
Λέτε να έχουμε αποκαλύψεις στην επερχόμενη Ε3; Υπομονή λίγα 24ωρα ακόμα…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Φαίνεται πως το Dead Rising 3 θα κυκλοφορήσει και στο PC, αφού η ιστοσελίδα AGB εντόπισε τον τίτλο στην βάση δεδομένων της γνωστής πλατφόρμας Steam.
Λενε και για το GTA V http://www.kdramastars.com/articles/24043/20140605/gta-v-pc.htm