Η Ubisoft ανακοίνωσε επίσημα το περιεχόμενο των τριών ειδικών συλλεκτικών εκδόσεων του Assassin’s Creed III που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά της Ευρώπης για PS3, Xbox 360 και PC. Η πρώτη έκδοση θα έχει την ονομασία Freedom Edition και θα περιλαμβάνει: το παιχνίδι, μία φιγούρα του Connor στα 24 εκατοστά ύψος, μεταλλική θήκη με σχέδιο του Alex Ross, το σημειωματάριο του George Washington με τα μυστικά των Assassins και των Templars, μία αποκλειστική λιθογραφία, δύο αποκλειστικές single player αποστολές (Lost Mayan Ruins και Ghost of War) και το multiplayer πακέτο The Sharpshooter.

Αντίστοιχα η Join or Die έκδοση θα περιλαμβάνει: το παιχνίδι, το ειδικό medallion των Assassins, το σημειωματάριο του George Washington με τα μυστικά των Assassins και των Templars, την single player αποστολή Ghost of War και το multiplayer πακέτο The Sharpshooter. Τέλος, η Special Edition θα περιλαμβάνει τον τίτλο και την ειδική single player αποστολή A Dangerous Secret. Υπενθυμίζεται πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στις 31 Οκτωβρίου για PS3 και Xbox 360, με τις εκδόσεις PC και Wii U να ακολουθούν αργότερα.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
απιστευτα πραγματα! εφυγε pre-order!
προσκυνω και η φιγουρα απλα επος ρε !
Θα πάρω την freedom μάλλον αλλά θέλω το μενταγιόν...
Τσιμπάς και τις δύο, μία για PS3/360 και μία για WiiU -όταν κι εφόσον βγει-, και είσαι άρχοντας. Πουλάς ό,τι έχεις εις διπλούν και κάνεις κα απόσβεση. Like a boss.
ωραία... το πρώτο Assassin's το έχω στο ps3 τα υπόλοιπα 2 στο 360 και το Assassin's Creed III για wii u μάλλον :P αν βγει ταυτόχρονα φυσικά και δεν αργήσει
όντως αρκετά όμορφη η freedom edition...αν υπάρχουν λεφτά θα την πάρουμε.
Αν είναι σε μια λογική τιμή...μέχρι 100ε θα αγοραστει day1!
No money, no honey.... Οπότε και μία απλή, μια χαρά είναι
Το ότι πλέον ανακοινώνονται οι συλλεκτικές χρόνια πριν βγει το παιχνίδι και βγαίνουν σε τεράστιες ποσότητες (αφου ξαναβγάζουν μετά), έχει χαθει λίγο το νόημα πιστεύω!
Πάντως η συλλεκτική είναι πολύ καλή και όμορφη! :))
Επιτελους μια (ή καλυτερα δυο?) συλλεκτικη/-ες (?) που ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ/-ουν τα λεφτα της/-ους!!!!!
Σαν fanboy και εγώ θα πάω για την freedom! :-)
Η Freedom λογικα δεν θα ειναι για ελλαδα θα την εχει αποκλειστικα το Gamestop οπως και περσυ την Animus του AC:R και ελλαδα δεν στελνει αυτη
Freedom φυσικά!!
@P3iRaThS γιατί να μην έρθει αυτή εδώ;
καπου διαβασα οτι θα ειναι μονο για U.K αλλα και περσι οπως ειπα η Animus του AC:R δεν ειρθε ελλαδα και λογικα ουτε αυτη θα ερθει