Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η FromSoftware δεν είχε στόχο να κάνει το Elden Ring πιο εύκολο από τα υπόλοιπα Souls-like games της

*
Ο Hidetaka Miyazaki, director του αναμενόμενου Elden Ring, μίλησε για την προσέγγιση που είχε η FromSoftware κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του. Στο πλαίσιο συνέντευξής του για το PlayStation Blog ο Ιάπωνας designer – δημιουργός των Demon’s Souls και Dark Souls games δήλωσε πως το studio δεν είχε στόχο να κάνει το νεότερο παιχνίδι της πιο εύκολο από τα προηγούμενα. Ο Miyazaki άγγιξε το συγκεκριμένο θέμα ύστερα από συζητήσεις στα social media που έκριναν το οπτικοακουστικό υλικό που υπάρχει στο YouTube από την beta του Elden Ring ως μια φαινομενικά (ελαφρώς) ευκολότερη εμπειρία με Souls-like τίτλο.

Παρόλα αυτά σημείωσε πως πιθανολογεί ότι το Elden Ring θα ολοκληρωθεί από περισσότερους παίκτες σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια του studio. Στήριξε μάλιστα τα λεγόμενά του αναφέροντας ως πιθανά αίτια το γεγονός ότι ο νέος τίτλος περιέχει έναν μεγάλο ανοιχτό κόσμο, αλλά και ένα πιο καλοσχεδιασμένο (σε σχέση με το παρελθόν) multiplayer.

Το Elden Ring θα κυκλοφορήσει στις 25 Φεβρουαρίου για PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One και PC.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*