H Remedy δήλωσε πριν μερικές ημέρες πως εργάζεται ήδη πάνω στον επόμενο τίτλο της σειράς Alan Wake, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες πληροφορίες. Σύμφωνα λοιπόν με την ιστοσελίδα XBLAFans.com, η οποία βασίζεται σε πληροφορίες από «πολύ έγκυρη πηγή», η ομάδα ανάπτυξης εργάζεται πάνω σε ένα τίτλο για το Xbox Live Arcade που θα ονομάζεται Night Springs.

Κάτι τέτοιο δικαιολογεί και την στάση της Remedy σχετικά με το επόμενο project, όπου και είχε αναφερθεί πως δεν πρόκειται για ένα πλήρες Alan Wake game (πχ. το Alan Wake 2). Τέλος, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μπορεί να αποκαλυφθεί σύντομα και υποστήριξη για το Kinect. Ωστόσο, όλα τα παραπάνω θα παρουσιαστούν επίσημα, λογικά, κατά τη διάρκεια της Ε3.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Eλπιζω να μας δειξει ή να μας πει κατι και για Alan Wake 2! Ωραια εικονα!
Μη μας κανεις τετοια ρε Remedy,δωσε στον λαο ενα Alan Wake 2 να κολαστουμε:D
Παλι κινεκτ? α ρε remedy.To aw2 θελουμε να παει το σκ@%0 στη καλτσα τι να το κανουμε αυτο?
καλα οκ τι να σχολιασω πλεον.
Δωσε ενα νεο Alan Wake και ασε τα gimmicks!
Pfft :/
ΟΧΙ!ΟΧΙ!ΟΧΙ! σε digital μορφή θέλω τη συλλεκτική του!Καλύτερα να μη βγεί καθόλου απλά δε γουστάρω να βγεί σε ψηφιακή μορφή ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια της δεκαετίας...