Ακολουθώντας την πολιτική της Ubisoft με το Assassin’s Creed Unity, η Microsoft ανακοίνωσε πως παραδέχεται τα πολλά προβλήματα του Halo: The Master Chief Collection και έτσι προσφέρει δωρεάν περιεχόμενο σε όσους έπαιξαν το game. Μέσα στο υλικό, μάλιστα, περιλαμβάνεται και μια επερχόμενη remastered κυκλοφορία του Halo 3: ODST! Η δήλωση της εταιρείας έγινε στο site του Xbox και η υπεύθυνη της 343 Industries Bonnie Ross δήλωσε πως η ομάδα ευχαριστεί τους fans που συνέχισαν να παίζουν το game όσο γίνονταν προσπάθειες αντιμετώπισης του προβλήματος στο matchmaking.

Έτσι λοιπόν, όσοι έπαιξαν το Halo: The Master Chief Collection online από τις 11/11/14 έως και τις 19/12/14 θα πάρουν εντελώς δωρεάν ένα μήνα συνδρομή Xbox Live Gold, αποκλειστικό in-game nameplate και αποκλειστικό in-game avatar. Ακόμη, θα αποκτήσουν δωρεάν την remastered έκδοση (1080p 60fps) για το campaign του Halo 3: ODST, καθώς και τον χάρτη Relic για το Halo 2: Anniversary. Αναλυτικά, όλες οι πληροφορίες για το δωρεάν περιεχόμενο βρίσκονται εδώ.
PS6: Καθυστερεί η κυκλοφορία του;
Μπράβο στη 343! Παρόλο που το ODST δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο το δίνει δωρεάν +1 μήνα live + το χάρτη δεν νομίζω κανείς να είναι παραπονεμένος από τη στιγμή που πλέον το παιχνίδι δουλεύει κανονικά :)
Πως ακριβως θα μπει ο μηνας δωρεαν στο προφιλ?
κοιτα να δεις που τα λαμογια το κανουν επίτηδες για να τους λεμε μπραβο και μετα...
σε κανα 3μηνο περιμενω το drive club ολοκληρο στο ps plus με την ιδια λογικη...
το μηνυμα αυτο περιεχει χλευαστικο, ειρωνικο και σαρκαστικο υφος
Halo 3 ODST;Με δουλεύετε;Θέλω,όχι δε θέλω,απαιτώ Halo ODST 2.Make it happen dammit.