Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πατέντα της Activision ενθαρρύνει τα microtransactions;

*
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Rolling Stone που αναπαράχθηκε από το σύνολο των gaming web sites του εξωτερικού, πριν λίγες μέρες κατοχυρώθηκε στην Activision πατέντα σχετική με ένα νέο matchmaking system που θα "ζευγαρώνει" online τους παίκτες με τρόπο τέτοιο ώστε να ενθαρρύνονται τα microtransactions. Για παραδειγμα, αν κάποιος παίκτης αγοράσει συγκεκριμένο οπλο, τοτε μπορεί να τοποθετηθεί σε ένα gameplay session, όπου το όπλο αυτό να είναι άκρως αποτελεσματικό. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να ενθαρρύνει τους παίκτες να προβούν και σε άλλες παρόμοιες μελλοντικές αγορές, με σκοπό να πετύχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Το σύστημα matchmaking θα αναλύει στοιχεία όπως το latency και οι προτιμήσεις σε όπλα και θα τους "ρίχνει" σε καταστάσεις που θα τους "αναγκάζουν" να αγοράσουν αντικείμενα. Ένα ακόμα παράδειγμα έχει να κάνει με έναν αρχάριο παίκτη που με βάση το προφίλ του γίνεται match με έναν έμπειρο snipper. O αρχάριος μπορεί επίσης να επιθυμεί να γίνει snipper, οπότε βλέποντας πως παίζει ο άλλος παίκτης και τι πλεονεκτήματα έχει, δεν αποκλείεται να σπεύσει να αγοράσει τον αντίστοιχο εξοπλισμό.



Επιπλέον, στα πλαίσια της ίδιας πατέντας θα είναι δυνατή η χρήση NPCs που έχουν συγκεκριμένους ρόλους σε μια ομάδα και η "τοποθέτηση" παικτών σε χάρτες που ταιριάζουν με το στυλ του gameplay τους. Τέλος η προτίμηση σε δύσκολους αντιπάλους είναι δυνατό να παίξει το δικό της ρόλο στο matchmaking. Με το που δημοσιεύτηκε η είδηση, εκ μέρους του community της Bungie, o David “deeJ” Dague δήλωσε μέσω Twitter ότι το συγκεκριμένο σύστημα δεν έχει υλοποιηθεί στο Destiny 2. Αργότερα, από πλευράς Activision, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στην ιστοσελίδα Kotaku, ότι πρόκειται για πατέντα που είχε υποβληθεί το 2015, από ομάδα ανάπτυξης που εργάζεται ανεξάρτητα από τα δικά της studios και ότι δεν έχει ενσωματωθεί σε κάποιο τίτλο. Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*