσο για την κοναμι ουτε αυτη με εχει πεισει τα τελευταια χρονια!τελευταιο pes που μου αρεσε τρελα το Pes6 απο εκει και μετα το χαος..
Για μια ακόμα φορά το ποδόσφαιρο γίνεται αλάτι του λαού, το σύγχρονο μέσο καθοδήγησης των μαζών. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι μια πολυεθνική όπως η ΕΑ αποφάσισε να συμπεριλάβει και γυναικείες ομάδες ποδοσφαίρου. Έπεται και συνέχεια...
Παρόλο που έχω παρακολουθήσει γυναικείο ποδόσφαιρο και έχω δει γυναίκες που ξέρουν να μιλάνε στο τόπι ή ντριμπλάρουν μέσα σε τηλεφωνικό θάλαμο, μπορώ να πω ότι δεν ενθουσιάστηκα με αυτή την ανακοίνωση.
Αν τυχόν πέσει (που μάλλον θα πέσει) στα χέρια μου η επόμενη προσθήκη της σειράς, θα παίξω μερικά παιχνίδια μόνο και μόνο για την εμπειρία και από περιέργεια. Αλλά δεν πρόκειται να ασχοληθώ περαιτέρω. Δεν θέλω να προσθέσω περισσότερα, γιατί μπορεί οι κυρίες -κυρίως- να με περάσουν για κανένα φαλλοκρατικό γουρούνι και είναι αμαρτία από το θεό :P :P :P
Θα πω όμως ότι ο Καρέ με έβαλε στη πρίζα με τα mods! :P
YΓ Ζήτω το γυναικείο βόλεϊ!
Ευγε EA....απλα ευγε...innovation καργα....
Οι αγωνες θα ειναι τοσο αμφιρροποι που θα παιζονται στηθος με στηθος... :P
Για εμενα ειναι ισως μια αδιαφορη προσθηκη. Αλλα γιατι να μη την κανουν? Δε τους κοστισε σε χρονο αναπτυξης και ισως για καποιους-καποιες να ειναι κατι ενδιαφερον.
Να μαντέψω ότι πρόκειται για συμβατική υποχρέωση της ΕΑ από πλευράς FIFA στα πλαίσια των δικαιωμάτων χρήσης των πνευματικών δικαιωμάτων για το παιχνίδι εν γένει; Αμφιβάλλω ότι πρόκειται για πρωτοβουλία της EA. Επίσης, αμφιβάλλω ότι θα το δούμε και στην έκδοση που θα βγει του χρόνου και είμαι σίγουρος ότι δεν θα το δούμε στην έκδοση που θα βγει του παραχρόνου (ξέρω, σοκαριστική η πρόβλεψή μου για ετήσιες εκδόσεις του παιχνιδιού).
Ρε παιδιά αλήθεια με τρομάζετε...
Κίνηση που στοχεύει σε αγορές όπως Αμερική, Γερμανία και Σουηδία, αφού σε αυτές τις χώρες πολλές φορές φιγουράρουν και πρώτη είδηση τα κορίτσια όταν ολοκληρώνεται ένα εγχώριο πρωτάθλημα (για το Μουντιάλ γυναικών δεν το συζητάμε καν). Για την ώρα αδιάφορη κίνηση, αλλά μάλλον "τεστάρει" το ΦΙΦΑ τα πράγματα, να δει τι ανταπόκριση θα υπάρξει και αν πάει καλά που ξέρεις, μπορεί να αρχίσουν να βάζουν και κορυφαίες γυναικείες ομάδες συλλόγων (Wolfsburg και πάει λέγοντας)
Οι παιχτριες θα εχουν για injury περιοδο?