Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα πατέντα του Mark Cerny για τη βελτίωση του ray tracing στο PS5

*
Η Sony Interactive Entertainment κατάθεσε μια νέα πατέντα η οποία έχει σκοπό να βελτιώσει τις επιδόσεις του PlayStation 5 σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν ray-traced lighting. Εμπνευστής της είναι ο Mark Cerny, αρχιτέκτονας των PS5, PS4 και ο τίτλος της είναι "system and method for accelerated ray tracing with asynchronous operation and ray transformation".

Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα που χρησιμοποιεί shader processors που μειώνει το μήκος των rays και βελτιώνει τη συνολική απόδοση όταν είναι ενεργοποιημένο το ray-tracing. Η στρατηγική αυτή ίσως οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις, καθώς το shader program πραγματοποιεί μονάχα hit testing, αναφέρει η πατέντα.


Το real-time ray tracing, επιτρέπει τη ρεαλιστικό προσομοίωση φωτισμών και αντανακλάσεων, όπως των εφέ σε ταινίες CGI και είναι ένα από τα πολυδιαφησμένα χαρακτηριστικά των PS5, Xbox Series X αλλά και των σύγχρονων PC GPUs.

Προς το παρόν, παιχνίδια του PlayStation 5, όπως τα Spider-Man: Miles Morales και Ratchet & Clank: Rift Apart διαθέτουν ray-tracing modes, όμως η ενεργοποίησή τους γίνεται εις βάρος ρυθμού ανανέωσης ή της ανάλυσης, λόγω της υπολογιστικής ισχύος που απαιτείται. Από την άλλη, στο Gran Tursimo 7 δεν υπάρχει ray-tracing κατά τη διάρκεια του gameplay, παρά μόνο σε replays στο Garage mode.

Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*