
Στη συνέχεια το στέλεχος της ΕΑ υποβάθμισε τους ισχυρισμούς περί βεβιασμένης κυκλοφορίας, υπογραμμίζοντας πως «η DICE είχε αρκετό χρόνο στη διάθεση της αυτή τη φορά. Το Battlefield Hardline είχε τρία χρόνια. Η περασμένη χρονιά ήταν ιδιαίτερη για εμάς, αλλά αναλάβαμε τις ευθύνες μας. Είμαστε υπεύθυνοι γι’ αυτό και έχουμε εργαστεί ακούραστα να διορθώσουμε αυτή την κατάσταση. Αλλά όταν «χτίζεται» ένα παιχνίδι σε μία ημιτελή πλατφόρμα με ημιτελή λογισμικό, υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν έγκαιρα, επειδή η πλατφόρμα δεν ήταν έτοιμη για να γίνουν (αυτά τα πράγματα). Αυτό που συνέβη με το Battlefield 4 -ακόμα και να πιεστήκαμε να χωρέσουμε όλες αυτές τις καινοτομίες- πιστεύω ήταν κάτι μοναδικό». Να υπενθυμίσουμε τέλος, ότι τον περασμένο Δεκέμβριο ένα δικηγορικό γραφείο ανέλαβε την διερεύνηση της ΕΑ σχετικά με τους ισχυρισμούς ότι η εταιρεία παραπλάνησε τους μετόχους με ψευδείς δηλώσεις και απόκρυψη των προβλημάτων του Battlefield 4 πριν την κυκλοφορία του.




Δεν ήταν και σαν του SimCity, ήταν;
Αυτο που δεν καταλαβε ο ομιλων ειναι οτι αν ΔΕΝ υπηρχε βεβιασμενο release τοτε κανει τα πραγματα χειροτερα διοτι ειναι σαν να λεει την DICE ανικανη να κανει ενα παιχνιδι να λειτουργη....μπραβο..magical stuff
Εχει γινει τοσο ποσοτικη / κερδοφορα παρα ποιοτικη η κατασταση πλεον με την δημιουργια νεων ή sequel τιτλων με αποτελεσμα να τα κανουν ολα μπαχαλο !!
Ο ίδιος εξήγησε ωστόσο πως το οποιοδήποτε πρόβλημα δεν είχε να κάνει με τον server του τίτλου,
Δεν φταιει το ενα δεν φταιει το αλλο μετα λετε οτι αλλαξατε servers και οτι εκει ηταν το προβλημα τελικα αποφασιστε !!!εχετε γινει παγκοσμιο ρεζιλι,Μην αναρωτιεστε γιατι μετα δεν παιρνουν το παιχνιδι σας η ποσο μαλλον να δεν σας παιρνουν στα σοβαρα.
Με τα DLC παραδέχεστε το bugαρισμένο παιχνίδι σας;LOL
Φανταστικός τρόπος να κράζεις στην ουσία το ίδιο σου το studio, αφού πλέον την έχουν αγοράσει κιόλας. Ό,τι και αν λέει, το πρόβλημα ήταν ότι βιάστηκαν.
@raysod
Το σωστό αυτό θα είναι, αλλά πόσοι "θα αντέξουν"? Εγώ προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρω και ας είμαι βετ από το πρώτο BF.
ούτε ευρω για το Hirdline μπας και αλλάξουν μυαλό οι τύποι απο την EA
Το επόμενο BF θα είναι καλό.Το μεθεπόμενο θα είναι κακό γιατί όλοι θα σπευσουν να το αγοράσουν μιας και το προηγούμενο ήταν καλό.Το επόμενο του μεθεπόμενου θα είναι απαράδεκτο αλλά θα ρίξουν πάρα πολύ χρήμα στη διαφήμηση και όποιος την πατήσει.Το επόμενο του επόμενου του μεθεπόμενου θα είναι καλό γιατι δεν θα τους παίρνει άλλο να αρμέξουν και θα χαθεί το Franchise.ΚΑΙ μετά ξανά από την αρχή....
Ενας φαύλος κύκλος είναι παίδες με τα ετήσια παιχνίδια.Ρωτήστε και εμάς τους παλιούς.Το χρήμα και η δουλειά στα ετήσια παιχνίδια πέφτει 1 φορα στα 3 χρόνια, οι άλλες 2 χρονιές είναι το άρμεγμα.
συμφωνω με τον raysod...και αντι να τιμωρησουν θα δωσουν αλλα 60 ευρω για ενα ολοκαινουργιο απλα dlc...η εκμεταλευση σε ολο της το μεγαλειο...τα ιδια και στο cod...
Battlefield Hardline = Battlefield 4 Payday 2 dlc