
Αν και η γαλλική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα το παιχνίδι, τον περασμένο Ιούλιο υποσχέθηκε πως θα αποκαλυφθούν σύντομα οι πρώτες λεπτομέρειες σχετικά με το επόμενο μέρος της σειράς. Λέτε να γίνουμε σοφότεροι στην επερχόμενη Ε3;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Φαίνεται πως η Ubisoft Shanghai συμβάλει στην ανάπτυξη του επερχόμενου Far Cry 4, σύμφωνα με το βιογραφικό του design manager του εν λόγω στούντιο Xavier Plagnal.
Κι αλλο? Ελεος
Αναμένουμε ....
@Ernesto τι ακριβως σε πειραξε δηλαδη?
Το Far Cry 3 ηταν απιστευτο και ο Vaas θα ειναι απο τους κακους που δεν ξεχνιουνται ευκολα. Αν το 4ο μερος ακολουθησει την φιλοσοφια του FC3 τοτε θα ειναι παιχνιδαρα.
Πο πο πο αν ειναι ΤΟΣΟ επος οσο το 3 να βγαλουν 15
Αναμένουμε με προσμονή !
Σιγουράκη ήταν ότι θα έβγαινε καινούργιο far cry δεν αφήνει τα franchishes έτσι η Ubisoft
Το 3 ήτα αυτό ακριβώς που δεν ήταν το 2. Παιχνιδάρα! Είχε ένα πολύ όμορφο εξωτικό κόμο, ωραίο και καλογραμμένο σενάριο και φυσικά πολύ ενδιαφέροντους χαρακτήρες με τον Vaas να είναι πρώτο στη λίστα. Βρήλαν την πετυχημένη συνταγή και θα την ακολουθήσουν, όπως κάνει πάντα εκεί στη Ubi.
Ωραια νεα,αν βγει και για PS3 τοτε θα το δοκιμασω σιγουρα
Να περιμένουμε και θα δούμε.