
Σημειώνεται ότι μέσα στον Νοέμβριο και συγκεκριμένα στις 28 του μήνα, αναμένονται το Smash Bros. για Wii U (το οποίο θα είναι το πρώτο game που θα υποστηρίζει Amiibo figures) και το Pokemon Omega Ruby και Alpha Sapphire για το 3DS.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



και το watch dogs ξαναυπενθημιζω lol στις 21 νοεμβρη
υπενθυμιζω εννοω..το βγαλα απο τα ματια πριν
Και το persona q: shadow of the labyrinth για το 3ds στις 28
Ελπίζω να μιλήσουν για καινούργιες κυκλοφορίες στο 3ds !
Άντε να δούμε τι έχουμε να περιμένουμε από την Νιντεντο και ελπίζω το watch dogs να μην πάρει και άλλη καθυστέρηση...
Είμαι περίεργος αν θα ξαναεμφανιστεί το Shin Megami Tensei X Fire Emblem για το wii u. Μιλάμε για παιχνίδι που έχει εξαφανιστεί από παντού
Το direct θα αφορά τα παιχνίδια που θα βγουν την άνοιξη του 2015.
Το μόνο που μου δίνει ελπίδα για κάποια ανακοίνωση νέου τίτλου είναι ότι το Direct αφορά και τα 3 region.
μακαρι να παθουμε πλακα με τις ανακοινωσεις!εγω απο τοτε που πρωτοδειξαν το bayonetta2 και το xenoblade κρατω μικρο καλαθι στο θεμα των εκπληξεων..πολυ θα θελα fatal frame europe και επιτελους θα θελα εκτος απο τα καλουδια της nintendo να ανακοινωσουν έστω και κανα 2 3d party...μαπανω απο ολα θελω να δω zelda footage και ενα metroid