
Μη χάνετε χρόνο, στείλτε PM τώρα! Η σελίδα του προφίλ βρίσκεται εδώ.
Οδηγίες
1) Αφού πάρετε τον κωδικό, πηγαίνετε στη σχετική διεύθυνση στο επίσημο site του παιχνιδιού και συγκεκριμένα εδώ. Συμπληρώστε τη φόρμα και κάντε εγγραφή.
2) Εισέλθετε στο λογαριασμό σας μετά τη σχετική διαδικασία.
3) Στα δεξιά θα δείτε ένα πεδίο που λέει “Redeem Code”. Εισάγετε εκεί τον κωδικό που θα λάβετε και πατήστε το πλήκτρο “Redeem Code”

4) Στο επόμενο στάδιο, πατήστε στο πεδίο που βλέπετε στα δεξιά στον κύκλο το "Download PC Client" αν έχετε PC ή το "Download Mac Client" αν έχετε Mac για να ξεκινήσει το κατέβασμα των αρχείων.





Δεν εκλεισαν τα servers ???
Ανοίγουν πάλι για το συγκεκριμένο σαββατοκύριακο Koel
Έχουμε καμιά πληροφορία αν μειώνετε ο κόσμος που παίζει την beta;Για παράδειγμα μιας και θα είναι με μηνιαία συνδρομή δεν μου κάνει κέφι να παίξω και την beta πλέον...ξέρουμε τίποτα;
Η αίσθηση που έχω από τις δύο τελευταίες Beta είναι, ότι παρ όλο που μοιράζουν παγκοσμίως εκατοντάδες χιλιάδες κωδικούς, ωστόσο ο κόσμος δεν θέλει να μπει να παίξει. Νομίζω ότι κατά βάθος αυτό είναι που θέλουν να διαπιστώσουν με τις δύο τελευταίες beta και όχι τόσο την αντοχή των server: το αν ενδιαφέρεται δηλαδή ο κόσμος για το παιχνίδι τους. Πρέπει να έχουν πάρει ήδη την απάντηση.
Το ίδιο θα πάθει και το Wildstar το οποίο κυκλοφορεί ακριβώς 2 μήνες μετά το ESO. Και τα δύο παιχνίδια οδεύουν προς το B2P ή F2P.
εγω το κανα ηδη uninstall..........
Μπράβο τους