



ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το PlayStation 4 έκλεισε εδώ και λίγες μέρες (22 Φεβρουαρίου) ένα χρόνο «ζωής» στην αγορά της Ιαπωνίας και χάρη στο τελευταίο διάγραμμα που έδωσε στη δημοσιότητα η Media Create, μαθαίνουμε ότι το οικιακό σύστημα της Sony έχει πουλήσει -τις πρώτες 365 μέρες- 1.143,542 τεμάχια.
Νομίζω βοήθησαν αρκετά τα DQ:H και Gods Eater 2 Burst για αυτό. Αλλά και πάλι είναι λίγο για Ιαπωνία.
Scott_Pilgrim το God Eater 2: Rage Burst να δεις ποσο βοηθησε το Vita.
http://gematsu.com/2015/02/media-create-sales-21615-22215#XBB2y0P42Zh8rs0F.99
Είναι πλέον πασιφανές ότι το PS brand έχει πληγεί και σαν εικόνα και σαν περιεχόμενο. Το PS4 ευτυχώς φαίνεται να πληρεί τις προυποθέσεις μελλοντικά να το επαναφέρει σε εποχής PS2 status.