
Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί πόσο θα κοστίζει το Halo 3: ODST Remastered για όσους δεν το δικαιούνται δωρεάν, ενώ άγνωστο είναι αν το remake της Relic θα είναι επί πληρωμή ή θα διατεθεί ως δωρεάν χάρτης για τους μη προνομιούχους.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H 343 Industries επιβεβαίωσε ότι το remastered campaign του Halo 3: ODST θα δοθεί δωρεάν στους early adopters του Halo: The Master Chief Collection εντός του επόμενου μήνα, με τον remade χάρτη Relic να καταφθάνει και αυτός μέσω του ίδιου update.
Τι ξαφνικό ήταν αυτό; Δεν θυμάμαι να είχαν πει κάτι για remaster του ODST. Νice!!!
Είχαν πει ότι θα διατεθεί δωρεάν σε όσους πέρασαν τα πρώτα ζόρια παίζοντας την συλλογή του Masterchief και μετά στους υπόλοιπους. Δυνατό παιχνίδι το ODST που θα το τιμήσω ξανά solo LASO δεόντως. Θα ήθελα και το Firefight αλλά φτου δεν έκατσε.