Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κανένα πλάνο για backwards compatibility στο PlayStation 4

Στο πλαίσιο του Paris Game Week, o πρόεδρος των Sony Computer Entertainment Worldwide Studios Shuhei Yoshida δέχτηκε μια σειρά από ερωτήσεις μέσω του επίσημου λογαριασμού του PlayStation France στο Twitter και παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε, περιληπτικά, τα όσα ενδιαφέροντα απάντησε. Συγκεκριμένα, σχετικά με τις αλλαγές ονομάτων στο PSN, ο Yoshida είπε πως ενδιαφέρεται και ο ίδιος να μάθει το πότε θα είναι έτοιμο το feature. Η Sony γνωρίζει πως είναι κάτι που επιζητεί το κοινό και οι μηχανικοί της αναζητούν τρόπους υλοποίησής του. Όταν το τοπίο για το τι πρέπει να γίνει ξεκαθαρίσει, τότε θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση. Για την ώρα κανείς δε γνωρίζει αν μπορεί να πραγματοποιηθεί, όμως ο Yoshida ελπίζει ότι είναι εφικτό, ενώ οι μηχανικοί της Sony εργάζονται στο θέμα του να επιτρέπονται στο μέλλον τα online notifications από φίλους.



Επίσης σημείωσε ότι τα first και second party studios της Sony αναπτύσσουν περισσότερα από 30 παιχνίδια, αριθμός που δεν αποκλείεται να πλησιάζει τα 50. Όσον αφορά στα του backwards compatibility του PlayStation 4 (με PS3 games), ανέφερε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο. Σχετικά με την πιθανότητα αναβάθμισης των specs του PlayStation 4 για να υποστηρίζεται ανάλυση 4K, ο Yoshida εξήγησε ότι πρόκειται για κάτι εντελώς υποθετικό μιας και η κονσόλα είναι βασισμένη σε αρχιτεκτονική x86, κάτι που καθιστά ένα τέτοιο upgrade, εφικτό. Για το RIME, σημείωσε πως είναι ακόμα σε διαδικασία ανάπτυξης και θα χρειαστεί ακόμα λίγη υπομονή μέχρι να ολοκληρωθεί. Ερωτώμενος σχετικά με το πότε θα κυκλοφορήσει το PlayStation 5 απάντησε πως κάτι τέτοιο δεν υπάρχει για την ώρα. Σχετικά με τα PlayStation 1 και PlayStation 2 classics στο PlayStation 4, το υψηλόβαθμο στέλεχος δήλωσε πως δεν υπάρχει κάτι για να ανακοινώσει. Τέλος, σημείωσε ότι στο εγγύς μέλλον, οι developers της Sony δεν θα ασχοληθούν με το οποιοδήποτε JRPG.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • bobo1704
    • Καλά,καλά! Όταν "σπάσει" η κονσόλα και τα CFW κάνουν την κονσόλα να υποστηρίξει προς τα πίσω συμβατότητα, τότε ίσως να είναι ψιλοαργά για να την υλοποιήσετε και επίσημα... έχει να πέσει "σπάσιμο" απο πολύ κόσμο...

    • GamingFun
    • Τι το θέλουν το backwards compatibility αφού έχουν τα remakes...
      Είναι άδικο αλλά κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις. Θέλω να πιστεύω πως κάτι καλό έχουν και τα remakes εκτός από τα αρνητικά (Το σημαντικότερο θεωρώ είναι πως ξαναδίνει κανείς τα ίδια λεφτά για το ίδιο τίτλο που έχει, αλλά και πάλι κανείς δε αναγκάζει κανέναν/καμία να αγοράσει τα remakes).

    • bill_dep
    • Ποιος ο λογος να εχω καινουργια κονσολα και να παιζω παιχνιδια απο την προηγουμενη; Ειδικα οταν μπορω να αγορασω μια με 100€ μηπως εχει κανεις τοσο πολυ χρονο να παιζει και τα καινουργια και παλια; Γενικα ειναι λιγο υπερβολη αυτη με τα bc.. Δεν εχω παιξει ποτε στην ζωη μου σε καμια κονσολα, ουτε καν σε νιντι (στο wii u) που να λεμε την αληθεια ακομα και τα παιχνδιια του gc ανετα τα παιζεις και σημερα..

    • VonL
    • Να κάνω και εγώ το σχόλιό μου. Δύσκολο να δουμε backwards compatibility στο PS4 γιατί έχει ήδη την υπηρεσία GAIKAI που κάνει αυτό το πράγμα, εκτός και αν την σκοτώσουν (τα περι δύσκολου emulation του Cell μου φαίνονται παραμύθια, και η CPU του Xbox360 custom made είναι). Τα Remaster δεν είναι η δικαιολογία που δεν το κάνουν για τον προφανή λόγο οτι όποιος είχε PS3 ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ τα Remasters ( όπως όοοοολα τα Uncharted και το Last Of Us ). Άρα απευθύνονται σε ανθρώπους που είχαν Xbox360 και πήγαν σε PS4. Θεωρώ χαζό κάποιος να έχει παίξει τα games στο PS3 και να θέλει να τα ξαναπαίξει στο PS4. Θέλω όμως να παίξω κανένα παιχνιδάκι του PS3 που για εμένα ήταν διαμάντι αλλά ΔΕΝ θα βγει σε Remaster είτε γιατί δεν συμφέρει είτε γιατί δεν θα πουλήσει (βλέπε Bioshock Trilogy).

    • Tim of Heavens
    • Εγώ θα γούσταρα άπειρα να κάνει καμιά μαγκιά η Sony και να βγάλει emulation με την βιβλιοθήκη του PS One και PS 2 στο PS 4. Υπάρχει τεράστιος ποιοτικός θησαυρός από games σε αυτές τις δύο κονσόλες που θα τα έσκαγα ακόμα και χοντρά για να έχω πρόσβαση.

    • Pirederas
    • Το Backwards compatibility είναι μια περίεργη ιστορία. Όλοι το ζητάνε αλλά ελάχιστοι το χρησιμοποιούν πάνω από 1-2 φορές. Πώς να γυρίσεις στο δύστροπο Tomb Raider του PS One, όταν υπάρχει το εξαιρετικό σύγχρονο reboot στο PS4? Πού να παίξεις το GTA ΙΙΙ του PS2, όταν υπάρχει το GTA V στο PS4. Άντε να κάνεις πισωγύρισμα στο Halo: Combat Evolved του original Xbox όταν έχει βγει το Halo 5 και το Master Chief Collection στο Xbox One. Άντε να ξεπέσεις στο Super Mario 64 του Ν64 όταν υπάρχει το Super Mario Galaxy στο Wii και το Super Mario 3D World στο WiiU. Και πάει λέγοντας.

      Εγώ στο PS2 είχα παίξει μόνο το Crash Bandicoot 3 του PS One, και τώρα στο PS3 έχω 10 παιχνίδια του PS One (Metal Gear Solid, Final Fantasy 7-8-9, Crash Bandicoot 1-2-3, Resident Evil 1-2-3), με κάποια από αυτά να μετανιώνω που τα αγόρασα γιατί έχουν κακογεράσει οι μηχανισμοί του gameplay και δεν μου κάνει κέφι να τα παίξω. PS2 classics (παίζουν με εξομοιωτή στο PS3) δεν έχω αγοράσει ούτε ένα, έτσι κι αλλιώς με τα remasters δεν έχει απομείνει κάτι παλιό που να θέλω να παίξω και δεν είχα παίξει τότε που βγήκε. Επομένως, δεν αδικώ την Sony που σκέφτεται ότι θα δαπανήσει πόρους για να αναπτύξει ένα feature που δεν θα αξιοποιηθεί και θα κοστίσει λεφτά να βρουν τρόπο να εξομοιώσουν τον Cell και τις SPUs. Υπάρχει και το Gaikai, ή μάλλον PS Now, που σε βάθος χρόνου ίσως αποδειχθεί η σωστή λύση. Ναι θα υπάρχει lag με το streaming, αλλά και το hardware emulation δεν είναι χωρίς προβλήματα απόδοσης.

      Επειδή ο καθένας έχει πολύ λίγα αγαπημένα παιχνίδια που του άρεσαν τόσο ώστε να τα ξαναπαίξει στο μέλλον, πιστεύω ότι καλύτερα να γίνονται προσεγμένα remasters/remakes σε κάποια σημαντικά παιχνίδια, να διατηρούνται σαν κειμήλιο του gaming.

*