Φαίνεται πως το Battlefield 4 Dragon's Teeth, η επόμενη επέκταση για το γνωστό first-person shooter, θα διατεθεί στις 15 Ιουλίου για τους premium συνδρομητές, σύμφωνα με πρόσφατο tweet της ΕΑ που διαγράφηκε στη συνέχεια. Μάλιστα λίγο αργότερα, υπήρξε εκ νέου σχετική ανάρτηση από τον publisher, χωρίς ημερομηνία αυτή τη φορά.

Την παραπάνω είδηση έδωσε στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα MP1st μαζί με το σχετικό screenshot. Σημειώνεται ότι το Dragon's Teeth είναι το τέταρτο expansion του Battlefield 4, ενώ η πέμπτη και τελευταία επέκταση του τίτλου αναμένεται εντός του καλοκαιριού.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Επιτελους γιατι θελουμε να δουμε καινουρια maps ...
Με locker και metro δεν θέλω τίποτα άλλο!
Πιστες τελειες αλλα εχω περιεργεια τι θα δουμε με το καινουριο DLC
τσαμπα βγαζουν dlc αφου τωρα ερχεται το bf4.5...ουπς σορρυ το bf hardline εννοουσα..
Επαιξα το battlefield hardline beta και δεν μου αρεσε και ουτε με ενθουσιασε τοσο οσο το battlefield 3 ειδικα το battlefield 4 που είναι παιχνιδαρα