
Μη χάνετε χρόνο, στείλτε PM τώρα! Η σελίδα του προφίλ βρίσκεται εδώ.
Οδηγίες
1) Αφού πάρετε τον κωδικό, πηγαίνετε στη σχετική διεύθυνση στο επίσημο site του παιχνιδιού και συγκεκριμένα εδώ. Συμπληρώστε τη φόρμα και κάντε εγγραφή.
2) Εισέλθετε στο λογαριασμό σας μετά τη σχετική διαδικασία.
3) Στα δεξιά θα δείτε ένα πεδίο που λέει “Redeem Code”. Εισάγετε εκεί τον κωδικό που θα λάβετε και πατήστε το πλήκτρο “Redeem Code”

4) Στο επόμενο στάδιο, πατήστε στο πεδίο που βλέπετε στα δεξιά στον κύκλο το "Download PC Client" αν έχετε PC ή το "Download Mac Client" αν έχετε Mac για να ξεκινήσει το κατέβασμα των αρχείων.





Εστειλα και περιμενω αντε να δουμε :)
Ευχαριστουμε :)
Εγώ έχω ήδη, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι να ξεκινήσετε ήδη να κάνετε update, γιατί θα σας πάρει άπειρες ώρες.
oops :P
Ευχαριστω για τον κωδικο
Από χθες κάνω update και ακόμα να τελειώσει. Τώρα είμαι στο 14%. xD
χμ....κατι δε μου παει καλα shamrock....και γω το προηγουμενο Σ/Κ που ειχε ΒΕΤΑ το χα βαλει και μεσα σε 9-10 ωρες ειχαν κατεβει ολα...και κατεβαζα με 450 kb/s
Ήταν και το προηγούμενο ΣΚ beta; Δεν το ήξερα. Πάντως, όταν έπαιξα στο beta πριν 2-3 εβδομάδες, είχε κατέβει και σε εμένα πιο γρήγορα. Ίσως μαζεύτηκαν πολλά updates για να κάνω.
παιδια αν γινεται στειλτε μου ενα κλειδακι γιατι τελειωνει και ο χρονος σιγα σιγα...
Ευχαριστω κι εγω για το κλειδακι.
Ένα κλειδί θα ήθελα παρακαλώ :)
Παιδια απο τι ωρα ειναι ανοιχτη η beta γιατι δεν μου κανει log in!!