Μετά από κλήρωση που έγινε στο Enternity βγήκαν οι τυχεροί της κλήρωσης για τα συλλεκτικά δώρα από τα Grand Theft Auto V και Assassin’s Creed: Unity, ευγενική προσφορά της CD Media. Οι ενδιαφερόμενοι συμμετείχαν στο ειδικό topic συζήτησης για τις εντυπώσεις τους από τη beta του Battlefield: Hardline και με αυτό τον τρόπο βοήθησαν την ελληνική αντιπροσωπεία να στείλει το σχετικό feedback στην ΕΑ. Έτσι, όσοι δουν στη συνέχεια του άρθρου το username τους δεν έχουν παρά να επικοινωνήσουν με τον διευθυντή σύνταξης του site με PM για να συνεννοηθούν για τα της αποστολής των δώρων. Παρακαλούμε όπως αποστείλετε απευθείας τη σχετική ειδοποίηση για το αν μένετε Αθήνα ή επαρχεία για να μπορέσετε να συνεννοηθείτε και για τα της αποστολής των δώρων.

BigigamingGR
commenter
dasterin
dawnstar
DYNAMIC
exifern
FOTIS_ROZAKIS
G.k.K
GeKa
jordan
kiriakos7
lefteris82
mariodm22
PORTAL
psaraki
Raphael
samcro
SEGAκιας
Sider97
SithDante
Scott_Pilgrim
stefant7
Tegian
tsoumak
T_K_L_L_LUIGI
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Ευχαριστουμε πολυ.καλοριζικα σε ολους
Πάλι αυτός ο Luigi;Ban που λέει ο Νικήτας!
pm σε ποιον θα στειλουμε? ευχαριστουμε πολυ!!!
Στον παπαπαυλου (sephiroth) για λιγο ακομα μεχρι να παρει την θεση του ο καλκανης
Ευχαριστώ παιδιά!!!
Ευχαριστώ πολύ! Στέλνω PM Κ. Παπαπαύλου!
Και εδώ δωράκι! Έχω ήδη στείλει PM!
Thanks!
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Πρώτη φορά κερδίζω σε διαγωνισμό. Να είσαστε όλοι καλά!
luigi κολοφαρδε. .
κατι ήξερε ο MARIO και τον ειχε τον Luigi υπο τη σκια του τόσα χρόνια...lol
Συγχαρητήρια στους νικητές! :D
ευχαριστω πολυ για το δωρο σας. θα ηθελα να μαθω πως μπορω να στειλω μηνημα στον Παυλο ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ, ας με βοηθησει καποιος
@DYNAMIC
Στο info@enternity.gr θα στειλεις μαζι με τα στοιχεια σου.
Φτου λαθος. :P
Στειλε προσωπικο μηνυμα στο προφιλ του Παυλου στο enternity.Δηλαδη αυτο που εχεις εσυ και ολοι μας.
Πλακα πλακα οι προσπαθειες προωθησης του Ιζνογκουντ εεεε του Καλκανη συνεχιζονται. :D
@luigi που να παιζεις μονο με τον Ντακο ....:)
Καλα καψιματα παιδες!!!
Συγχαρητήρια στους νικητές.
Σας ευχαριστω παρα πολυ !!!! Συγχαρητηρια σε ολους !!!
ευχαριστω πολυ κι εγω