Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πάνω από 2 εκ. πωληθέντα αντίτυπα για το Bloodborne

*
Όπως αποκάλυψε η Sony μέσω του PlayStation Blog, το Bloodborne έχει καταφέρει να πουλήσει μέχρι σήμερα πάνω από 2 εκ. αντίτυπα σε όλες τις αγορές του πλανήτη. Ο παραγωγός της SCE Japan Studio Masaaki Yamagiwa διευκρίνησε ότι ο αριθμός αφορά τόσο τις πωλήσεις του game μέσω του PS Store όσο και τα φυσικά αντίγραφα. Ο τίτλος της From Software κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2015 αποκλειστικά για το PS4 και κατάφερε να φτάσει το 1 εκ. σε πωλήσεις αρκετά γρήγορα μετά το λανσάρισμα του.



Υπενθυμίζεται δε ότι η Sony αποκάλυψε -στο πλαίσιο του Tokyo Game Show- και το “The Old Hunters” expansion, το οποίο και αναμένεται το Νοέμβριο.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
79 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BigBOSS
    • Scott_Pilgrim

      αυτό λέω, αν δεν ήταν αποκλειστικότητα μάλλον θα κέρδιζαν τα τριπλάσια χρήματα έως τώρα.

    • petroscy13
    • @BigBOSS

      Ενοεις σαν το metal gear solid v που η konami το εκανε Multiplatform μονο και μονο για να δει τις αναλογιες πωλήσεων αναμεσα σε ps4-xbox1 : 75%-25% ??
      Εχοντας υποψη το παραπανω θα ελεγα οτι το bloodborne αν ηταν multiplatform θα ειχε πωλησεις δυο εκατομυρια και 200-300 χιλιαδες...

      Κατα τα αλλα παιχνιδαρα και επος το συγκεκριμενο...

      System seller!

    • BigBOSS
    • petroscy13

      πιστεύω θα πουλούσε στο pc αλλά και στο one

      πχ απο τις συνολικές πωλήσεις των Dark Souls σε όλες τις πλατφόρμες το 40% σημειώθηκαν στο pc (και το υπολοιπο σε ps3,xbox360,ps4,xbox one)

    • mastkwstas
    • Παιδιά τσάμπα το κουράζετε το θέμα. Δεν είναι ότι η From πίστευε ότι δεν θα πουλήσει στις άλλες πλατφόρμες. Προφανώς και έγινε κάποιο πολύ καλό deal με From και Sony. Η From έβγαλε λεφτά και ενδεχομένως αύξησε το κοινό της χωρίς ρίσκο αφού τα έξοδα είναι της Sony, και η Sony πούλησε κονσόλες.

    • ILoveGames
    • Kai ean to halo htan multiplatform h bungie (otan eftiaxne to halo) tha epairne perissotera! Krima omws pou den einai,ti na kanoume! Etsi kai to bloodborne! Epishs to demon's souls pou htan kai to prwto htan ps3 exclusive kai etsi h seira exei dethei me to ps3

    • BigBOSS
    • Oσο καλο deal και να έκανε παλι δεν έβγαλε οσο λεφτά θα έβγαζε σε περιπτωση κυκλοφοριας και σε pc,xbone

      η Sony δεν ειναι στην οικονομική κατάσταση να δίνει αβέρτα λεφτά, έχει καταξοδευτεί με τα λεφτά που εδινε με τα πολλά 1st party του ps3 εκ των οποιων τα περισσοτερα δεν σημειωσαν και καμια τρομερή επιτυχια με εξαιρεση τα Uncharted.

    • Roronoa
    • Δεν νομιζω πως υπαρχει καποιος που δεν θα ηθελε το bloodborne να ειναι Multiplatform περα απο ps fanboys και την ιδια της sony.
      Σιγουρα το παιχνιδι θα εκανε τις διπλασιες πωλησεις και αμφιβαλλω το οτι η sony εδωσε στην from τοσα χρηματα.

      Λογικα η συμφωνια εγινε πριν παρει χαμπαρι πως υπαρχει μεγαλο κοινο στα PC, και πιθανο να μην ειχε αρκετο χρημα εκεινον τον καιρο αν υποθεσουμε οτι η αναπτυξη ξεκινησε πριν καν βγει το dark souls 2. Οποτε απο το να βγαλει μονο το 2 πηρε την συμφωνια και κυκλοφόρησε και το bloodborne. Κριμα που δεν ηταν απλα timed exclusive.

    • BigBOSS
    • "Λογικα η συμφωνια εγινε πριν παρει χαμπαρι πως υπαρχει μεγαλο κοινο στα PC"

      κάτι τέτοιο

      και εγώ εντυπωσιάστηκα με το ποσο πολλοί αγόρασαν τα Dark Souls στο pc.

    • Roronoa
    • @commenter

      Γιατι καποιος να μην θελει να ειναι multiplatform το halo? Υπαρχει καποιος καλος λογος?
      Αλλο να μην τον νοιαζει γιατι εχει xbox οποτε του ειναι αδιαφορο και αλλο να μην θελει.

    • hide
    • Ρε παιδια τι δεν καταλαβαινετε?

      Και το bloodborne 1st party τιτλος ειναι οπως το halo ή μαλλον περισσοτερο απο το halo γιατι η bungie ηταν 2nd party.

      Αν δεν υπηρχε η sony japan να δουλεψει στον τιτλο δεν θα εβγαινε ποτε. Oποτε αν σας ενοχλει κατι ειναι οτι υπαρχει η μαμα sony πισω απο το playstation , δεν εξηγειται αλλιως.

      Γι αυτο αγοραζουμε κονσολα για να εχουμε απο πισω τη καθε μαμα sony να μας ταιζει/τροφοδοτει με παιχνιδια.
      Αλλιως θα πηγαιναμε στην ''τι θα γινοταν αν'' master race.

      Ρωτησε κανεις τον miyazaki αν ειναι ικανοποιημενος απο τα λεφτα που εβγαλε απο το παιχνιδι με την sony japan να δουλευει πανω σε αυτο? Να μας το πει και μας αν ειναι να μη το εχουμε απορια.

    • Roronoa
    • @commenter

      Προσωπικά δεν εχω προβλημα με τα multiplatform αρκει να γινονται σωστα. Εχω αντιρρήσεις κυριως σε strategy γιατι εκει υπαρχει διαφορετικο input (gamepad vs ποντικι) οποτε γινοντε συμβιβασμοι.

      Προσωπικά δεν με νοιαζουν τοσο τα downgrade αλλα οντως γινονται. Αλλα ας πουμε γιατι να μην εβγαινε το bloodborne σε xbox one? Σε wii u το καταλαβαινω, εκει θα επεφτε τρελο downgrade.

      Eσυ εισαι υπερ του να υπαρχουν pc exclusive games?

    • hide
    • παμε παλι για τον roronoa που δεν του αρεσε το ποστ μου επειδη ειχε πραγματικοτητες και ξαναρωταει ''ας πουμε γιατι να μην εβγαινε το bloodborne σε xbox one?''

      Εγραψα:''Αν δεν υπηρχε η sony japan να δουλεψει στον τιτλο δεν θα εβγαινε ποτε. Oποτε αν σας ενοχλει κατι ειναι οτι υπαρχει η μαμα sony πισω απο το playstation , δεν εξηγειται αλλιως.

      Γι αυτο αγοραζουμε κονσολα για να εχουμε απο πισω τη καθε μαμα sony να μας ταιζει/τροφοδοτει με παιχνιδια.''

      παιχνιδια που ΔΕΝ θα εβγαιναν.


      Τωρα θα συμφωνησω με τον commenter. H Valve θα μπορουσε να παιξει τον ρολο της MS, Nintendo, Sony σε ενα μικρο εστω βαθμο αλλα σταματησε να βγαζει παιχνιδια τυπου HL και βγαζει λεφτα μεσω steam.
      Η αποθεωση που γνωριζει απο τοτε εχει αυξηθει κατακορυφα.

      ο Θεος gabe κτλ

    • BigBOSS
    • Βασικά οτι βγάζει η Valve ειναι 100% επιτυχημένο ή αριστουργηματικο με πιο προσφατο το CSGO που πρωτοστατει στην competive shooter σκηνή.

    • Roronoa
    • @commenter

      Thats just you. To steam ειναι απο τα καλυτερα που εχουν συμβει στο gaming (οχι μονο στον τομεα του pc gaming) αλλα προφανως δεν το χρησιμοποιεις για να ξερεις.

      Η valve ειναι ακομα game developer, απλα εχει αλλαξει. Αυτην την στιγμη υποστηρίζει καποια απο τα μεγαλυτερα παιχνιδια του gaming (dota 2, csgo). Το γιατι δεν εχουμε δει ακομα Half life 3 ειναι μεγαλη ιστορια. Σιγουρα ολοι θα θελαμε περισσοτερα

      Εγω παντως προτιμω τα παιχνιδια να ειναι διαθεσιμα σε οσο μεγαλυτερο κοινο γινεται και δεν μου αρεσουν περιπτωσεις "ομηριας" τυπου tomb raider και street fighter. Μπορει να κανω λαθος και να μην υπολογιζω πως τα gaming ειναι bussiness και χρημα αλλα ετσι ειμαι εγω.

    • hide
    • Τις ομηριες τυπου TR και street fighter, δεν τις θελει κανεις.Εδω μαζι σου, δεν συμπαθω αυτες τις τακτικες. Πλεον ομως δεν υπαρχουν τετοιες. Τα παιχνιδια αυτα ειναι εξαιρεσεις.

      Αλλα δεν ειναι ''ομηρια'' το bloodborne , αυτο προσπαθω αποτυχημενα να εξηγησω τοση ωρα.:p

      δεν ειναι θεμα χρηματων και αρπαγης αλλα δημιουργιας παιχνιδιων που δεν θα εβγαιναν.

      Αν το παμε και αρκετα πισω το demons souls ειχε αναγκη τη sony για να εχει ασφαλεια το πειραμα και να μπορεις να παιξεις σημερα εστω τα dark souls σε αλλες πλατφορμες.

    • BigBOSS
    • καλα φιλε commenter οτι να ναι, πολυ αρνητικά προκατελλειμένος εισαι για τα pc

      ^^"Τα Dota 2/CS:GO δεν ξέρω γιατί μου τα αναφέρεις. Επειδή αυτά παίζει η πλειοψηφία/πιτσιρικαρία"^^

      μήπως γιατι είναι εξαιρετικά στο ειδος τους με μεγάλο skill scale και τα παιζει εκατομμύρια κόσμος για χρονια με συνεχή υποστήριξη απο την Valve; επειδή διοργανώνονται ολοκληρά τουρνουά με μεγάλα έπαθλα; (esports)

      και γω προσωπικά δεν παιζω καθολου Dota2 ή LoL ή CSGO αλλά δε μπορώ να αρνηθώ το μέγεθος τους μέσα στην gaming κοινότητα.

      ^^*Μερικοί λένε ότι η Sony έκαψε πολύ χρήμα για το PS3, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Τα πειράματα θέλουν χρήμα *^^

      το οτι η sony έκαψε πολύ χρημα στο ps3 με τα 1st party οταν κυνηγούσε το xbox360, εκ των οποιων τα περισσοτερα οπως ειπα δεν σημειωσαν και μεγάλη επιτυχια, ειναι ο λογος που αυτή τη στιγμή στο ps4 δεν βλέπεις την ιδια ποσοτητα σε νέα 1st party franchise

    • Roronoa
    • @commenter

      "Ρε συ μην υποθέτεις πράγματα που δεν γνωρίζεις... έχω και Steam account, σε αντίθεση με εσένα που δεν έχεις PSN account (είπαμε, δεν θες να αγοράσεις την μισητή κονσόλα για το Bloodborne, κατανοητό)."

      Ε ωραια δωσε link να σε κανω friend τοτε :P
      Psn δεν εχω γιατι δεν εχω playstation 3/4, αν ειχα/εχω στο μελλον εξτρα λεφτα ισως καποτε να αγοραζα ενα. Βασικα παιζει να εχω psn γιατι εχω psp, lol.


      "Το έχουμε καταλάβει ότι αποθεώνετε τον «θεό» Gabe για το μεταπρατιλίκι του, ενώ κανονικά θα έπρεπε να τον αποθεώνετε για τα παιχνίδια που (δεν) βγάζει. Μετά το Portal 2 δεν θυμάμαι να έχει βγάλει κάτι άξιο λόγου. Ας είναι καλά τα royalties από το Steam. 30% στα $60 μας κάνει $18. Μετά μας «φταίει» το 10άρικο των κονσολών...

      Τα Dota 2/CS:GO δεν ξέρω γιατί μου τα αναφέρεις. Επειδή αυτά παίζει η πλειοψηφία/πιτσιρικαρία; Είναι σαν να μου λες ότι πρέπει να χαίρομαι που η Capcom βγάζει Action Competitive shooter (και μάλιστα generic του κερατά/μηδενική πρωτοτυπία) με λίγη εσάνς από Resident Evil. Για τέτοια παιχνίδια έγιναν γνωστές αυτές οι εταιρίες; Για σκέψου το λίγο..."

      30% στα 60ε μας κανει 18ε αρα 42ε κερδος για τον developer οταν στο retail δεν βγαζει κερδος ουτε 30ε.
      Στοιχεια δεν εχουμε αλλα θα εβαζα και στοιχημα πως στο eshop του Psn κτλ το ποσοστο της sony θα ειναι μεγαλυτερο απο 30%. Παντως το steam δεν απαγορευει σε κανεναν να πουλαει αλλου steam keys, δηλαδη σε eshops οπως το humble store που κρατανε πολυ μικροτερο ποσοστο.

      Τα dota 2 και csgo εγιναν τοσο μεγαλα λογο της πολυ μεγαλης υποστήριξης της valve. Ευτηχως που δεν βγαζει παιχνιδια για να τα παρατησει μετα. Τα οσα εχει κανει η valve για το gaming μας εχουν προσφερει πολλαπλασια παιχνιδια απο οσα θα εβγαζε η valve αν ηταν απλα game developer.
      Btw μετα το portal 2(2011) εβγαλε csgo (2012) και dota 2(2013).

      "Επίσης, δεν μου απάντησες αν είσαι υπέρ του να γίνουν multiplatform τα XCOM 2, Star Citizen... προσωπικά δεν είμαι της λογικής τα δικά μας δικά μας (τα PS exclusives να μην γίνουν multiplatform) και τα δικά σας δικά μας (τα PC/X1 exclusives να γίνουν multiplatform). Θα ήταν υποκριτικό κάτι τέτοιο. Εξάλλου δεν ζούμε σε έναν ιδανικό κόσμο όπου υπάρχει μόνο μια πλατφόρμα (ακόμα τουλάχιστον). Τότε ναι, δεν θα έχουν νόημα τα exclusives."

      Καλως θα κανουν να βγουνε σε κονσολες αρκει οι pc εκδοσεις να ειναι σωστα φτιαγμενες για τους pc users. Ειναι σπαστικο σε μερικα παιχνιδια να βλεπεις menus κονσολας, ενιωθα λιγο ετσι στο xcom..
      Εσυ ομως θα απαντησεις αν θελεις τα π.χ playstation exclusives να βγουν σε κονσολες?

      "Όσο για τα φανμπόγια, σε όλα τα στρατόπεδα υπάρχουν, μόνο που υπάρχει μια ποιοτική και ποσοτική διαφορά στα communities.

      PC:
      https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/

      Consoles:
      https://www.reddit.com/r/PS4/
      https://www.reddit.com/r/XboxOne
      https://www.reddit.com/r/WiiU
      "


      lol

    • BigBOSS
    • 'Πώς γίνεται να είμαι προκατειλημμένος όταν σου γράφω από PC (εσύ αλήθεια έχεις PS4? ή σου βρωμάει peasantίλα?) και όταν έχω φάει πολύ χρόνο για gaming εκεί στο παρελθόν... εποχές που εσύ ήσουν «αγέννητος». Βγήκε το Steam και ξαφνικά μάθαμε όλοι τα PC. Πιο πριν που ήσασταν όλοι εσείς; Μήπως ήσασταν κονσολάδες και ντρέπεστε να το πείτε; :P

      εγώ παιζω στο pc απο το 2005 οταν πηρα το πρώτο pc και το steam ηταν σε εμβρυικο στάδιο.

      καμια peasantila δεν βρωμάει το ps4, απλώς πέρα απο το bloodborne δεν υπάρχει κάτι που να με ενδιάφερει, ακομη και το Phantom Pain κυκλοφορησε στα pc.

      ισως πιο αργοτερα αν μπορεσω πάρω.

    • hide
    • Παντως που τους χανεις που τους βρισκεις, oι της '' begging race''- ολο σε console news βρισκονται να μιλανε για το μαματο pc gaming.

      Kαι σου την λενε με thumbs down επειδη τους λες την αληθεια. Οτι οσο και να παρακαλεσεις, το bloodborne ειναι first party παιχνιδι.
      Δεν αγοραστηκε το dark souls ,μιλαμε για το bloodborne της sony japan.

      @commenter

      Χαιρομαι που μιλας για παλια σχολη pc gaming. Τοτε ειχε καποιο νοημα για μενα να εχω pc καλο για παιχνιδια.
      Επισης η Valve καποτε ηταν απο τις αγαπημενες εταιριες μου.

    • Roronoa
    • @commenter

      "Βλέπω κάνεις γαργάρα τα €18... μετά μην λέμε για τα €10 royalty των κονσολών ότι είναι πολλά."

      Προφανως μας τρολλαρεις ετσι? Συγκρινουμε ανομοια πραματα τωρα?
      Τσαμπα να τα πουλαει τα παιχνδια το steam? Τα royalties των κονσολών ειναι ΚΑΠΑΚΙ πανω στα υπόλοιπα. Σε physical δεν υπαρχουν royalties σε pc games. Τωρα ποσο ειναι το μεριδιο του psn δεν το γνωριζουμε, εγω αμφιβαλλω οτι ειναι μονο 30%, δεν τους εχω για τοσο χουβαρνταδες sony/ms/nintendo. Οκ μπορει να κανω λαθος και να τσεπωνουν 30%, αλλα υπαρχουν και αλλα μαγαζια που δεν τσεπωνουν 30% σε αντιθεση με το κλειστο οικοσυστημα των κονσολων οπου εχουν οργανωσει το μονοπωλιο τους.

      Και τωρα πας και μου συκγρινεις τις τιμες του steam με "παίζουν τρελές προσφορές απο τους retailers ανά καιρούς"
      Ναι ειχε μερικα κομματια ενας retailer οπως ειδα τις προαλες στο φορουμ, το handsome collection, ισως και απο λαθος, στα 20ε.
      Τσεκαρε λιγο pc retail, https://isthereanydeal.com/, κανα kinguin και ελα πες μας για τις retail προσφορες στις κονσολες.

      "Τα CS:GO και Dota 2 στο ξαναλέω δεν συγκινούν κάποιον που δεν ενδιαφέρεται για online gaming. Εσύ παίζεις online ή τα αναφέρεις εγκυκλοπαιδικά όπως ο BigBOSS;

      Καλώς ή κακώς κάποτε η Valve έβγαζε και SP παιχνίδια... τώρα μόνο MP δηλαδή; Τέλος τα SP; Ένα balance (και SP και MP) δεν μπορούμε να το έχουμε δηλαδή;"

      Φυσικα και παιζω Online games. Και γιατι η valve πρεπει να βγαζει και single player games? Τα αλλα δεν ειναι παιχνιδια? το οτι δεν συγκινουν τους "single players" που κολλαει?



      @hide

      Το development το εκανε η fromsoftware προφανως με λεφτα της sony, δεν ειναι first party.
      Και αν διαβαζες τα προηγουμενα comment μου θα καταλαβαινες οτι καταλαβαινω για ποιον λογο δεν ειναι Multiplatform.

    • Roronoa
    • @commenter

      "Θα μπορούσε αν ήθελε η Valve να επενδύει τα royalties του Steam σε νέα παιχνίδια, αλλά έχει βολευτεί με την παρούσα κατάσταση... κι εγώ αν ήμουν ο Gabe και με δόξαζε το PC gaming community, μάλλον τα ίδια θα έκανα. Δεν φταίει αυτός."

      Σωστο, και το bestbuy και το gamestop πρεπει να αρχισουν να επενδυουν τα εσοδα τους σε νεα παιχνιδια επιτελους, ποσο ποσοστο να βγαζουν αυτοι?

      Δεν αμφιβαλλω πως το steam εχει το δικο του μονοπωλιο, ισως να επρεπε να χαμηλωσει τα ποσοστο του. Αλλα δεν νομιζω πως ειναι πολυ ακριβοτερο απο οσο θα επρεπε αν σκεφτουμε πως αφηνει ελευθερη την πωλησει κλειδιων σε αλλα μαγαζια και χρεωνεται αυτο το bandwidth κτλ.

      "Και η Sony εισπράττει από διάφορες πηγές (τελευταίο παράδειγμα τα overpriced faceplates), αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι θα χώσει χρήμα σε αρκετά παιχνίδια."

      Ναι κερδος απο κονσολες, κερδη απο royalties, κερδη απο αναγκαστικες online συνδρομες για να επένδυσει σε παιχνιδια.
      Μαντεψε, επενδύει σε νεα παιχνιδια γιατι βγαζει λεφτα απo τις πωλησεις των παιχνιδιων της, απο τα εσοδα των first party επανατροφοδοτει τα studio της. Ενα πολυ μικρο ποσοστο ισως να πηγαινει σε νεα παιχνιδια/studio και κανει και καποιες συμφωνιες. Πως EA/ubisoft κτλ φτιαχνουν νεα παιχνιδια οταν δεν πουλανε hardware ας πουμε?

    • hide
    • Roronoa:''''Το development το εκανε η fromsoftware προφανως με λεφτα της sony, δεν ειναι first party.'''''

      οχι.

      The game was confirmed to be a PlayStation 4 exclusive co-developed by FromSoftware and Sony Japan Studios, who also publishes the game.

      Το εχω πει τοσες φορες αλλα δεν γινεται κατανοητο με τπτ:P
      Εγινε με συνεργασια των 2 στουντιο(πως το λενε ,δουλεψαν μαζι ολοι), αλλα και χρηματοδοτηθηκε για να μπορει να υπαρχει.

    • Roronoa
    • "Τι πάει να πει τα άλλα δεν είναι παιχνίδια; Οι κονσόλες δεν είναι gaming πλατφόρμες; Εσύ γιατί τις φτύνεις; Κι αυτές παιχνίδια παιχνιδένια έχουν.

      Έτσι και άλλοι φτύνουν τα MP games. Τι ζόρι τραβάς εσύ δηλαδή τώρα που κάποιοι γουστάρουν την παλιά καλή Valve; Αυτοί οι παλιοί PC gamers την κάνανε πρώτη φίρμα στην πιάτσα, όχι οι Steamάδες.
      "

      Το τα αλλα δεν ειναι παιχνιδια πηγαινε στα online only. Εχουν και αυτα μεγαλο κοινο και δεν καταλαβαινω γιατι πολλοι τα "μηδενιζουν".
      Και οσο φτυνω εγω τις κονσολες τοσο φτυνεις και εσυ το steam. Προφανως και στις δυο μεριες υπαρχουν ελαττώματα/προβληματα πες τα οπως θες.

      Δεν τραβαω κανενα ζορι αν γουσταρεις την παλια καλη valve, απλα διαφωνω με την αποψη σου.

    • mastkwstas
    • @commenter

      Καλησπέρα,

      Σχετικά με αυτό που ρώτησε ο roronoa για τα royalties, πιστεύω ότι έγινε μια περερμήνευση της ερώτησης του. Τα 10 ευρώ που αναφέρεσαι είναι to licensing fee που πληρώνει οποιοσδήποτε θέλει να κάνει develop στην εκάστοτε console (κάτι που προφανώς δεν υπάρχει στο PC καθώς είναι ελεύθερη πλατφόρμα). Το θέμα και το μοναδικό που μπορεί να συγκριθεί είναι τα ποσοστά που παίρνει το εκάστοτε digital shop. Δηλαδή, ποιο είναι το ποσοστό που παίρνει το PSN επί μιας αγοράς σε αντίθεση με το Steam (30%);

    • mastkwstas
    • @commenter

      Πρακτικά λοιπόν δεν έχουμε κανέναν τρόπο να ξέρουμε τι ποσοστά παίρνει το PSN ωστέ να τα συγκρίνουμε με το Steam.

      Υπάρχουν sites που παρέχουν τη δυνατότητα κατεβάσματος απλού installer (gog, humble bundle κ.α.) αλλά είναι στη διακριτική ευχέρεια του developer/publisher να χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα (εξού και η ανοιχτή πλατφόρμα).

      Το steam δεν θέτει κανένα περιορισμό στο development, support, τιμολόγηση η οτιδήποτε άλλο. Επίσης το αν θα χρησιμοποιηθεί το steam σαν drm είναι αποκλειστικά θέμα του developer/publisher καθώς μόνο με επιθυμία αυτού δεν μπορεί να τρέξει το παιχνίδι χωρίς το steam client online.

    • mastkwstas
    • @commenter

      Κανείς δεν αναγκάζει developers να χρησιμοποιήσουν ούτε directx ούτε visual studio ούτε τίποτα άλλο. Ανοιχτή πλατφόρμα δεν προυποθέτει ανοιχτό λογισμικό. Προσωπικά, δεν είμαι καν ιδιέταιρος υπέρμαχος του ανοιχτού λογισμικού (δε διαφωνώ με τη λογική απλά δεν είμαι τρομερά υπέρ του). Ανοιχτή πλατφόρμα προυποθέτει αυτός που του ανοίκει η πλατφόρμα να μη θέτει κανένα περιορισμό στο development σε αυτή τη πλατφόρμα. Αφού το PC δεν ανοίκει σε κανέναν είναι εξ'ορισμού ανοιχτή πλατφόρμα.

      Αντιθέτως για να κάνεις develop σε οποιαδήποτε console πρέπει πέρα από το να πληρώσεις licensing fees, να περάσεις και από ελέγχους της Sony/MS/Nintendo.

      Παρεπιμπτόντω αν και συμφωνώ ότι κανένα οικοσύστημα δε βάζει περιορισμό στη τιμολόγηση οφείλω να προσθέσω ότι το PC (και ούτε το steam αν θέλουμε να γίνουμε συγκεκριμένοι) αποτελεί closed ecosystem/walled garden. Δεν υπάρχει κανένα φυσικό η νομικό πρόσωπο που να θέτει περιορισμούς στο content (applications, games, whatever) σε αντίθεση με τις consoles.

    • mastkwstas
    • @commenter

      Εγώ θα τα έλεγα ανάποδα. Το gog είναι καλύτερος υποψήφιος για walled garden καθώς είναι γνωστό ότι αρνείται σε πολλούς developers πρόσβαση. Επιλέγουν αυτοί ποια παιχνίδια θα δεχτού και ποια όχι. Αντιθέτως, το steam δεν κάνει κανένα content control πέρα από τα προφανή που οποιοδήποτε λογικό platform θα έκανε (πορνογραφία κτλπ).

      Από wikipedia: "A closed platform, walled garden or closed ecosystem[1][2] is a software system where the carrier or service provider has control over applications, content, and media, and restricts convenient access to non-approved applications or content. This is in contrast to an open platform, where consumers have unrestricted access to applications, content, and much more."

      Τι από αυτά πληρεί το steam ωστέ να χαρακτηριστεί walled garden;

      Τώρα γιατί η πλειοψηφεία των games απαιτούν directX. Δεν υπάρχει κάποια εναλλακτική. Έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις εναλλακτικά πρότυπα, αλλά πέφτεις στο κόστος της επανεκπαίδευσης του προσωπικού σου καθώς και στα πιθανά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν λόγω του γεγονότος ότι δεν είναι τοσο δοκιμασμένα πρότυπα. Το openGL μπορούσε κάποτε να ανταγωνιστεί το directX αλλά έμεινε πίσω δυστυχώς.

    • Roronoa
    • @commenter

      Το μονο που δεν μας ειπες ειναι πως το pc gaming ειναι το ιδιο κλειστο με το console gaming και πως ο gabe μας τρωει τα λεφτα. Βασικα το ειπες αλλα με αλλο τροπο.

      Καταρχας εχεις εξισωσει το pc gaming με το steam και κατα δευτερον εχεις εξισωσει το steam με το psn/live.
      Καταρχας το steam ενα ελαχιστα πισω απο το να γινει self publishing πλατφορμα οπως εχει δηλωσει πως θελει να γινει ο ιδιος ο gabe newell. Σε psn/live/nintendowhatever δεν μπορει ο καθενας να κυκλοφορησει οτι θελει καθως υπαρχουν περιορισμοι.
      Το steam μπορει να πληρει στοιχεια του ορισμου του walled garden αλλα αυτο δεν αναιρει πως ειναι πολυ πιο ανοιχτο και φυσικα το steam παρολο το μεγαλο μεριδιο που κατεχει δεν αποτελει μoνοπωλειο του pc gaming.
      Και φυσικα το οτι ειναι ανοιχτη πλατφορμα δεν το βλεπουμε μονο στα παιχνιδια αλλα και στο λειτουργικο και στις εφαρμογες και φυσικα και στο hardware. Οι κονσολες ειναι πληρως κλειστα συστηματα οπου σου επιτρεπουν μονο αυτο που θελουν και φυσικα μονο gaming.

    • Pirederas
    • Πω πω πω... τί έγινε, δεν σας έφτασε που το Xbox One διαθέτει το over-hyped Sunset Overdrive, το online MP fiasco της Master Chief Collection, το Ryse, το Forza 5 που ήταν στην πραγματικότητα port του Forza 4, και τόσα άλλα?Θέλετε το Bloodborne και κράζετε την From Software ενώ είναι παιχνίδι της Sony Japan? Δεν σας πιστεύω.

      Όσο για το PC gaming, απλά ένα σας λέω. Ετοιμαστείτε για "ομορφιές" στο προσεχές μέλλον, ευενική χορηγία της Nvidia.

    • BigBOSS
    • για να μιλήσουμε σοβαρά

      "Δείξε μου μια αντίστοιχη εικόνα από Yoshida ή Spencer."

      καλά συγκρίνεις τώρα τον Gabe με αυτους τους δύο;

      ο Gabe ειναι too large μπροστά σε άτομα τύπου Yoshida και Spencer.

      σαν να μου λες γιατι θεοποιησε ο κοσμος τον Τζόρνταν ή, τον Πελέ ή τον Μαραντόνα και όχι κάποιον άλλο σε αυτά τα αθλήματα.

    • BigBOSS
    • δικαιολογημένα οταν μιλάει ο Gaben ειναι σαν να μιλάει ο "Θεος" για το pc gaming, εντάξει αμα το γυρισει στις μαλακιες θα φάει κράξιμο
      http://img.gawkerassets.com/img/18hz96rwl1oyzjpg/original.jpg

    • Roronoa
    • @commenter

      Και επιτελους κατεληξες στο να μας δειξεις πληρως την αντιπαθεια σου για τον gabe newell.
      Την αντιπαθεια σου για το συγχρονο pc gaming μας την εδειξες ηδη, νομιζω δεν εχουμε τιποτα αλλο να πουμε, δεν προκειται να σε πεισουμε για κατι. Ονειρεψου για την καταστροφη της Nvidia και το κλεισιμο του οικοσυστηματως των windows.

      Οσο για το αν θες αναλογες σουρεαλ εικονες μπες 4chan/neogaf να δεις την θεοποίηση του haz hirai.

    • mastkwstas
    • @commenter

      Το αν ένα παιχνίδι θα έχει drm δεν είναι θέμα του Steam. Το ξαναλέω, ο developer/publisher αποφασίζει γι αυτό. Αναλόγως το παιχνίδι μπορείς να παίξεις και σε offline mode, ακόμα και χωρίς το steam να τρέχει. Δεν είναι θέμα της πλατφόρμας αν αυτοί που δημιουργούν το content θέλουν περιορισμούς. Η διαφορά που έχει το steam λοιπόν σε σύγκριση με το gog και ο λόγος που το προτιμούνε οι μεγάλοι publishers είναι ότι δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί ως drm, ενώ το gog όχι.

      Όσο για το gog, ναι έχει αρνηθεί σε παιχνίδια πρόσβαση. Origin/Uplay δεν ξέρω δεν τα χρησιμοποιώ.

    • Roronoa
    • @commenter

      "δεν έχω δει κανέναν κονσολά να εύχεται την καταστροφή του PC"

      pc gaming is dead χρονια τωρα. Ναι οι κονσολαδες ποτε δεν θελανε να πεθανει το pc gaming.

      Και δεν ευχομαι ακριβως την καταστροφη του console gaming οπως νομιζεις, ευχομαι την απελευθερωση του και ενα μελλον μιας πλατφορμας. Και στην τελικη τουλαχιστον καποιοι να παρουν χαμπαρι πως το pc ειναι μια viable atlernative πλατφορμα αντι για κονσολα. Τα διαγραματακια που ποσταρω ειναι κυριως για αυτο. Χαιρομαι που μεγαλωνει το pc gaming οπως και εσυ θα χαιροσουν αν μεγαλωνε π.χ το ps4 γιατι θα σημαινε πως θα ερχοντουσαν περισσοτερα παιχνιδια.

      Aμα δεν μπορεις να καταλαβεις τωρα ποσο πολυ βοηθαει το steam τους indie developers δεν θα το καταλαβεις ποτε, ισως επειδη δεν παιζεις indie games. Πραγματικα κανεις δεν νοιαζεται πια τοσο για το αν η valve ειναι game developer. Αυτην την στιγμη εχει ενα εξαιρετικο Online καταστημα , ετοιμαζει το steamOS, το steam controller, το steam link και φερνει τα steam machines. Και φυσικα την source 2. Θα ερθουν και τα παιχνιδια.

    • mastkwstas
    • @commenter

      To gog έχει αρνηθεί access και σε indie developers όχι μόνο σε publishers, οπότε θα επιμείνω σε αυτό που λέω ότι το gog αρνείται πρόσβαση.

      Σου είπα υπάρχουν παιχνίδια στο steam που δεν ελέγχουν αν τρέχει το steam για να παίξουνε, οπότε τι με εμποδίζει να έρθω στο δικό σου υπολογιστή να μπώ να το κατεβάσω και να σε αφήσω να παίζεις αυτό το παιχνίδι;

      Το αν είναι μια πλατφόρμα ανοιχτή η όχι δεν εξαρτάται από το πόσο σου επιτρέπει ο content developer να κάνεις ελεύθερο και ανεξέλεγκτο copy των πληρωμένων προγραμμάτων. Εξαρτάται από το αν ο platform holder κάνει οποιουδήποτε είδους content control. Το steam δεν κάνει. Το να θέλεις να σου επιτρέπει ο platform holder να παραβιάζεις νόμους πέρι ιδιοκτησίας δεν έχει να κάνει με platform openness/closeness έχει να κάνει με πολιτικές και οικονομικές πεποιθήσεις που δεν νομίζω ότι έχουν θέση ή νόημα εδώ.

    • Roronoa
    • @commenter

      "Εννοείς σαν το "consoles are dead"; Πάλι double standards; Εκεί δεν μας πειράζει;"

      http://i.imgur.com/T72Xb6U.jpg


      "Η ονείρωξη με τα διαγραμματάκια καλά κρατεί βλέπω πάντως..."

      Καλα ενταξει.

    • hide
    • Δεν βρισκω κατι παραλογο στο να θεοποιουν τον hirai που εβγαλε το καλυτερο παιχνιδι της προηγουμενης γενιας και σε γεμιζει με καινουρια first party ΑΑΑ exclusives καθε χρονο.

      Να θυμισω απο στα καλα χρονια του ps3 που ηταν 6 ας πουμε απο τα 8, τα 4 χρονια ειχε ''παιχνιδι της χρονιας''(ανεξαρτητως πλατφορμας) ως EXCLUSIVE στο συστημα του.

      Γι αυτο και η τρελα με τον kaz. και απο οτι φαινεται τα studio της sony συνεχιζουν με νεα ΑΑΑ ips.


      Ο gabe απο την αλλη αποθεωνεται γιατι σταματησε να βγαζει παιχνιδια και ξεκινησε να γεμιζει τη τσεπη του.
      Παρόλα αυτα ακομα και παπλωμα gabe εχω δει απο καποιον στο εξωτερικο στο κρεβατι του.LOL

    • BigBOSS
    • σταμάτησε να βγάζει game λες lol

      μονο εσυ το βλέπεις αυτο

      γιατι μια χαρα games βγαζουν
      http://www.valvesoftware.com/games/

    • BigBOSS
    • "Για τα indies, επειδή κυκλοφορεί πολλή σαβούρα (και ελάχιστα διαμάντια) θα πρέπει να υπάρχει ένα στοιχειώδες quality control και όχι μπάτε σκύλοι αλέστε."

      δηλαδή ένα indie θα ειναι ή διαμάντι ή σαβούρα, δε μπορει να ειναι πολύ καλό, καλό, μέτριο ή κακό;

      επισης indie πλέον δεν σημαινει αποκλειστικά απλο παιχνιδάκι με δισδιάστατα γραφικά.

    • BigBOSS
    • " μιλάμε για πολύ πλούσιο ρεπερτόριο τίτλων η Valve τόσα χρόνια"

      γιατί ποσα θες να βγάζει κάθε χρονο, καμια 5 με 6;

      η sony στο ps3 εβγαζε 5-6 1st party το χρονο επειδή κυνηγούσε το 360.

      επισης αν ειναι να βγάζει 5 απλώς καλά το χρονο ή ένα δύο διαμάντια προτιμώ το δεύτερο

      ειδαμε και τα 1st party της sony στο ps3 που το 80% ειναι μια σαβούρα ή μετρια (modnation racers, start the party, socom beyond. Lair, Warhawk, Genji,Killzone) και φυσικά οι σαβούρες του move. Oυσιαστικά τα μοναδικα με μεγαλη επιτυχια ειναι μετρημενα στα δάχτυλα Uncharted, LOUS, GT και μετά Ratchet,GOW

    • mastkwstas
    • H valve με καλύτερο estimate τζίρου ανα χρόνο γύρω στο 1 δισ. θα πρέπει να κάνει την ίδια δουλεία που κάνει η sony με ετήσιο τζίρο το 2015 82 δισ. και κάτι ψιλά. Δεν λέω ότι μου αρέσουν τα παιχνίδια που βγάζει η valve, αλλα ας είμαστε λίγο ρεαλιστές. Επίσης δεν ήταν ακριβώς και κανένας τρομερός developer που έβγαζε παιχνίδια non-stop παλιότερα.

      Ο Gaben αποθεώνεται (αν και διαφωνώ με την αποθέωση οποιουδήποτε ατόμου μιας εταιρείας. Η εταιρεία είναι εταιρεία ακριβώς επειδή αποτελείται από παραπάνω από ένα άτομα) επειδή προσφέρει από τα καλύτερα ποσοστά σε digital sales που υπάρχουν, πράγμα το οποίο επιτρέπει σε indie developers να "ανθήσουν" και στα πολύ δυνατά sales που κάνει 4-5 φορές το χρόνο ενώ παράλληλα διατηρεί πολυ καλές εργασιακές συνθήκες και μισθούς για τους εργαζόμενούς του.

      Για το open και closed platform το λήξαμε το ζήτημα;

    • hide
    • @bigboss καλα τα πολλα λογια, αλλα αν ησασταν ικανοποιημενοι, δεν θα παρακαλαγατε για παιχνιδια ουτε θα προσπαθουσατε να διαφημισετε την επιλογη σας σε καθε ευκαιρια, σε νεα του ps4.

      Ο ικανοποιημενος gamer δεν τα εχει αναγκη αυτα.
      Το μονο που θελει ειναι να διαβασει ησυχα το νεο του και να μην ακουει συνεχως κρυφοπαραπονεμενους gamers αλλων συτηματων.

    • BigBOSS
    • σιγά ικανοποιημένε gamer που ουτε λιγο ουτε πολύ λες οτι η βιβλιοθήκη του pc στερειται επιλογών σε συγκριση με την βιβλιοθήκη του ps4:p

      τι αλλο θα ακούσουμε.

    • mastkwstas
    • Τι σχέση έχει η ικανοποίηση με τους τίτλους για να θέλεις έναν παραπάνω που θεωρείς ότι είναι καλός; Το ίδιο έιχε γίνει και με το Dark Souls 1 και τελικά το βγάλανε (φυσικά δεν ήταν exclusive, οπότε not the same thing). Και μια χαρά τους έκατσε με περίπου 2000000 owners στο steam.

      Αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα έιχα μία από κάθε console να παίζω όποιο exclusive με ενδιαφέρει. Εφ'όσον δεν τήν έχω, εύχομαι αυτά που μου αρέσουν από άλλες πλατφόρμες να βγαίνουν και στο pc έστω και καθυστερημένα.

    • hide
    • BigBOSS:'''σιγά ικανοποιημένε gamer που ουτε λιγο ουτε πολύ λες οτι η βιβλιοθήκη του pc στερειται επιλογών σε συγκριση με την βιβλιοθήκη του ps4:p''''


      Για μενα ναι στερειται η συγκεκριμενη βιβλιοθηκη. Ουτε συγκριση βασικα.
      περι ορεξεως...

      Δεν με εχω δει πουθενα να κλαιω , να παρακαλαω για παιχνιδια η να εχω αναγκη να επιβεβαιωθω για την επιλογη μου.
      Οποτε μαλλον ικανοποιημενος πρεπει να μαι, ναι:D

    • BigBOSS
    • καλά εντάξει οτι πεις
      Sony Admits PS4 First-Party Lineup This Year Is "a Little Sparse"
      http://www.gamespot.com/articles/sony-admits-ps4-first-party-lineup-this-year-is-a-/1100-6427614/
      γενικά συμφωνώ με superetroid (πρώτα δύο λεπτά)
      https://www.youtube.com/watch?v=orWA_xsZS6g

    • Pirederas
    • Ρε παιδιά, να υπερασπίζεστε μια εταιρία που βγάζει παιχνίδια (Nintendo, Microsoft, EA, Square, κλπ) το καταλαβαίνω, αλλά να υπερασπίζεστε την Valve που αντί για games βγάζει μόνο λεφτά με το Steam είναι σόνικο. Εκτός αν έχουμε πέσει σε fans του Portal, του Dota και του CS, οπότε πάω πάσο.

      Όσο για το Bloodborne, έχετε τις εξής 2 επιλογές για να το παίξετε:
      1. αγοράστε πακέτο PS4 με το παιχνίδι και ευχαριστηθείτε το
      2. κάντε online petition, ποτέ δεν ξέρεις τί γίνεται αν μαζευτούν 10.000 υπογραφές από 100 άτομα με πολλαπλά accounts

      Αλλιώς μείνετε με τα μηχανήματα που ήδη έχετε, και deal with it.

    • mastkwstas
    • Ποιος υπερασπιστηκε τη valve; Απλά δεν μου αρέσει να διαβάζω ανακρίβιες.

      Η ειρωνία για τα ψεύτικα accounts δεν δουλεύει και τόσο καλά όταν έχουμε τα δεδομένα (πωλήσεις dark souls 1) να την αντικρούουν.

    • BigBOSS
    • οσο για το Half Life 3 σιγουρα η Valve ετοιμάζει κάτι με VR και τα σχετικά.

      κάθε προιον της ειναι 100% μελετημένο και έχει να προσφέρει κάτι νέο.

    • hide
    • '''καλά εντάξει οτι πεις
      Sony Admits PS4 First-Party Lineup This Year Is "a Little Sparse"'''

      thanks.:)
      ΕXEI first party, εσυ δεν εχεις.

    • Roronoa
    • "Για μενα ναι στερειται η συγκεκριμενη βιβλιοθηκη. Ουτε συγκριση βασικα.
      περι ορεξεως..."

      http://abload.de/img/exclusiveslist2015-9-q5q1q.jpg

      Εχεις δικιο, ουτε συγκριση.
      Ουτε ενα PC first party παιχνιδι, τι κανει πια η IBM; Το PC εχει μονο απο αυτα τα.. indie παιχνιδια...δηλαδη ewww.

      O μασωνος γκειμπεν μας πρόδωσε και τρωει τα λεφτα, αν δεν βγαλει παιχνιδι μεσα σε 30 μερες το pc gaming δεν θα μπορεσει ποτε να συναγωνιστεί τις κονσολες.
      Ποσταρε το σε 10 φιλους σου αλλιως το pc σου θα κλειδωθει και θα γινει κονσολα.

      http://i.imgur.com/wtkFibe.jpg

    • dawnstar
    • Διαβασα ολα τα σχολια και το συμπερασμα που εβγαλα ειναι ενα ολοι οι pcades θα θελατε το pc σας να ειναι κονσολα με τιμες steam.....αγοραστε τα ψηφιακα σας παιχνιδακια με 1 εως 5 ευρω χωρις καμια αξια και πηγαινται you tube να δειτε το αδυναμο ps4 και τον κατοχο του να παιζει bloodborne και να διασκεδαζει....

    • mastkwstas
    • Αναρωτιέμαι τι εννοείς χωρίς καμία αξία; Εσύ θεωρείς δηλαδή ότι κανένα παιχνίδι στο pc δεν έχει αξία; Και οι τιμές steam δεν είναι και τόσο χαμηλές. Αν πάρεις κάτι ΑΑΑ release date πάει απο 50-60 ευρώ.

      Υ.Γ. https://gunowners.files.wordpress.com/2012/12/straw-man3.jpg

    • dawnstar
    • Mastkwstas θεωρω οτι ολα τα ψηφιακα games δεν εχουν καμια αξια οχι μονο του pc τα ψηφιακα αλλα ολα τα ψηφιακα και δυστηχως τα retail πλεον εχουν μονο το cd και το κουτι ουτε βιβλιαρακι ουτε τπτ εκτος απο ελαχιστες περιπτωσεις

    • mastkwstas
    • Προσωπικά σταμάτησα να ασχολούμαι με retail όταν σταμάτησαν τα retail να έχουν νόημα. Παλιά έπαιρνες ένα ωραίο μεγάλο κουτί με ένα σωρό καλούδια μέσα και ένα manual 150+ σελίδες με lore κτλπ. Απο τη στιγμή που το κουτί δεν μου προσφέρει τίποτα πέρα απο το παιχνίδι προκατεβασμένο και οδηγίες χρήσης δεν βρίσκω το νόημα να μην τα έχω όλα ωραία και οργανωμένα σε έναν client.

    • mastkwstas
    • Ειδικά εφ'όσον ο developer θα πάρει το ίδιο (ίσως και καλύτερο αναλόγως την περίπτωση ποσοστό κέρδους).

    • hide
    • Roronoa

      first party?λολ
      second party θες να πεις κι αυτο απο σποντα.

      Και εκτος απο αυτο, αν μιλαμε για τετοια παιχνιδια...ζητω που καηκαμε.

      Τα εχουμε ξαναπει αυτα. Η θα πληρωσεις εσυ για να εχεις ΑΑΑ παραγωγες στο pc(με την χαζομαρα το kickstarter), ή θα πρεπει να ειναι βολικοτερο να τα παιζεις εκει(strategy-ποντικι). Δεν υπαρχει καμια εταιρια απο πισω να προσεχει τι λειπει στο pc σου και να το γεμιζει με ΑΑΑ παιχνιδια.

      Θα μπορουσε να ειναι ο gabe αυτος, αλλα ειπαμε... ειναι απασχολημενος στο να γεμιζει τσεπες. Σε λιγο θα πουλαει και μαξιλαρια με τη φατσα του και θα τα αγοραζετε.

    • Roronoa
    • "first party?λολ
      second party θες να πεις κι αυτο απο σποντα."

      "αν μιλαμε για τετοια παιχνιδια...ζητω που καηκαμε."

      "με την χαζομαρα το kickstarter"


      Και μετα παραπονιεσαι για τα thumb down. Τουλαχιστον εχεις τον commenter να σε υποστιριζει, κατι ειναι και αυτο :P

      Ενταξει, βαριεμαι να σχολιασω αλλο, το τραβηξαμε και αρκετα κιολας. Θα σου προτεινα να αναθεωρησεις τις αποψεις σου για τα indies και τα υπολοιπα ΑΑΑ pc games, και φυσικα και για το kickstarter το οποιο σου δινει και εσενα παιχνιδια.

    • Roronoa
    • @commenter

      Αν θες ξαναδιαβασε τα posts σου και δες ποιος κανεις τις επιλεκτικες απαντησεις. Τα υπολοιπα αν και αξια σχολιασμου (και λιγο επιθετικα imo) δεν τα σχολιαζω.
      Commenter πραγματικα βαρεθηκα την συζητηση και νομιζω εχουν αρχισει να ανεβαινουν και υπερβολικα οι τονοι (φταιω και εγω ) και δεν το θελω, οπότε σταματαω εδω γιατι νομιζω δεν αξιζει να τσακωθουμε κιολας για μερικες διαφωνιες. μια συζητησει η οποια ξεκινισε οκ εχει καταληξη λιγο αστεια.

    • BigBOSS
    • το συμπέρασμα της ολης συζητησης ειναι πως όποιος διαφωνεί με τον commenter είναι ανασφαλης...

      συνεχίστε τις δουλειες σας.

    • hide
    • Roronoa

      Τι απο αυτα που ειπα δεν ειναι αληθεια?:P

      -Δεν εχεις first party.
      -Το να ζηταω κεφαλαιο απο καποιον για να ξεκινησω το οτιδηποτε ειναι χαζομαρα(για μενα).
      (Αν διαφωνεις δινω τον λογαριασμο μου να προσφερετε χρηματα να ανοιξω τυροπιταδικο και η πρωτη τυροπιτα δωρεαν:P).
      -το οτι μαζευει σαβουρα indies το pc δεν μου λεει κατι. Η καλυτερη indie παραγωγη(μικρου studio δλδ, γιατι ανηκει στην sony) παντως των τελευταιων ετων ειναι το journey που ειναι exclusive.

    • Roronoa
    • @hide

      τι να κανω τωρα, να σου απαντησω? Θα λυγισω και θα σου απαντησω.

      "Δεν εχεις first party"

      Φυσικα και δεν "εχω" αφου το PC δεν εχει Platform holder. Τσεκαρε μια τι σημαινει ο ορος first party γιατι μαλλον δεν το εχεις καταλαβει καλα. Η το εχεις καταλαβει και νομιζεις πως αξιζει να το χρησιμοποιεις σαν επιχείρημα. Το οτι εχεις καποια exclusives απο την sony τα εχεις, το οτι το pc δεν εχει first party games δεν ειναι μειονέκτημα γιατι ετσι και αλλιως εχει exclusives απο third party (ραμμενα για pc και μπλα μπλα μπλα οπως τα exclusives του Ps4).

      "Το να ζηταω κεφαλαιο απο καποιον για να ξεκινησω το οτιδηποτε ειναι χαζομαρα(για μενα)."

      Δεν ειναι χαζομαρα, ειναι μια ευκαιρια για developers να αναπτυξουν παιχνιδια χωρις καποιον publisher απο πισω τους και μας εχουν δωσει μερικα εξαιρετικα παιχνιδια.
      Θα μπορουσες να κανεις kickstarter για τυροπιταδικο αλλα δεν νομιζω να βρεις ανταποκριση :P

      "το οτι μαζευει σαβουρα indies το pc δεν μου λεει κατι. Η καλυτερη indie παραγωγη(μικρου studio δλδ, γιατι ανηκει στην sony) παντως των τελευταιων ετων ειναι το journey που ειναι exclusive."

      Και φτασαμε κλασσικα στην αποθεωση του journey (οχι που δεν θα φταναμε).
      Δεν το εχω παιξει το παιχνιδι, πιθανοτατα ειναι εξαιρετικο και αριστουργημα και μπορει να ειναι και στα γουστα μου, δεν διαφωνω. Βεβαια δεν μπορω να κρινω αν ειναι η καλυτερη Indie παραγωγη των τελευταιων ετων (ασε που ειναι υποκειμενικό, βεβαια εχει εξαιρετικες βαθμολογιες απο πισω του).
      Αλλα και παλι δεν καταλαβαινω γιατι το αναφερεις και δεν καταλαβαινω γιατι περιφρονείς το οτιδηποτε αλλο.
      Τα παιχνιδια στην λιστα που σου ποσταρα δεν ειναι σαβουρες. Αν εχεις δοκιμασει καποια απο αυτα και δεν σου αρεσαν δεκτο, αλλα απο τα προηγουμενα γραπτα σου επετρεψε μου να αμφιβαλλω.
      Εχω βαρεθει το ΑΑΑ φετιχ που ειναι ιδιαιτερα εντονο στο console gaming οταν υπαρχουν εξαιρετικα indie παιχνιδια και στις κονσολες.
      Π.χ το the talos principle που θα βγει και σε PS4 ειναι ενα αριστουργημα και πραγματικα καντε την χαρη στον εαυτο σας και παιξτε το.

    • hide
    • 1. Μαλλον εσυ λοιπον δεν ειχες καταλαβει τον ορο first party:P. Χαιρομαι που συμφωνησες τελικα.
      Third party exclusives εχεις το εγραψα και πιο πανω, οπως εχουν και οι κονσολες μαζι με second party συμφωνιες(βλεπε insomniac-sony).
      (δεν αξιζα thumbs down).

      2.Εδω εχουμε απλα διαφορετικη αποψη. Εμενα δεν μου αρεσει αυτη η λογικη του kickstarter.
      (ουτε η διαφορετικη αποψη φανταζομαι αξιζει thumbs down)

      3.Δεν τσουβαλιασα. Μιλαγα φυσικα μονο για το γεγονος οτι μεγαλωνει η ποσοτητα(αλλωστε γι αυτο εβαλες την εικονα, για να μου πεις οτι ''να υπαρχουν games'') λογο πολλων indies που ειναι σαβουρες. Τα καλα βγαινουν και στις κονσολες. Τα indies τα συμπαθω ,δεν εχω θεμα, σιγουρα ομως δεν θα αποτελεσουν ποτε βαρομετρο ακομα και να ηταν exclusives ολα στο pc.
      Το journey πισω στο 13 νομιζω ειχε παρει απο πολλα site/περιοδικα τον GOTY τιτλο. Παιζει να ειχε και περισσοτερες διακρισεις και απο full AAA games της χρονιας. Αλλα οκ μπορει κ να μην αρεσει σε ολους δεκτο.
      (oυτε εδω νομιζω οτι το αξιζα)

      Δεν με νοιαζει το thumbs down, απλα δεν ειναι ωραιο να μπαινει επειδη μου αρεσουν περισσοτερο οι κονσολες.

    • mastkwstas
    • @hide

      Όλοι οι developers ζητάνε κεφάλαιο για να ξεκινήσουν. Γι αυτό υπάρχουν και οι publishers άλλωστε. Η διαφορά με το kickstarter είναι ότι παίρνεις κατευθείαν το κεφάλαιο από το κοινό σου χωρίς να έχεις κανένα creative control από τρίτους και τα full κέρδη στο studio και όχι στον publisher. Το να μη σου αρέσουν τα στυλ παιχνιδιών που βγαίνουν από το καταλαβαίνω, το να μη σου αρέσει η λογική του είναι απλά περίεργο.

      btw sony sponsored kickstarter : https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3

    • hide
    • Eγραψα και για το shenmue τα ιδια.

      Μολις απαντησες στο γιατι δεν μου αρεσει η λογικη του kickstarter με το καλυτερο δυνατο παραδειγμα.

    • mastkwstas
    • Γιατί; Το Shenmue είναι η εξαίρεση του kickstarter και έχει κατακριθεί πολύ για αυτό που έκανε. Δεν είναι παράδειγμα, είναι αντίπαραδειγμα.

    • hide
    • θα ελεγα οτι ειναι εξελιξη του kickstarter γι αυτο και σου ειπα οτι ειναι καλο παραδειγμα. Ειναι το που φτασαμε. Απο τη μια ειναι καλυτερο απο αλλα γιατι το χρηματοδοτει κ η εταιρια, αλλα απο την αλλη παλι πληρωνεις για να χρηματοδοτησεις ενα παιχνιδι.

      Γενικα δεν μου αρεσει η λογικη. Θα δειξει στη πορεια που θα παει αυτο.

    • mastkwstas
    • Το αν είναι καλύτερο η όχι επειδή το χρηματοδοτεί η Sony θα φανεί. Αλλά, μέχρι στιγμής τα πιο πετυχημένα kickstarters ήταν στην πλειοψηφεία τους ανεξάρτητα studios χωρίς publisher interference, με εξαίρεση όλως περιέργως αυτά που προέρχονται από ιάπωνες developers.

*