Πριν την ώρα της αποκαλύφθηκε μάλλον η ημερομηνία κυκλοφορίας του Call Of Duty: Black Ops III, η οποία είναι η 6η Νοεμβρίου 2015. Η πληροφορία προκύπτει από προωθητικό έντυπο της αλυσίδας Gamestop, έντυπο που έπεσε στα χέρια του Kotaku. Κατά την πηγή του site, τα έντυπα θα μοιράζονται από την Κυριακή, ημέρα που συμπίπτει με τη διάθεσή του πρώτου “κανονικού” trailer για το παιχνίδι. Σύμφωνα με την ίδια διαρροή, όσοι προπαραγγείλουν θα έχουν πρόσβαση στην beta, αλλά γίνεται λόγος μόνο για PC, PS4 και Xbox One. Άρα είτε τα παλαιότερα συστήματα δεν θα συμμετάσχουν στη δοκιμή, είτε δεν θα δουν καν εκδόσεις του νέου τίτλου.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 25/04 16.40
Φαίνεται πως έχουμε αρκετές ακόμη πληροφορίες για το game. Τυπικά, επιβεβαιώνεται η παρουσία zombies, καθώς και ένα νέο XP progression system. Οι παίκτες θα έρθουν μπροστά σε ένα νέο σύστημα chained-κινήσεων που θα τους δίνει και μεγαλύτερη ελευθερία στο χώρο των επιπέδων και θα συνδέει καλύτερα τα άλματα με όλες τις υπόλοιπες δυνατότητες. Στα του multiplayer θα υπάρχει ένα νέο Specialist character system, που θα επιτρέπει στους fans να ανέβουν επίπεδο και να βελτιώσουν τα χαρακτηριστικά κάθε χαρακτήρα και κάθε όπλου. Θα υπάρχει ένα campaign για co-op έως και 4 παικτών.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Πάλι στολές 'robocop' και όπλα με laser βλέπω... Δεν γίνεται να ξαναφτιάξουν ένα game με concept ww2??
Πάντως από ότι βλέπω κανείς δεν προμοτάρει το παιχνίδι.Ουτε η MS όπως συνηθίζεται ούτε η Sony που ακουγότανε...
Άντε αν δούμε.. Μετά το advanced έχω δει την σειρά με καλό μάτι.. Όχι πως το BOII δεν μου άρεσε βέβαια...
πολυ καλα νεα