Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καθυστερεί η κυκλοφορία του Bloodborne

*
Η Sony Computer Entertainment ανακοίνωσε πως το πολυαναμενόμενο Bloodborne της From Software θα καθυστερήσει να κυκλοφορήσει και φεύγει από το πλάνο λανσαρίσματος στις 26 Φεβρουαρίου, όπως ήταν μέχρι σήμερα γνωστό. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε πως το game θα κάνει τελικά την εμφάνισή του στις 24 Μαρτίου στην αγορά των ΗΠΑ και θα ακολουθήσουν στις 25 του ίδιου μήνα η Ευρώπη, στις 26 η Ιαπωνία και στις 28 το Ηνωμένο Βασίλειο.



Προφανέστατα και η Sony θέλησε να αποφύγει τον γεμάτο hot κυκλοφορίες Φεβρουάριο. Μόνο λίγη υπομονή θα χρειαστεί…


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Harkyn
    • Ok ενας μήνας είναι τρωγεται...Λογικό με τον χαμό που γίνεται το Φεβρουάριο. Τουλάχιστον να μη έχει θέματα ο τίτλος.

    • Sephiroth
    • Λογικό είναι να το πήγαιναν πιο μετά. Και Witcher και The Order και Evolve τον Φεβρουάριο θα το επισκίαζαν. Καλύτερα που πήγε Μάρτιο που μέχρι στιγμής έχει μόνο Battlefield και λογικά θα σκάσει κάπου εκεί κοντά και το MGS :P

    • SithDante
    • Παύλο.....ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε?Αναφέρομαι στο MGS:PP.Έχουμε ημερομηνία κυκλοφορίας?Νa ετοιμαζόμαστε για pre-order???

    • Sephiroth
    • @raysod το ανέφερα με τη λογική του πορτοφολιού του gamer και τι δυνατότητες έχει να καλύψει τις ανάγκες αγοράς 3-4 παιχνιδιών το μήνα ;)

    • bill_dep
    • Ο κοσμος ΠΡΕΠΕΙ να αγορασει το bloodborne μηπως δουμε και καμια τριλογια souls (ερωτας) και για να συνεχισουν να βγαινουν τα επικα αυτα παιχνιδια !!!!!!

    • Deathracer2009
    • Οποιανου του αρεσε η σειρα Souls θα αγορασει το Bloodborne με κλειστα ματια. Ομως οι υπολοιποι που για χ,ψ λογους δισταζουν να ασχοληθουν (συμπεριλαμβανομενου και εμενα) κυριως λογω της φιλοσοφιας του παιχνιδιου, δεν θα "πεθανουμε" κιολας επειδη δεν παιξαμε το παιχνιδι της From.

      @skynet
      Ατοπο τελειως το σχολιο σου. Τα περισσοτερα παιχνιδια στις κονσολες θα ειναι στα 30 frames αρα τους θεωρεις ολους ηλιθιους;

    • GamingFun
    • Το καλό πράγμα αργεί να γίνει.
      Άσχετο με το θέμα, αλλά έχω χάσει επεισόδια; Το MGS: PP, δεν θα κυκλοφορήσει στο πρώτο τρίμηνο του 2015; Θα καθυστερήσει περισσότερο; Ακόμα καλύτερα για εμένα για να μπορέσω να αποκτήσω κονσόλα νέας γενιάς (μιας και για το laptop μου τα παιχνίδια είναι απαγορευτικά πλέον...).

*