Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν η 40η για το PlayStation 4 στην αγορά της Ιαπωνίας και η Sony κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 800 χιλιάδων πωληθέντων συστημάτων. Συγκεκριμένα, το PS4 έχει φτάσει στα χέρια 809.074 καταναλωτών στη χώρα από την ημέρα κυκλοφορίας του που είχε οριστεί στις 22 Φεβρουαρίου. Με τις πωλήσεις hardware να αυξάνονται έντονα την περίοδο των εορτών, η ιαπωνική εταιρεία θεωρεί ότι θα σπάσει το φράγμα του 1 εκατομμυρίου μέχρι τους πρώτους μήνες του 2015.

Με αυτή την εξέλιξη, ενισχύεται ακόμη περισσότερο η θέση του συστήματος παγκοσμίως.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Λογικό. Αν δεν πάει καλά στη χώρα του το PS4 που αλλού θα πάει; Αλλά ούτως ή άλλως από το ΚΤΗΝΟΣ δεν περιμένει κανείς τίποτα λιγότερο.
Αυτό είναι καλό τώρα; Μετά από τόσο καιρό; :P
μικρό μου φαίνεται το νούμερο ειδικά για μια αγορά σαν της Ιαπωνίας που είναι πολύ μεγάλη και με προσκόλληση στην τεχνολογία κτλπ...
σε γενικες γραμμες μιλαμε για πωλησεις αντιστοιχες του ps3 στην ιαπωνια και μαλλον λιγοτερες, γενικα πληρωνει το οτι δεν εχει παιχνιδια ακομα, ποσσο μαλλον παιχνιδια επικεντρωμενα στην ιαπωνικη αγορα, οπως π.χ. το wii u που τα παει καλυτερα σε πωλησεις...παντως εχει πολλους τιτλους για το 2015 και λογικα πολλα θα αλλαξουν την επομενη χρονια
Όντως φαίνεται μικρό για τα εκατομμύρια ανθρώπων που ζουν εκεί...Θεωρώ, πάντως ότι μπορεί να φτάσει το εκατομμύριο μέχρι της αρχές του '15...