Επιπρόσθετα, η Codemasters αναλύει περαιτέρω τις ζημιές που μπορεί να υποστεί ο κινητήρας κατά τη διάρκεια του αγώνα σε τέσσερις υποκατηγορίες και οι οποίες έχουν ως εξής:
Σύστημα ψύξης (Ψυγείο/Radiator): Αν υποστεί ζημιά τότε θα έχει σαν αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του κινητήρα.
Turbo: Το κατεστραμμένο σύστημα turbo μειώνει την ισχύ του κινητήρα.
Εξάτμιση: Αν υπάρχει βλάβη, θα υπάρξει και μία μικρή απώλεια ισχύος, ενώ αν καταστραφεί ολοσχερώς (ξεκολλήσει) τότε θα υπάρξει σημαντική απώλεια ισχύος.
Ο ίδιος ο κινητήρας: Ο κατεστραμμένος κινητήρας (προφανώς) προκαλεί τεράστια απώλεια ισχύος/απόδοση και τέλος, η ζημιά στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου θα έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη αστάθεια του οχήματος, κάτι που σημαίνει μικρότερη ακρίβεια και περισσότερο «rollάρισμα».
Θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες μέχρι την κυκλοφορία του GRID: Autosport στις 27 Ιουνίου σε εκδόσεις για PC, PS3 και Xbox 360.
Αναμένουμε με αγωνία...μετά το underground αυτό θα είναι το επόμενο καγκουρόracing...
Μ' άρεσε πολύ η ιδέα της "φθοράς", απλά ελπίζω να μην το ξεφτιλίσουν και φθείρονται όλα πολύ γρήγορα.