Το Diablo 3 έρχεται επίσημα στο PlayStation 4, λίγα όμως έχουν ειπωθεί για ενδεχόμενη μεταφορά του και στο Xbox One. Η Xbox One έκδοση του παιχνιδιού παρόλα αυτά έκανε την εμφάνιση της σε φόρμες προ-παραγγελιών σε διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η Blizzard έσπευσε να σχολιάσει πως “ένας από τους στόχους μας είναι να φέρουμε το Diablo 3 σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό. Για την ώρα δεν έχουμε όμως κάποια ανακοίνωση”.

Από αυτή της την δήλωση, η Blizzard φαίνεται να μην αποκλείει μια σε πιθανή Xbox One κυκλοφορία του τίτλου. Ίδωμεν...
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
που ειναι το παλιο καλο diablo oeo?
Ρώτα κανέναν μέσα στο σπίτι μήπως το πήρε το μάτι του κάπου.