“Η εξομοίωση είναι δύσκολη. Το Xbox 360 συγκεκριμένα είναι ένα PowerPC chip, που εξομοιώνεται σε x86, κάτι που είναι δύσκολο. Όταν έχεις συγκεκριμένα specs τα πράγμα είναι πιο εύκολα. Με το αρχικό Xbox, τα πράγματα ήταν πιο εύκολα επειδή επρόκειτο για x86 chip. Ο κατάλογός μας με παιχνίδια για PC δεν είναι τόσο μεγάλος όπως για τις κονσόλες και υπήρχε μια σχετική απαίτηση από το τμήμα marketing, όχι ότι πρόκειται για το καλύτερο μπορούμε να μπορούμε να έχουμε για την ώρα, επειδή δεν έχουμε πολλά παιχνίδια, αλλά τουλάχιστον είναι μια αρχή. Οπότε τώρα πιέζω την ομάδα ανάπτυξης να συγκεντρώσει αρκετό περιεχόμενο για να κάνουμε κάτι σε PC αλλά και να υπάρξει μακροχρόνια δέσμευση στο project", δήλωσε ο Spencer.
Όπως όλα δείχνουν, το backwards compatibility θα επεκταθεί και στον τομέα του hardware. Για το λόγο αυτό, η Microsoft ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την accessory manufacturer Hyperkin, η οποία θα δώσει εκ νέου πνοή στο original controller του Xbox και αυτό θα ονομάζεται The Duke. Το controller θα είναι συμβατό με Xbox One, Xbox One S και Xbox One X. Για την ώρα δεν είναι γνωστό αν το ίδιο θα συμβαίνει και με PC κατά το λανσάρισμά του.
Έτσι αυτά είναι... δώσε πόνο MS στο γιατί το εστί ολοκληρωμένο μηχάνημα - υπηρεσία.