Τα 3.5 εκατομμύρια άγγιξαν οι συνολικές πωλήσεις amiibo όπως αποκάλυψε η Nintendo, επιτυχία που φαίνεται να τροφοδοτείται κυρίως από την πορεία του Super Smash Bros. For Wii U. Οι πωλήσεις του τελευταίου έφτασαν το 1.5 εκατομμύριο αντίτυπα και η Nintendo υπολογίζει ότι κάθε κάτοχος του τίτλου έχει επενδύσει και σε περίπου 2.5 φιγούρες κατά μέσο όρο. Και αυτά την ώρα που υπάρχει έλλειψη σε συγκεκριμένες φιγούρες. Και να που λέγαμε ότι οι φιγούρες αγοράζονται συχνά και από κόσμο που δεν ενδιαφέρεται απαραίτητα για τον έναν ή τον άλλον τίτλο. Κρίνοντας από τους αριθμούς, μάλλον δεν χρειάζεται κιόλας.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Αναμενόμενο!! Και για τα amiibo τα οποία παρεμπιπτόντως έχουν παρα πολύ καλή "λεπτομέρεια" και θεματολογία αλλά και για τις αντίστοιχες φιγούρες της Disney!!
Μηπως θα επρεπε να μνημονευθει οτι αυτοι οι αριθμοι αφορουν αποκλειστικα την αγορα των Η.Π.Α;Λεγω εγω τωρα...:p