Αντίστοιχα, οι κάτοχοι PS3 θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν τα Batman: Arkham Asylum και Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara. Τέλος, οι κάτοχοι PS Vita θα μπορέσουν να κατεβάσουν δωρεάν τα Rainbow Moon και Spelunky. Αξίζει να σημειωθεί, ότι διαθέσιμη θα γίνει επίσης και η PS Plus έκδοση του DriveClub. Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία, ανανέωσε το ευρωπαϊκό PS Store και απο το νέο περιεχόμενο ξεχωρίζουν τα Middle-earth: Shadow of Mordor (το οποίο αναμένεται στις 3 Οκτωβρίου), Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (PS3) και άλλα. Δείτε την σχετική λίστα εδώ.
Τίτλοι που βγαίνουν από την προσφορά στις 8 Οκτωβρίου:
- Velocity 2X
- Sportsfriends
- PlayStation Battle Royale
- Hoard
- TxK
- Joe Danger VITA
Τίτλοι που θα προσφέρονται δωρεάν από τις 8 Οκτωβρίου:
- Batman: Arkham Asylum (PS3)
- DriveClub PlayStation Plus Edition (PS4)
- Dust: An Elysian Tail (PS4)
- Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (PS3)
- Pix the Cat (PS Vita/PS4 Cross Buy)
- Rainbow Moon (PS Vita/PS3 Cross Buy)
- Spelunky (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy)
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!



Προβλέπω να λιώνουμε με το Spelunky
Δεν θέλω να ξέρω τις αντιδράσεις όσων έχουν μόνο PS3 και περίμεναν έναν πρόσφατο full τίτλο.
Κατά τα άλλα SPELUNKY
πεσμενα πραματα ρε σονυ
Οχι και τα καλυτερα αλλα οχι και χαλια
Oχι και το Asylum που ειναι παιχνιδι 5ετιας ρε Sony. Εχω ακουσει καλα λογια για το Spelunky οποτε με αυτο θα τη βγαλουμε.
ΥΓ. Θα κατσω να λιωσω και αυτα που εχω αφησει στο PS3 και αμα δεν βελτιωθει η κατασταση μεχρι τον Ιανουαριο σιγα που θα ανανεωσω για δευτερο χρονο.
Αν δεν εχει κανεις με ps3 το Buttcυm ειναι καλος μηνας. Θα'θελα να ειχαν το origins βεβαια αλλα σε 3 χρονακια θα το βαλει :) Για να δουμε και το driveclub....
Πολύ καλός μήνας ειδικά αν έχεις PS4.
@Geovra, από την στιγμή που έχουν βάλει ήδη το City, μου κάνει τρομερή εντύπωση που έβαλαν το Asylum αντί για το Origins.
Εεε ντάξει δεν λέει και πολλά άλλα κάτι κάνει :P
Τυχερακιδες PS4-αδες!Θα χορτασετε ραλαρα!Αυτο το Dust: An Elysian Tail πρεπει να ειναι καλο.Παλι το "βιτακι" θα τραβηξει κουπι με 3 παιχνιδακια.Οριστε και ενα νεο οσο αφορα τα θεματα στο "βιτακι". http://blog.eu.playstation.com/2014/10/01/themes-come-ps-vita-tomorrow-system-software-update-3-30/
ζαληστικα απο το βιντεο αρκετα καλα παιχνιδια περιεχει
Driveclub αυτα ειναι !!! Αντε επιτελους και κατι αξιοπρεπες για τους Ps4 plusακηδες !!!!
7 παιχνιδια ενας μηνας Plus.Aρεστα μη αρεστα γιατι γουστα ειναι αυτα παλια η καινουργια δεν εχει σημασια 1 μηνας Plus. 7 διαφορετικα παιχνιδια !!!
Δε μ'αρέσει που το λέω αλλα λίγους μήνες μετά που βγήκε το ps4,το plus για το ps3 άρχησε να χαλάει σιγά σιγά.3 κονσόλες μαλλον πέφτουν πολλές για το plus.Ισως η SONY έπρεπε να περιμένει λίγο για την δέσμευση plus-ps4 που να μαζευτούν και τίτλοι ωστε να έχει να δώσει.
@BigDaddy, μην ξεχνάς ότι αυτός ο μήνας αποτελεί εξαίρεση εξαιτίας του DriveClub. Οι τίτλοι θα συνεχίσουν να είναι έξι τους επόμενους μήνες.
Τι εγινε ρε παιδια καλομαθαμε απο την sony και μας χαλανε τωρα.Μια χαρα ειναι τι να πουμε και με την microsoft μας εχει πεθανει στο πληρωνε.
το dust ειναι ωραιος αρκετα υποτιμημενος τιτλος,ωραιο indie platformer
Μια χαρα,να δουμε το Drive club. Αν ειναι τοσο καλο οσο φαινεται,παμε για full edition. Κατα τα αλλα μετρια για το αγαπημενο ps3.
Η PS Plus edition του Driveclub τι ειναι ? Κατι σαν demo ?
Σίγουρα θα παίξω το Dust: An Elysian Tail και θα δοκιμάσω το Spelunnky που και αυτό μου φαίνεται αρκετά καλό.
Και εννοείται πως θα δω και το DriveClub.
@kokouman μπορείς να το πεις και έτσι.Βέβαια μπορείς να πάρεις την πλατίνα μέσα από το demo αυτό.
Το είχα στο PS3 το spelunky. Επίκο παιχνίδι για τα σημερινά δεδομένα. Κλασσικό απο έμπνευση και απίστευτα δύσκολο σαν τις παλιές καλές ημέρες!!! Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε ρετρόφιλους! 10/10
μάλλον δίνουν βάρος σε vita και PS4...μήπως μας είχαν κακομάθει με τις 2 παιχνιδαρες για PS3?είμαι συνδρομητης στο plus εδω και 2 χρονια και την ανανεωση την κάνω φεβρουαριο που ειναι σε προσφορα 30 ευρω..οπότε έχω ακομα τιτλους ΑΑΑ να τερματισω που δεν εχω καταφερει να ασχοληθω ακομα...επισης τα μόνα games που μου έκατσαν ήταν το GOW collection, Uncharted 3 και Mortal Kombat..ίσως κάποιος που δεν ειναι συνδρομητής να μην ψήνεται και πολυ αν εχει μόνο PS3 αλλα εγω ειμαι καλυμμένος..
Και εγώ που είμαι μόνο κάτοχος PS3, βλέπω ότι έχουμε καλούς τίτλους. Μπορεί και να εθελοτυφλώ αλλά το Batman: Arkham Asylum θα το κατέβαζα χωρίς δεύτερη σκέψη αν δεν το είχα τερματίσει (μπορεί να είναι παλιός τίτλος αλλά είναι καλός).
Το 2ο παιχνίδι με έφερε αναμνήσεις από παλιό καλό PC gaming αλλά και τα γνωστά "φλιμπεράκια" (λόγω ηλικίας να τα μπερδεύω, μιας και όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος το χάνει, αλλά μου θύμισε κάτι τίτλους στα φλιμπεράκια που ξοδεύαμε μια περιουσία, θα καταλάβουν όσοι τα περάσανε).
Με την έλευση του PS4 ήξερα πολύ καλά ότι θα φάω στην μάπα μπόλικο indie! Τέλος πάντων δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα!
Whitey και παλι, Και 6 να ειναι κανεις αλλος δεν δινει τοσα πολλα παιχνιδια ουτε καποιος να προλαβει να παιξει και τα εξι και οτι εχει ηδη ξεκινησει φετος να μας ερχεται ειναι να τρελενεσαι η ολη φαση με τη καλη εννοια Δεν προλαβαινουμε να τα παιξουμε ολα λεμε :D
Eκτος και αν καποιος προλαβαινει να μας πει τη μυστικη συνταγη
Βαζει αδερφο φιλο κλπ να παιξει οταν δεν μπορει αυτος στο αccount? ή
Εχει παρει υπηρετρια και γιογιο στο καπανε ωστε να ειναι ολη μερα επι του εργου ? :P
Eχω το Batman asylum σε pc και θελω να το παιξω σε ps3.
Θα κοιταξω αν σου δινει τη δυνατοτητα να παιξεις ως Joker σε αυτη την εκδοση.
για να δουμε και αυτο το μηνα,παντως σταδιακα υπαρχει μια πτωση..
Κάπου είχα διαβάσει σε κάποια ξένα site πως πιθανότατα να είχαν μέσα το AC black flag για ps4 και το RE:revelations για ps3...Με τέτοιες προσδοκίες πως να μην απογοητευτείς;;;;
Καλουτσικος μηνας,ξεχωριζω κυριως το Arkham Asylum και φυσικα το Driveclub
Spelunky με κλείστα μάτια για όσους δεν το έχουν παίξει.
Παιδια μαλλον ΔΕΝ τα μετρατε καλα. Εκτος αν δεν κοιτατε πως τα μισα παιχνιδια ειναι cross buy και πως τα παιχνιδια για το ps3 ειναι 3..
4*
Η ποιότητα των παιχνιδιών στο IGC εδώ και κανά χρόνο έχει πέσει, μακάρι να βελτιωθεί η κατάσταση στο μέλλον.
Διάβασα γενικά και από τα σχόλια σας πολύ καλά σχόλια για το spelunky. Ορμάμε!!