
Όταν ο παραγωγός ρωτήθηκε για την θερμοκρασία που θα επικρατεί στα Ιμαλάια, απάντησε ότι το στούντιο ήθελε να κάνει ένα extreme Far Cry game, ωστόσο κάποιες επιλογές μπορεί να προστεθούν αργότερα από το modding community: όπως είναι η υποθερμία όταν ο πρωταγωνιστής βρίσκεται σε κρύο νερό, μεταδιδόμενες ασθένειες, δηλητηριώδη ζώα που θα προκαλούν ακόμα και προσωρινό θάνατο κλπ. Ωστόσο, στο κυρίως campaign δεν θα υπάρχει καμία από τις παραπάνω hardcore επιλογές. Ίσως όμως η ομάδα δημιουργήσει σχετικό mode που θα ενσωματώνει όλες αυτές τις κακουχίες. Επίσης, καρχαρίες δεν θα υπάρχουν στο FC4, αλλά θα υπάρχουν τα Demon Fish και τα honey badgers (είδος ασβού). Μία ακόμα προσθήκη, είναι επίσης και η έλλειψη αέρα σε ορισμένες ορεινές περιοχές, όπου ο πρωταγωνιστής θα χρειάζεται οξυγόνο που δεν θα βρίσκεται σε αφθονία.

Ο Hutchinson αποκάλυψε επίσης ότι όσοι αγοράσουν την PlayStation έκδοση του τίτλου θα λάβουν περίπου 10 tickets ονόματι "Keys to Kyrat" και τα οποία θα μπορούν να τα δώσουν σε φίλους, οι οποίοι θα είναι σε θέση να κατεβάσουν μία limited version του FC4 που θα περιλαμβάνει όλο το co-op περιεχόμενο. Ωστόσο, ο developer σημείωσε ότι δεν γνωρίζει πως ακριβώς θα εφαρμόσει αυτό το promo η Sony και πως θα μπορεί ο χρήστης να παίξει την περιορισμένη έκδοση του τίτλου. Μιας και έγινε λόγος για co-op, ο Hutchinson σημείωσε πως δεν θα υποστηρίζεται splitscreen, ενώ θα υπάρχει ένα ανταγωνιστικό multiplayer χωρίς να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες. Στη συνέχεια σημείωσε πως μπορεί το multiplayer κομμάτι του FC3 να θεωρείται αποτυχία, αλλά η ομάδα έμαθε πολλά από αυτό.
Στη συνέχεια είπε ότι παίκτες θα είναι σε θέση να φανερώσουν πολύ νωρίς τη wingsuit. Επιπλέον, σε μερικά cinematics θα μπορούν να τα «διακόπτουν» με διάφορες ενέργειες και δράσεις χωρίς να υπάρχει ωστόσο κάποιο μήνυμα για το πότε θα είναι σε θέση να το κάνουν. Σύμφωνα με την ομάδα, αυτό έγινε για να αντιμετωπιστούν τα QTE boss fights που υπήρχαν στο Far Cry 3. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα απενεργοποίησης του HUD, καθώς και κάθε στοιχείου του UI, ενώ τα πάντα είναι σχεδιασμένα με βάση τις new-gen κονσόλες. Θα υπάρχουν πολλαπλές καταλήξεις της ιστορίας, αλλά δεν έγινε σαφές αν το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί τις ίδιες επιλογές με αυτές που είδαμε στο FC3. Τέλος, ο πρωταγωνιστής θα είναι σε θέση να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικές φατρίες και αυτό θα επηρεάσει τόσο τη σχέση του με διάφορους χαρακτήρες, όσο και την κατάληξη της ιστορίας.




Αντε να βγει η παιχνιδαρα !
Eλπιζω να γραφικα να ειναι φανταστικα και να φαινεται αισθητα η αλλαγη στις next gen κονσολες ...
Για τα γραφικα νομιζω δε τιθεται θεμα οτι θα ειναι αψογα,ουτε τo single νομιζω πως υπαρχει περιπτωση να μην ειναι φοβερο!Εγω αυτο που θελω ειναι να δουλεψουν παραπανω αυτην την φορα σε σχεση με το far cry 3 στο multiplayer και να ειναι πιο ανταγωνιστικο με νεες ιδεες.Στο προηγουμενο δυσκολα σε κρατουσε για παραπανω απο 10 ωρες και για αυτο εβρισκα lobbies συχνα μισοαδεια
Μου αρεσει οτι λενε τι θελουν να κανουν αλλα δεν 8α το κανουν ωστε να εχουν πιο Wider Audience (αυτη η προταση εχει καταστρεψει το gaming) και ετσι το αφηνουν να το κανουν οι modders, στο τζαμπα φυσικα...υπαρχει κατι κυρα ubisoft που λεγετε OPTIONAL hardcore για αυτους που γουσταρουν κατι τετοια....
To FAR CRY 3 ηταν παιχνιδαρα ελπιζω το far cry 4 να είναι ακομα καλυτερο