Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Ubisoft ανασυντάσσει την ομάδα της για τους μελλοντικούς τίτλους της

*
Εδώ και πολλά χρόνια είναι ευρέως γνωστό πως η Ubisoft οφείλει τις πολυάριθμες επιτυχίες της στον χαρακτηριστικό τρόπο ανάπτυξης παιχνιδιών, που έχει γίνει γνωστός στη βιομηχανία ως “Ubisoft formula”. Η μέθοδος αυτή αφορά την δημιουργία τίτλων ανοικτού κόσμου, κατά κύριο λόγο, οι οποίοι στηρίζονται σε πραγματικά γεγονότα και στην εξερεύνηση κόσμων με πολλαπλά side quests και δραστηριότητες. Παρόλα αυτά, με την νέα δεκαετία να έχει ξεκινήσει, η εταιρεία φαίνεται πως θέλει να αλλάξει τον τρόπου που δημιουργεί τα παιχνίδια της, καθώς κατανοεί πως η εφαρμογή της “Ubisoft formula” σε όλους τους τίτλους της υποδηλώνει έλλειψη δημιουργικότητας, με την μοναδικότητα του κάθε IP να αφομοιώνεται ολοένα και περισσότερο.

Στηριζόμενοι στις απογοητευτικές πωλήσεις των The Division 2 και Ghost Recon: Breakpoint, η Ubisoft αποφάσισε να ξεκινήσει τις αλλαγές αναδιοργανώνοντας πρώτα την βασική ομάδα της, έχοντας ως όραμα τα μέλη της να παίρνουν αποφάσεις με πιο ευέλικτο και εφευρετικό τρόπο, υποστηρίζοντας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα τις προγραμματιστικές ομάδες της εταιρείας, ανά τον κόσμο.


Αυτός, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που αποφασίστηκε να καθυστερήσει η κυκλοφορία των πολυαναμενόμενων ανακοινωμένων τίτλων της, εννοώντας τα Watch Dogs: Legion, Gods & Monsters και Rainbow Six: Quarantine, ενώ περιμένουμε να δούμε πως θα διαχειριστεί και franchises, όπως τα Assassin’s Creed και Far Cry, κατόπιν εφαρμογής της νέας νοοτροπίας της.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • crsweber
    • αρχισε αλλα το καταλαβε η ubisoft, οτι αυτη η φορμουλα που εχει υιοθετησει σε ολα τα παιχνιδια της τα τελευταια 5 χρονια εχουνε ξενερωσει τους gamers που εχουνε δει παιχνιδαρες να μετατρεπονται σε μετριους τιτλους

*