
Σημειώνεται επίσης, ότι οι προσκλήσεις για την δοκιμαστική φάση του τίτλου δεν αποτελούν εγγύηση ότι ο παραλήπτης του email θα επιλεγεί. Τέλος, όσοι δεν έχουν λάβει το σχετικό email μπορούν να εγγραφούν εδώ.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Sony έχει ξεκινήσει την αποστολή προσκλήσεων σε επιλεγμένους χρήστες του PSN για την Alpha φάση του επερχόμενου Bloodborne.
Αιντε να ερθει η παιχνιδαρα σιγα σιγα στο "φως".
Ασχετο: να ρωτησω κατι παιδια που μπορω να δω σε live streaming το tgs? Στης 18 του μηνα δεν ξεκινάει?
Ευχαριστώ προκαταβολικα. :D
Άντε να δούμε. :D
Μακάρι να μπω...
Για να δούμε... Περιμένω και μήνυμα για το Dragon Ball Xenoverse :)
Εμένα μ στείλανε!
Εγω που εχω και στα 3 πλατινα αν δεν παρω θα σπαστω :D
Μου στείλανε, ελπίζω να με επιλέξουν!