Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Κανονικά η ανάπτυξη του Watch Dogs για Wii U

Ο creative director του Watch Dogs Jonathan Morin δήλωσε πρόσφατα, ότι η ομάδα πίσω από την έκδοση του τίτλου για το Wii U ήταν απασχολημένη με άλλα καθήκοντα, αλλά τώρα έχει στρέψει όλη την προσοχή της στο εν λόγω port. Σημειώνεται, ότι την μεταφορά της εν λόγω παραγωγής στο Wii U έχει αναλάβει η Ubisoft Romania, με τον Morin να προσθέτει μεταξύ άλλων πως «θέλαμε να ολοκληρώσουμε έγκαιρα όλα τα formats (οι εκδόσεις του τίτλου που αναμένονται τον Μάιο) και χρειαζόμασταν αυτή την ομάδα για να τελειώσουμε».



Υπενθυμίζεται ότι το Watch Dogs έρχεται στις 27 Μαΐου σε εκδόσεις για PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360 και Xbox One, ενώ για την Wii U έκδοση δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Romania

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Η Ubisoft Romania ή πιο σωστά Ubisoft Bucharest είναι η ίδια ομάδα που ανέπτυξε το double-player(γιατί multi δεν το λες με τίποτα) στο ZombiU. Από ιδέες το έχουνε τα παλικάρια! Θα δούμεκαι στην εκτέλεση τι θα κάνουν!

      Πάντως τρελή υποκρίτρια η Ubisoft! Το Rayman Legends στο WiiU καθυστέρησε "για να μη νιώσουν άσχημα οι fans στις άλλες κονσόλες" που όλοι μαζί δεν έπιασαν τις πωλήσεις του παιχνιδιού στο WiiU. Τώρα όμως, γράφουμε στα απαυτά μας τους fans του Watch Dogs στο WiiU και κυκλοφορούμε τις άλλες εκδόσεις νωρίτερα χωρίς να καθυστερούν για να συναντηθούν με την έκδοση του WiiU...

      F^^^ing hypocrites!

    • iankysyrath
    • κοιτα··αμα το βγαζαν μαζι με μαριο καρτ τον ιδιο μηνα δε θα πουλουσε τιποτα··γι αυτο το αφησαν και πιο πισω

*