Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Rare αποκαλύπτει ακυρωμένο project με τίτλο Dream: Land Of Giants

Μπορεί η Rare αυτή τη στιγμή να εργάζεται πάνω στο Sea Of Thieves για Xbox One και PC, όμως η κυκλοφορία του Rare Replay έκανε την εταιρεία να ξεθάψει αρκετούς τίτλους από το μεγάλο παρελθόν της και, μέσα σε αυτούς, τα προσχέδια για ένα παιχνίδι του SNES που ονομαζόταν Dream: Land Of Giants. Το συγκεκριμένο project αρχικά προοριζόταν για RPG, όμως στην πορεία μεταλλάχθηκε σε action adventure με ισομετρική κάμερα για το SNES.



Μέσα από τους διάφορους πειραματισμούς, αλλά και τη κυκλοφορία του Nintendo 64, η Rare αποφάσισε να το μετατρέψει σε ένα 2.5D platformer, όμως η κυκλοφορία του Super Mario 64 έκανε τους developers να αλλάξουν εντελώς ρότα, ακυρώνοντας το project και να μεταβούν και αυτοί σε ένα πλήρες 3D platfomer. 16 μήνες αργότερα, είχαμε την κυκλοφορία του Banjo-Kazooie. Παρακάτω μπορείτε και εσείς να ρίξετε μια ματιά στο ακυρωμένο Dreams: Land Of Giants:



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Tim of Heavens
    • Όσο σκέφτομαι ότι η εταιρεία ακύρωσε 5-6 projects (ίσως και παραπάνω) στην ιστορία του Xbox με μερικά από αυτά να είναι γνωστά ονόματα όπως Kameo 2 και Savannah για να φτιάξει Kinectoχαζομάρες που ήθελε η Microsoft τα παίρνω στην κράνα. Αναρωτιέμαι με τόσους υψηλόμισθους χαρτογιακάδες που δουλεύουν σε τέτοιες εταιρείες-κολοσσούς πως γίνεται να κάνουν τέτοια χοντρά σφάλματα ενώ γνωρίζουν πολύ καλά τον παλμό της αγοράς και τι ζητάει ο κόσμος από την Rare. Η αντιμετώπιση της Rare από την Microsoft και το πως διαχειρίστηκε την όλη διαδικασία όλα αυτά τα χρόνια είναι για σεμινάριο. Ευελπιστώ ότι η Rare έχει κρυφούς άσσους στο μανίκι με τα νέα projects που ετοιμάζει την μετά-Kinect εποχή αλλιώς δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρία για την ίδια.

*