Στηριζόμενοι στις απογοητευτικές πωλήσεις των The Division 2 και Ghost Recon: Breakpoint, η Ubisoft αποφάσισε να ξεκινήσει τις αλλαγές αναδιοργανώνοντας πρώτα την βασική ομάδα της, έχοντας ως όραμα τα μέλη της να παίρνουν αποφάσεις με πιο ευέλικτο και εφευρετικό τρόπο, υποστηρίζοντας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα τις προγραμματιστικές ομάδες της εταιρείας, ανά τον κόσμο.
Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που αποφασίστηκε να καθυστερήσει η κυκλοφορία των πολυαναμενόμενων ανακοινωμένων τίτλων της, εννοώντας τα Watch Dogs: Legion, Gods & Monsters και Rainbow Six: Quarantine, ενώ περιμένουμε να δούμε πως θα διαχειριστεί και franchises, όπως τα Assassin’s Creed και Far Cry, κατόπιν εφαρμογής της νέας νοοτροπίας της.
αρχισε αλλα το καταλαβε η ubisoft, οτι αυτη η φορμουλα που εχει υιοθετησει σε ολα τα παιχνιδια της τα τελευταια 5 χρονια εχουνε ξενερωσει τους gamers που εχουνε δει παιχνιδαρες να μετατρεπονται σε μετριους τιτλους