
"Το κλείσιμο της αποθήκης και των γραφείων στο Grossostheim καθώς και το outsourcing και η αναδιοργάνωση ορισμένων λειτουργιών[...] έγιναν μετά από προσεκτική ανάλυση. Τα μέτρα αυτά δυστυχώς θα έχουν ένα άμεσο αποτέλεσμα σε ορισμένους από τους εργαζόμενους στα γραφεία του Grossostheim και της Φρανκφούρτης, οδηγώντας στην αποδεύσμευση 130 μόνιμων εργαζομένων". Τέλος, η Nintendo of Europe δεσμεύτηκε να προσφέρει υποστήριξη για τους εργαζόμενους που επηρεάστηκαν από αυτήν την εξέλιξη.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Ολες οι εταιριες φυσικα θα το πουν ευελιξια
Καποιοι γκρινιαζαν για αλλες εταιριες οτι απολυουν και οτι δυσκολευονται. Ιδου χτυπημα μια και εξω
fatality Απόλυση 130 ατόμων για να μη παραπονιεται κανενας οτι μονο αλλες εταιριες λογω δυσκολιων οτι απολυουν κοσμο. Και η ευελιξια συνεχιζετε...
Δηλαδή ποιο είναι το θέμα; Ότι κάποιοι παραπονιούνται για απολύσεις που γίνονται σε άλλες εταιρείες ή ότι απολύθηκαν 130 άτομα;
Κι εγώ τα ίδια σκέφτηκα αδερφέ...εντάξει εννοείται πως δεν γίνεται οι πάντες στον κόσμο να απολύουν και η Nintendo να μην το κάνει,απλά αυτό το "ευελιξία" είναι πολύ γελοίο και το χρησιμοποιούν όλοι σαν καραμέλα.
Κρίμα για τους ανθρώπους,είναι δύσκολο να μένεις χωρίς δουλειά.
Εγω θα το πω ξανα.οι απολυσεις πεφτουν βροχη σε αυτην την γενια.ειναι πολυ μα πολυ κριμα να χανουν τις δουλειες τους οι ανθρωποι και το λεω για ολες της εταιριες.εκει που εισαι τι ωραια και καλα ξαφνικα και μια ωραια μερα ερχονται και σου λενε ξερεις?χαρηκαμε πολυ που σε ειδαμε αντε γεια.πραγματικα δεν θα ηθελα να δω τους ανθρωπους πως θα ειναι εκεινη την στιγμη που τους το λενε.στεναχωριεμε παρα μα παρα πολυ οταν ακουω η διαβαζω τετοια πραγματα απο οποια εταιρια και αν ειναι.γιατι δεν εχει με ποια εταιρια θα προτιμησω να ειμαι αλλα εχει να κανει με τους ανθρωπους πανω απο ολα.
Θα συμφωνήσω με τον tasosdimakis...Ειδικά το διάστημα που έγραφα τις ειδήσεις εδώ, και παρακολουθούσα όλη μέρα τα νέα του εξωτερικού, μια φορά το μήνα όλο και σε κάποια εταιρία θα διάβαζα οτι έγιναν απολύσεις..Και δεν βγάζει και καθόλου νόημα, αν σκεφτείτε οτι η βιομηχανία του gaming είναι από τις πιο επικερδής τα τελευταία χρόνια..
Πολύ κρίμα...Όσο για την "ευελιξία", εντάξει τι να σχολιάσω...
Ετσι ερχεται η αναπτυξη.....the Greek way..... ;)