Σύμφωνα με data mining χρηστών του Reddit στο site του επερχόμενου και πολυανεμενόμενου The Division, η ανάπτυξη του παιχνιδιού αναμένεται σύντομα να περάσει σε φάση alpha test. Ένα συγκεκριμένο σημείο της εν λόγω ιστοσελίδας είναι αφιερωμένο στο alpha test και λογικά θα ενεργοποιηθεί όταν η alpha ανακοινωθεί και επίσημα. Για την ώρα πρόκειται απλά για ένα σύνδεσμο που οδηγεί σε μία κενή σελίδα. Το section αυτό είναι ορατό ακόμα και με μερικές τροποποιήσεις στον HTML κώδικα του site και το αποτέλεσμα είναι αυτό που φαίνεται στην εικόνα που ακολουθεί στο τέλος του άρθρου. Όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή η Ubisoft, το Ubisoft Lounge θα επιστρέψει στη GDC την επόμενη εβδομάδα και εκεί θα δώσουν το "παρών" δύο από τους lead designers του The Division, οπότε ίσως και να μάθουμε από πρώτο χέρι περισσότερες πληροφορίες.

Σας υπενθυμίζουμε ότι το Tom Clancy’s The Division- όπως είναι το πλήρες όνομά του- πρόκειται να κυκλοφορήσει για PS4, Xbox One και PC.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Na do posoi tha thapsoun kai auto to game....h arxi egine me to the order.....
Αντε να δούμε! Φαίνεται παιχνιδάρα! Αν δεν έχει υποστεί μείωση στα γραφικά σε ps4-xboxone θα είναι πολύ καλό. .
Προσωπικα το περιμενω πως και πως απο το καλοκαιρι .Ελπιζω να μην απογοητευτω
Δηλαδη δυσκολα θα το δουμε εντος του 2015. Αρα παμε για πρωτο τριμηνο 2016....για να δουμε τελικα!!!
μας έχουν φάει τη ψυχή με αυτό το παιχνίδι.άντε να δούμε πότε θα κυκλοφορήσει.δείχνει και εξαιρετικό ανάθεμά το...
Διαβασα οτι μαλλον η ALPHA θα ειναι ανοιχτη για ολους.... Μακαρι και με δυνατους server να απολαυσουμε αυτο το game.... Γιατι πραγματικα δειχνει να ειναι πολυ δυνατο!!!!