Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτες εντυπώσεις του DF για το Assassin’s Creed: Unity

To Digital Foundry έκανε μία πρώτη ανάλυση του Assassin’s Creed: Unity στα δύο new-gen διαθέσιμα formats PS4 και Xbox One και κατάφερε να βγάλει κάποια πρώτα συμπεράσματα. Η ανάλυση του τίτλου είναι 1600x900 pixels, ενώ όπως φαίνεται η νέα μηχανή γραφικών αποδίδει αρκετά καλύτερα, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα σε σχέση με το Assassin’s Creed IV: Black Flag να είναι σαφώς βελτιωμένο.



Όπως σημειώνει ωστόσο το Digital Foundry, το frame rate παραμένει αρκετά πιο ασταθές απ’ ότι στο AC4: Black Flag, ενώ το Xbox One προσφέρει μια πιο ομαλή εμπειρία gameplay σε «γεμάτες» περιοχές. Συγκεκριμένα, σε κάποια σημεία που υπάρχουν αρκετοί NPCs, το frame rate στο PS4 έπεφτε στα 20 frames, την ώρα που στο Xbox One η πτώση ήταν μικρότερη και έφτανε στα 25fps. Σε κάποιες σκηνές μάχης πάντως, το PS4 δείχνει να προσφέρει πιο σταθερό frame rate, ενώ προπορεύεται σε επιδόσεις και κατά τη διάρκεια των cutscenes. Η πλήρης ανάλυση του Digital Foundry για το Assassin’s Creed: Unity θα είναι διαθέσιμη μέσα στις επόμενες μέρες.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
56 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • greenkiller.13
    • Σημαντικες οι αναλυσεις του digital foundry,οδηγουν στο συμπερασμα οτι καμια εκδοση δεν ειναι τελεια,και οι 2 εχουν τα προβληματα τους,βλεπω πολλα patches να ερχονται συντομα

    • Sephiroth
    • Υπάρχουν θέματα στο παιχνίδι, κυρίως στον τεχνικό τομέα. Ο Πέππας παίζει από την Παρασκευή, αλλά περιμένουμε να παίξει και online co-op για να γράψουμε review. Δεν γίνεται διαφορετικά...

    • TomTom
    • Πολλά τα λάθη σου Ubisoft.

      Δεν ήθελες 1080p για μεγαλύτερη ¨σταθερότητα".

      Μας είπες ότι τα 30fps είναι πιο εύκολα να γίνουν σταθερά σε 900p. Δεν θέλω να αναφερθώ στο ΤΡΑΓΙΚΟ κινηματογραφική εμπειρία.

      Ούτε αυτό δεν καταφέρατε (σταθερότητα στα frames).

      Ελπίζω τουλάχιστον να βγει ένα patch το οποίο θα σταθεροποιεί τουλάχιστον τα frames.

      Εαν συνεχίσετε έτσι εγώ προσωπικά δεν ξέρω άμα θα ξανα αγοράσω παιχνίδι σας Day 0.

      Πραγματικά έχεις καταντήσει "χειρότερη" και από κάτι άλλες εταιρείες (ονόματα δεν λέμε).

    • G.k.K
    • Κρίμα ρε γαμώτο..Θα μπορούσαν να έχουν κάνει κάτι από την αρχή...Δεν τους καταλαβαίνω...

    • evergrey
    • Σιγουρα κατι τετοια φαινομενα οπως το βιντεακι που θα βαλω,διορθωνονται.Αλλα ειναι καπως ρε γαμωτο οταν τα βλεπεις σε PS4. https://www.facebook.com/video.php?v=10152858954524630&l=7598659005619012096

    • so_what
    • @Koel700

      Λογικά το μοναδικό παιχνίδι που πιστεύω θα είναι σε τέτοια κατάσταση θα είναι το Quantum Break από ό,τι έχω δεί μέχρι τώρα πάντα.

    • GiannisP
    • Λογικά στα 20fps θα φαίνεται πολύ κινηματογραφικό. Ακόμη πιο κινηματογραφικό θα φαινόταν αν είχε και μαύρες μπάρες και 20fps, αλλά μάλλον δεν γίνεται να τα έχουμε όλα...

    • geodelik
    • Για μενα μονο καλο βγαινει απο ολη αυτη την ιστορια. Το παιχνιδι παει για postpone αγορας, οποτε μικραινει η λιστα για αυτο το μηνα!!! Ειναι μεγαλος ο Νοεμβρης!

    • christos1989
    • Από τότε που μπήκαν τα fps στη ζωή μας χάσαμε την ουσία. Το σημαντικό είναι αν το παιχνίδι είναι καλό γενικά, αν θα το χαρεί ο καθένας που θα το παίξει. Σιγά μην καθόμαστε να μετράμε με προγράμματα τα fps. Τρανό παράδειγμα το Metal Gear Solid 4. ( https://www.youtube.com/watch?v=ugHneE11yqM&app=desktop ). 30 Fps που πάνε και στα 20 και στα 25 κλπ κλπ. Το παιχνίδι σάρωσε στις κριτικές. Γιατί δεν το έθαψαν; Γιατί απλά ήταν εξαιρετικό. Gameplay, Iστορία, γραφικά, ήχο (σε αυτά που πραγματικά μετράνε δηλαδή).

      Προφανώς και είναι κρίμα σε νέας γενιάς κονσόλες να μην υπάρχει άνοδος ακόμα σε τέτοια σημεία, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το βασικό είναι το παιχνίδι να είναι καλό. Αντίστοιχα, για να πιάσουμε την Ubisoft, δεν με απασχολεί αν το Far Cry 4 θα είναι στα 37,3 fps. Αρκεί να μπορέσει να με κρατήσει και να με διασκεδάσει όπως το 3.

      Thus, to me frame rate or resolution that often get to asked, is nonsense. But peple keep asking so I will make it publish soon. Εγραψε στο twitter ο Kojima πριν ανακοινώσει τα fps του mgsV, γιατί προφανώς πλέον αυτό απασχολεί τον κόσμο, αφού γι' αυτά διαβάζει αναλύσεις επί αναλύσεων, χάνοντας όπως προανέφερα την ουσία.

      ΥΓ.: Αναμφίβολα για αυτό το ντόρο με τα fps τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν οι εταιρίες, που αρχικά τάζουν και στο φινάλε ψάχνουν δικαιλογίες και εκτίθενται περισσότερο. Αν από την αρχή η Ubisoft είχε πει 30 fps γιατί δικό μας είναι το παιχνίδι, έτσι γουστάρουμε κι όποιος θέλει ας το πάρει, δεν θα είχαμε γκρίνιες τώρα.

    • liapis81
    • Τελικά φαίνεται ότι όλοι λούζονται τις αρχικές ανακοινώσεις ότι θα τρέχουν όλα τα παιχνίδια 1080p/60frames..Δεν ήταν σε καμιά περίπτωσή έτοιμοι και τώρα τρώνε το δικαιολογημένο κράξιμο. Για μένα το τραγικό δεν είναι τόσο στην ανάλυση αλλά στη μη σταθερότητα στα frames, είναι κουραστικό να παίζεις έτσι. Το παιχνίδι σίγουρα πάντως θα στρώσει με τα patches.

    • diver_gr
    • Δυστυχώς η UBISOFT πάει από το κακό στο χειρότερο όσο αφορά το τρόπο που αντιμετωπίζει και φέρεται στα παιχνίδια της ...........

      Δεν είναι δυνατόν σε τίτλο τέτοιο επιπέδου τόσα ατοπήματα .Ας έβγαινε 1-2 μήνες μετά .Τα 900p οκ κανέναν πρόβλημα αλλά το Frame rate?14 frames σε κάποια σημεία και συνεχόμενες πτώσεις στο 20άρι είναι απλά τραγικό για Next gen τίτλο . @@ next gen ...........

      H μόνη εμπειρία η οποία πραγματικά προσφέρουν τα 274872364286 άτομα στην σκηνή με Α.Ι (έτσι λέει η UBI) είναι να σου σπάνε τα νεύρα λόγο συνεχόμενων πτώσεων του frame rate το οποίο κάνει το χειρισμό και τις μάχες εκνευριστικές . Είναι δυνατόν να μην το αντιλαμβάνεται αυτό ο δημιουργός του παιχνιδιού ? Καλύτερα να κόβανε το περιττό κόσμο μακριά από το παίκτη και το αναθεματισμένο υποτιθέμενο Α.Ι μέχρι το σημείο που ο τίτλος θα έπαιζε κλειδωμένος τουλάχιστον στα 30 .

      Κανονικά θα πρέπει όχι μόνο το Assasins αλλά και όλα τα games πράγματα όπως τα 30fps lock /V-sync/Antialiasing να είναι δεδομένα και όταν δεν μπορούν να επιτευχθούν να κόβονται πράγματα από το παιχνίδι .

    • Demolition7
    • Καλημέρες!θυμαμαι οταν πηρα το AC III οτι για κανα δίμηνο ηταν unplayable απο τα πολλα bug. Το παράτησα και το ξαναεβαλα οταν βγήκαν ολοι οι διορθωτικοί κώδικες με patch. Το ιδιο μου φαινεται θα γινει και τωρα. Εν αναμονή λοιπον σημερα αυριο θα το παραλάβω και θα δειξει. Παντως πραγματικα θα μπορουσε η UBi να βγαζει διαμάντια και μονη της βγαζει τα ματια της. Απο downgrade σε αναλυσεις fps μεχρι απιστευτα γελοία bugs,με κανουν να αρχιζω να σκεφτομαι γιατι παραγγέλνω καθε χρονο τις collectors edition. Μαλλον μονο για τα καλούδια που προσφέρει. Εν αναμονή λοιπον κάποιου τεράστιου patch. Τι να πω;! Εχει κουράσει πραγματικα η f€@"&@

    • equation
    • ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΤ... τι γλυτωσααα... ημουν στο psn την προηγουμενη βδομαδα και εκανα αμπεμπαμλομ σε unity και GTAV!!!! άλλη μια βδομαδα και το gta θα με κρατησει μεχρι το unity ναι είναι playable!

    • zerocool7545
    • Καμιά εταιρία δεν την ενοχλεί το κράξιμο από την στιγμη που δεν επηρεάζει τις πωλήσεις των προοιόντων της.Και την ΕΑ την κράζουν οι Αμερικανοί παντού, σε ονλινε και οφλινε μέσα, κάθε χρόνο την ανακυρήσουν ως την χειρότερη εταιρία, αλλά μετά πάνε σαν πρόβατα και αγοράζουν όλα τα παιχνίδια της.Αν δεν σας αρέσει η πρακτική της Ubi (και της κάθε Ubi) μην αγοράστε τα παιχνίδια της, διαφορετικά τα πράγματα θα πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο.

      Δεν θα χάσετε απολύτως τίποτα αν δεν αγοράσετε τον τίτλο τον 1ο μήνα κυκλοφορίας του ή ακόμα και αν δεν τον αγοράσετε καθόλου.Υπάρχουν δεκάδες αξιόλογα παιχνίδια να παίξετε και να διασκεδάσετε.Αν θέλετε να αλλάξει στάση η Ubi, σταματήστε το κράξιμο/κλάψα και και κάντε κάτι για να αλλάξει η κατάσταση.

      Εχω σιχαθεί να βλέπω παντού άρθρα για το Unity και την Ubi, έλεος πια .....

    • Geovra
    • Καλως η κακως συνεχιζεται η "παραδοση" κραξιματος στην Ubisoft........να προβληματιζομαι απο τωρα για το Division?

    • pankar94
    • Ποτε δεν ημουνν φαν της Ubisoft.Και το division μια απο τα ιδια θα ειναι,σαν το watch dogs που ολοι το περιμεναν παιχνιδαρα και στο τελος απογοητευσε.

    • Gkalas
    • Παιδες απλα ας μην αγορασει κανεις το παιχνιδι.Μονο ετσι καταλαβαινουν οι εταιρειες-επιχειρησεις.Αν κανει μπολικες πωλησεις παλι το επομενο game τους θα ειναι broken.

    • mariodm22
    • @GiannisP

      Οντως πραγματικα η λυση στο προβλημα των frame s ειναι η μαυρες μπαρες και απορω πως δεν το σκεφτηκε ακομα η Ubisoft μετα τα κορυφαια αποτελεσματα του Evil within !!! χαχαχαχαχα

      Απο την μια το παιχνιδι φαινεται εντυπωσιακο αλλα απο την αλλη να εμπιστευτεις Day One την Ubisoft λιγο δυσκολο και ειδικα μετα απο τα σοδομα και τα γομορα που ειδαμε στο Watch dogs . Σιγουρα αν το παιχνιδι κανει την εμφανιση του με τα συγκεκριμενα αποτελεσματα θα προκαλεσει παραπανω αρνητικες εντυπωσεις !!! Αρκετα Bugs ακουω και πολλα frame s βλεπω !!!

      Υ.Γ ... Οπως η Bungie με το Destiny θα επρεπε να λεγοταν Buggie , ετσι και η Ubisoft με θα επρεπε να λεγοταν Bugisoft !!! Τοσο απλα και ομορφα .... !!! :D :D :D

    • chris redfield
    • Βρωμαει πολυ το πραγμα...δευτερο παιχνιδι στη σειρα να τρεχει καλυτερα στο one για ανεξήγητους λογους...μαλλον καποια εβαλε βαθια το χερι στην τσεπη για να καλυψει το κενο που υπαρχει στο hardware...

    • TomTom
    • Να κάνω μια ερώτηση και αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει.

      To Update που κάνει 1 GB (882 MB για την ακρίβεια) είναι για το online κομμάτι ή φτιάχνει κάποια προβλήματα ?

    • Tobajaras
    • Συγγνώμη αλλά αυτό το φωτεινό περίγραμμα γύρω από το μοντέλο του κεντρικού χαρακτήρα τι είναι?

      Άγιασε?

      Τέλος πάντων, σαν τεχνικός τομέας και ποιότητα κυκλοφορίας εντάσσεται στα γενικά πλαίσια της σειράς, ειδικά από το AC 3 και μετά. Δεν καταλαβαίνω την έκπληξη και την απογοήτευση, ενώ απλά περιμένω να δω σχόλια της κοινότητας (και του DF, που μάλλον δε θα είναι ιδιαίτερα αιχμηρό) για την PC έκδοση. Προβλέπω πολύ αίμα.

      Είναι αξιοπρόσεκτο πάντως το πώς έχει κινηθεί το marketing των κυριότερων ονομάτων από την κυκλοφορία των 2 μηχανημάτων. Από το "ακατέβατο 1080p / 60fps από την αρχή" κλπ περάσαμε στο "1080p / 30fps και 900p / 30fps γιατί το Xbox One είναι για τους pezantzzzz" και τώρα, ΜΑΚΡΑΝ το πιο mainstream όνομα του χειμώνα να κάνει λόγο για 900p / 30 fps με σοβαρές πτώσεις. Αφήνω το αστείο 720p / 60 fps που είδαμε λίγες μέρες πιο πριν. Όχι μόνο έχουμε σαφή πτώση των προσδοκιών μα σε θέματα τεχνικής απόδοσης ο πραγματικός πήχυς είναι όλο και χαμηλότερος συγκρινόμενος με ό,τι υπάρχει σε άλλους τομείς της βιομηχανίας.

    • Ada23
    • Ολα αυτα μου θυμιζουν το Assassins 3 που ειχε πολλα bugs (πολλες φορες οι μαχες φαινονταν εντελως γελοιες),αλλα και το Revelations οπου χρειαζονταν να κανεις update για να διορθωσεις bugs,μετα να βγαλεις το update για να ολοκληρωσεις καποιες αποστολες ( οσον αφορα τις βομβες ) και να ξαναβαλεις το update.
      Κριμα τοσο ωραια παιχνιδια να καταστρεφονται απο ηλιθια glitches και bugs.

      Δεν εχω ιδεα απο τεχνικους ορους,αλλα αν ηταν να επιλεξω aναμεσα σε ενα παιχνιδι με μικρες αναλογιες,αλλα καλο gameplay και στρωτο,οπως ηταν το assasins2 και το brotherood ,και σε ενα παιχνιδι με μεγαλυτερα fraps αλλα γεματο bugs θα επελεγα το πρωτο.

      ΥΓ:Βεβαια εγω δε θα αγορασω το παιχνιδι απο την πρωτη μερα,μια και περιμενω να πεσουν οι τιμες συνηθως,οποτε λογικα κατι θα εχουν φτιαξει μεχρι να φτασει στα χερια μου.

    • Dimcar
    • @raysod.. πάντως στο PC που το έβαλα, η CPU αράζει χαλαρά (4790k) και η GPU (GTX980) είναι στο 100% είτε είμαι με max settings (30-40 fps) είτε με... min settings (60-70 fps), πάντα σε ανάλυση 1440p. δλδ αν ειναι να κλείσω όλα τα εφέ για να έχω 60fps και εν τέλει να παίζω... last gen παιχνίδι.. κλάφτα...

    • ABTR
    • Παυλο το ποιο smooth στο xbone που το βρηκες; γιατι απο αυτα που γραφεις δεν προκυπτει κατι τετοιο
      Ενταξει ειπαμε τετοιες ειδησεις σταματησαν να μαζευουν smooth clicks γιατι ο νικητης ειναι ενας Αλλα μη γραφετε και πραγματα που δεν ισχυουν

    • Sephiroth
    • Έκανα μετάφραση κομμάτι από το πρώτο κείμενο το DF και θα ακολουθήσει το πλήρες Face-Off όταν αυτό δημοσιευτεί από τα παιδιά. Χαρακτηριστικά λέει... "Under load, neither version manages to achieve a consistent 30fps, but surprisingly it's the Xbox One game that delivers a smoother experience."

      Και ένα γενικότερο σχόλιο, σταματήστε σας παρακαλώ αυτό το θέμα των "clicks", γιατί δε νομίζω να έχουμε δώσει κανένα δικαίωμα για κάτι τέτοιο.

    • chris023r
    • Θα εχω το παιχνιδι το Σαββατο (δυστυχως;;;) και η απορια που μου εχει γεννηθει ειναι η εξης :

      Καλα, μεσα στην εταιρια δεν το δοκιμαζουν το παιχνιδι; Δεν το παιζουν; Δεν το τεσταρουν;

      Αν το δοκιμαζουν δεν τα ειδαν αυτα τα προβληματα; Μονο στους καταναλωτες εμφανιζονται τα bug;

      Εχω αγορασει την Notre Damme edition οπως κανω καθε χρονο τα τελευταια 3 - 4 χρονια. Του χρονου ομως θα το σκεφτω ΠΟΛΥ σοβαρα αν θα το αγορασω ακομα και Day 1, ποσο μαλλον ανα θα παρω ακριβη εκδοση...

    • ABTR
    • Οποτε Παυλο στην DF δεν ξερουν τι γραφουν, αν αποκαλουν ομαλη εμπειρια το οτι το xbone πιανει 25 σε ανοιχτους χωρους και το ps4 τα 20. Αλλα γενικοτερα το ps4 σε σκηνές μάχης εχει σταθερό frame rate, ενώ προπορεύεται σε επιδόσεις και κατά τη διάρκεια των cutscenes.
      Δεν βγαινει νοημα ελπιζω να συμφωνεις Γιατι σε λιγο θα λεμε το δικο μου εχει 1 fps 'παρανω ειναι καλυτερο'' Αυτο λενε και εδω.
      Ισως εκεινoi χρειαζονται περισσοτερο τα clicks ειχε καταντησει βαρετο ολο το ps4 να εχει καλυτερες επιδοσεις

    • Jim P
    • Ξεφτιλίκια, κάθε Release των Assassin's Creed μαστίζεται ως έναν βαθμό από Bugs αλλά με αυτά που διαβάζω και τον χειρισμό της ubi αντιλαμβάνομαι ότι η τελευταία μας δουλευει ψιλό γαζί.

      Πως να δικαιολογηθεί αυτό το χάλι όταν υπάρχουν δημοσιευμένες δηλώσεις πως υπόκειται σε 4 χρόνια ανάπτυξης, και αρχές του καλοκαιριού στόχευαν σε 1080p/60fps και τέλος του καλοκαιριού 30fps για πιο Cinematic οπτική εμπειρία;

      Και φτάνουμε στο διαταύτα με 2 εβδομάδες Delay από το αρχικό Release της 31/10 και το μόνο που μου περνάει από το μυαλό είναι πως είχαν ένα παιχνίδι πραγματικά unplayable στις κονσόλες και σε δύο βδομάδες απλά το ισορρόπησαν ίσα ίσα για ένα τυπικό -broken- release.

      Θεωρώ αποτυχία να κρεμαει τέτοια εταιρία τόσους Fans, να βάζει σε κίνδυνο αυτό το multimillion franchise και να μας εμπαίζει με τις τελευταίες δηλώσεις:

      http://assassinscreed.ubi.com/en-gb/news/news_detail.aspx?c=tcm:152-184353-16&ct=tcm:148-76770-32

      Κρίμα Κρίμα Κρίμα, από έναν fan που έχει δαπανήσει εκατοντάδες ευρώ σε swag για αυτό το μαμημένο IP.....

    • TomTom
    • Aπό χτες που το έχω και έπαιξα λιγάκι μπορώ να πω πως τα frames είναι εμφανή. Αυτό δεν κάνει τον τίτλο unplayable σε καμία περίπτωση μέχρι τώρα. Μπορεί στην πορεία να είναι χειρότερα τα πράγματα (δεν ξέρω).

      Όταν "συγχρονίζεις" την πόλη είναι πραγματικά εντυπωσιακά τα τοπία ΧΩΡΙΣ όμως να σου πέφτει το σαγόνι από τα γραφικά.

      Ελπίζω απλά εκεί στην Ubisoft να φτιάξουν κάποια πραγματάκια. Διαφορετικά άλλη φορά PC (και όχι αγορασμένο). Εφόσον μας δουλεύετε εσείς έτσι και εμείς δεν θα σας δίνουμε τα ωραία μας λεφτάκια.

      PS : Το επόμενο παιχνίδι της Ubisoft είναι το The Crew. Την Beta που έπαιξα ήταν αρκετά καλή. Αλλά εγώ προσωπικά θα περιμένω να δω πως θα τα πάει το παιχνίδι (από άποψη προβλημάτων εννοώ) και μετά θα δω τι θα κάνω μιας και δεν ασχολούμε με racing αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε.

    • Jim P
    • [Άσχετο] @TomTom
      Παρατήρησες στο The Crew την Ubisoft φιλοσοφία, βρες το ViewPoint στο χάρτη να σου ανοίξουν τα εικονίδια; που βρίσκουμε σε όλα τα Ubi Open World Games;

      Μου άρεσε που στο The Crew τα δορυφορικά πιάτα είναι κρυμμένα και πρέπει να τα βρεις με τον τύπο "Sonar"
      ίδια φιλοσοφία, με μία πιο νεωτεριστική στροφή.

      Και αν και Beta ο τίτλος ήταν πάρα πολύ σταθερότερος σε σχέση με το unity. Το ευχαριστήθηκα πολύ. Όσο για Downgrade γραφικών και στο Crew; χμμμμ :P

    • Sephiroth
    • ABTR μπορείς να έχεις ότι άποψη θέλεις για οποιονδήποτε, απλά δεν θέλω να έρχεται προς εμάς ότι γράφουμε άρθρα για να κυνηγάμε clicks. Μόνο αυτό θεώρησα άστοχο και απάντησα. Για τα υπόλοιπα, μετέφερα ότι έγραψε το DF

    • Harkyn
    • Το περιμένω μόλις κυκλοφορήσει να παραλάβω, άλλα με αυτά που διαβάζω μάλλον βιάστηκα από το πολύ hype.

    • chris redfield
    • "Κατά τα άλλα τα PC του 2012 είναι καλύτερα από το PS4."

      Αφιερωμενο σε σενα commenter...
      Το ps4 εχει το optimization και στο pc παιζει καλυτερα χωρις το optimization η το low level api των κονσολων...

      https://www.youtube.com/watch?v=02Iie6d3WXo

    • chris redfield
    • Ρε συ commenter εισαι εξυπνο παλικαρι...το να βαζεις ως κριτηριο το unity που ειναι το χειροτερο παιχνιδι που εχει βγει τεχνικα στα τελευταια χρονια για το ποσο future proof ειναι μια gtx 680 το ξερεις οτι ειναι αφελες και οτι δεν στεκει...
      Γιατι δεν κοιτας τα υπολοιπα παιχνιδια που εχουν βγει εως τωρα που με ενα μηχανημα οπως αυτο που σου εβαλα απο το digital foundry παιζει τα παιχνιδια ιδια και καλυτερα απο ενα ps4...που να εβαζαν και καμια r9 270 που ειναι καλυτερη απο μια gtx750ti...
      Δηλαδη μην αρνησε τα γεγονοτα...μιλανε απο μονα τους...

    • zerocool7545
    • Ο λόγος που τα προτεινόμενα specs στο Unity είναι τόσο υψηλα είναι επειδή η Ubi θέλει να κατοχυρωθεί νομικά.Δηλαδή ζητάει τα άντερα της, γιατί ξέρει ότι οι περισότεροι gamers δεν έχουν αυτά τα specs.Οταν λοιπόν αυτοί οι gamers αγοράσουν το παιχνίδι και αντιμετωπίσουν όλα αυτά τα προβλήματα δεν θα μπορούν να παραπονεθούν στην Ubi, γιατί απλούστατα δεν θα έχουν τα minimum specs.
      O 2ος λόγος είναι βέβαια ο προφανέστερος, που συμβαίνει τα τελευταία 20 χρόνια.Ανεβάζει επίτηδες τα specs για να "σπρώξει" τους καταναλωτές να αγοράσουν καινούργιο hardware.

      Δεν αγόρασα/έπαιξα το Watch Dogs και για τους ίδιους ακριβώς λόγους δεν θα αγοράσω/παίξω τα Unity και Isolation.Τέλος.

    • chris redfield
    • "Κι εσύ αφού είσαι έξυπνο παλικάρι γιατί κάνεις τις παρακάτω αυθαίρετες υποθέσεις;"

      Ποιες υποθεσεις εκανα?
      Σου ανεφερα το cod of duty μονο και μονο για να σου δειξω οτι το συγκεκριμενο pc με εναν 2πυρινο και μια μετρια gpu εχει ιδια και καλυτερη αποδοση απο αυτη του ps4...FACT...


      2) Ότι το CoD χρησιμοποιεί το low-level API (GNM) και όχι το high-level (GNMX); Το αντίστοιχο low-level API (DX12) του X1 ακόμα το περιμένουμε.

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΣΤΟ PS4 χρησιμοποιουν low level api που δινει καλυτερο optimization στο hardware ενω στο pc OXI και αυτο το κανει ακομα χειροτερο το σκηνικο...και δειχνει το ποσο αδυναμα ειναι τα next gen μηχανηματα...

      3) Ότι θα φτιάξει κάποιος PC για να παίξει MP, ενώ οι φίλοι του θα είναι σε κονσόλα;

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ
      Δεν ειπα τιποτα απο ολα αυτα που λες...απλα αναφερα οτι το συγκεκριμενο pc παιζει καλυτερα το COD απο το PS4...τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω...


      "Και να σου πω και το άλλο... η GTX 750 Ti (Maxwell) που αναφέρεις εστιάζει στο efficiency αντί για το raw power (flops), συγκριτικά με την 680 (Kepler). Κάτι θα έπρεπε να σου λέει αυτό."

      ΑΠΑΝΤΗΣΗ

      Σαν τι θα επρεπε να μου πει ακριβως?την ανεφερα μονο για τον λογο που την αναφερει και το digital foundry...

      Ο κανονας ειναι και πλεον χαιρομαι που το δειχνει και το digital foundry γιατι καποιοι πριν λιγο καιρο με βγαζαν ασχετο...οτι ενας 2πυρινος και μια r 9 270 εχουν καλυτερη αποδοση απο τα next gen μηχανηματα σε ολα τα multiplatform παιχνιδια...WATCH DOGS,BF4,COD,SHADOW OF MORDOR,EVIL WITHIN,ALIEN ISOLATIO ΚΤΛ...
      Το οτι αναφερεις ως επιχειρημα οτι το χειροτερο optimization σε παιχνιδι( AC unity) ριχνει μια 680 απλα ειναι η εξαιρεση και θα επρεπε να σου λεει οτι δεν φταιει η 680 αλλα κατι αλλο...για δες τι κανει η 680 στα υπολοιπα παιχνιδια που βγαινουν και στο pc αλλα και στο ps4...μη δεις την διαφορα στην αποδοση γιατι θα κλαψεις...

      Οποτε η παρακατω σου δηλωση"
      "Φαντάζομαι πως θα νιώθουν οι κάτοχοι της 980 το 2016... φούμαρα το δήθεν future-proofness."
      ειναι ατοπη και αστοχη και δεν εχει καμια σχεση με τη πραγματικοτητα...και δεν προσπαθω ουτε να σου την πω ουτε κατι τετοιο απλα προβαλω την αποψη μου με στοιχεια...

    • chris redfield
    • "Θα σε παρακαλέσω λοιπόν να μου δώσεις δήλωση του developer που να λέει ότι χρησιμοποιούν το GNM, ειδάλλως μόνο fact δεν είναι αυτό που λες. Περιμένω τα στοιχεία."

      Το κανεις συνεχεια και δεν ξερω το γιατι...

      Αυτο που ανεφερα ως FACT ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ...
      ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΓΡΑΨΑ...

      Σου ανεφερα το cod of duty μονο και μονο για να σου δειξω οτι το συγκεκριμενο pc με εναν 2πυρινο και μια μετρια gpu εχει ιδια και καλυτερη αποδοση απο αυτη του ps4...FACT...


      Οσο για το GNMX ειναι πολυ πιο φιλικο για τον developer σε σχεση με το DX11 και ειναι οντως high level αλλα και παλι εχει καλυτερο optimization απο αυτα που υπαρχουν στο pc...

      Εαν ακουσεις το video που εβαλα παραπανω του digital foundry θα ακουσεις που λεει ο τυπος(δεν πιστευω να τον θεωρεις ασχετο)οτι οι κονσολες εχουν καλυτερο optimization απο τα pc...αλλα και παλι δεν τα ξεπερναν σε αποδοση και συγκεκριμενα στο COD...για αυτο και υπεθεσα οτι το cod χρησιμοποιει πιο φιλικο API απ'οτι αυτο στο PC...αλλιως δεν θα το ανεφερε...

    • chris redfield
    • Εχεις κολλησει...συνεχιζεις να παραφραζεις αυτα που λεω...
      Που ακριβως προτεινα σε καποιον να παρει 2πυρινο επεξεργαστη?...το λεω συνεχεια για να σου δειξω οτι ακομα και ενας 2πυρινος ειναι ισαξιος με τον επεξεργαστη των next gen...

      "Επίσης, καμία νύξη δεν βλέπω για HSA, hUMA κλπ, δηλαδή features τα οποία δεν έχουν αξιοποιηθεί ακόμα όπως πρέπει από τους 3rd party."

      Σε καθε thread θα μου τα αναφερεις συνεχεια?τι στο καλο να σου απαντησω για κατι που δεν εχει αξιοποιηθει ακομα...αυτο που κανεις ειναι υποθεση...οπως υποθεση θα ειναι να σου πω και εγω για την αποδοση που θα δωσει το dx12 στα pc...

      Οσο για τα caps σορρυ αμα το παιρνεις ετσι απλα τα βαζω για να τονισω την προταση και οχι για επιβολη...

      "Τις ίδιες συζητήσεις έχω κάνει με PCάδες το 2005 και τότε πάλι παινεύονταν πόσο καιρό θα τους κρατήσει π.χ. η GeForce 7800 GTX και όλοι είδαμε τι έγινε. "

      Τοτε που εκανες τις συζητησεις οι κονσολες ειχαν high end hardware αλλη αρχιτεκτονικη και ετσι σιγα σιγα εβγαζαν την δυναμη τους...
      Σημερα οι κονσολες δεν ειναι δυνατες εχουν χ86 αρχιτεκτονικη και στα pc υπαρχει στον οριζοντα το DX12 που λενε οτι θα συμβαλει πολυ στην αποδοση...

    • chris redfield
    • "σου αναφέρω τις customιές κι εσύ μου λες δεν με νοιάζει. Go figure."

      Δεν σου ειπα δεν με νοιαζει αλλα οτι δεν εχουν αξιοποιθει και οτι αυτα ειναι υποθετικα...


      Από τον 3ο χρόνο και μετά, όπως έχουν πει και devs... εκτός αν εσύ ξέρεις περισσότερα από αυτούς ή αυτοί μας λένε παπατζιλίκια.


      Οι devs δεν ειχαν πει οτι...

      1)GamingBolt caught up with Bruno St. Andre who is the level designer of Assassin’s Creed Unity. Although at first, Bruno was not sure what the resolution and frame rate targets were, but he eventually revealed to GamingBolt that they are indeed targeting 1080p resolution and 60fps for both consoles
      http://gamingbolt.com/assassins-creed-unity-is-targetting-1080p60fps-on-ps4-and-xbox-one#UMQEHjqME4X4lYvP.99

      2)At Ubisoft for a long time we wanted to push 60 fps. I don’t think it was a good idea because you don’t gain that much from 60 fps and it doesn’t look like the real thing,” Guérin told TechRadar. “It’s a bit like The Hobbit movie, it looked really weird.”

      “And in other games it’s the same – like the Rachet and Clank series [where it was ped]. So I think collectively in the video game industry we’re ping that standard because it’s hard to achieve, it’s twice as hard as 30fps, and its not really that great in terms of rendering quality of the picture and the image.”

      Οπως βλεπεις οι devs λενε παπατζιλικια με το τσουβαλι...μην θεωρεις οτι λενε οτι ειναι και σωστο...

      Δεν λεω οτι δεν θα δεις βελτιωσεις στο μελλον αλλα οχι αυτη που ειδες στην προηγουμενη γενια...

      "Σου αναφέρω τις hardware customιές για να δεις (το DX12 είναι software API, όχι hardware customιά)"

      Σου λεω οτι και οι δυο εκδοχες εχουν η θα εχουν ως αποτελεσμα την καλυτερη αποδοση...


      "Και όχι, ΔΕΝ ήταν high-end ούτε η (πετσοκομμένη) GeForce 7 το 2006-2007, ούτε η (πετσοκομμένη) Radeon του X360. Αρχιτεκτονικά ναι, ήταν μπροστά ο Xenos. Όχι σε raw performance. Μην μπερδεύεσαι. Όσο για τον Cell, δεν θέλω να πω πάλι τα ίδια για το PPE κομμάτι."

      Ε τωρα θα διαφωνουμε για τα αυτονοητα...εχει καμια σχεση σαν κοστος/αποδοση αυτα που εχουν σημερα οι κονσολες με τον επεξεργαστη του xbox 360 τοτε που ηταν 3πυρινος/6threads και τοτε στα pc ουτε καν υπηρχαν...
      Μην εθελοτυφλεις ρε συ δηλαδη...σε αυτη τη γενια τσιγγουνευτηκαν στο hardware δεν χρεαιζεται ολα να τα βλεπουμε καλα και να μη λεμε τιποτα,οτι τοτε οι sony/ms εχαναν χρηματα με αυτα που ειχαν βαλει και οτι τωρα βγαζουν...

    • chris redfield
    • "Κατάλαβες τώρα γιατί στα αναφέρω αυτά; Δεν είναι όλα θέμα flops. Υπάρχουν και τα MIPS και το IPC."

      Τωρα τι συγκρινουμε για να καταλαβω...οτι η x86 ειναι ενα απολιθωμα αρχιτεκτονικης και οτι οι PPC ειναι πιο νεα αρχιτεκτονικη...σε αποδοση ειναι πολυ πιο μπροστα οι PPC...
      Ο λογος που επικρατησε η x86 ειναι γιατι ειναι πιο φθηνη...ολοι γι'αυτο το λογο την επιλεξανε...
      Οτι εκανε η apple τοτε που αλλαξε τους g5 εκαναν και οι κονσολες σημερα...ολα τα εκαναν λογω κοστους...

      "Και για να μην έχεις αμφιβολίες, δες που κατατάσσεται ο Cell βάσει MIPS (δηλαδή το PPE μέρος μόνο):

      http://en.wikipedia.org/wiki/Instructions_per_second#Timeline_of_instructions_per_second

      Οριακά καλύτερος από 2πύρηνο Bobcat (πρόγονος του Jaguar) στα 1.6 GHz."

      Συγκρινεις εναν παλιο επεξεργαστη με εναν νεο...
      Δες τον cell και τον ibm του 360 με χ86 επεξεργαστες εκεινης της εποχης...

      PS3 Cell BE (PPE only) 10,240 MIPS at 3.2 GHz

      Xbox360 IBM "Xenon" (Triple core) 19,200 MIPS at 3.2 GHz

      AMD Athlon FX-60 (Dual core) 18,938 MIPS at 2.6 GHz

      Διαβασε το παρακατω και δες τι λεει...

      http://www.gamespot.com/articles/the-elder-scrolls-iv-oblivion-xbox-360-versus-pc/1100-6147028/

      Oblivion looks better on a high-end PC than on the Xbox 360. Note the additional foliage visible in the background. We matched up resolutions for screenshot comparison purposes here, but a high-end PC with an AMD Athlon FX-60 CPU and GeForce 7900 GTX graphics card can enable all the settings and take resolutions up to 1600x1200

      Οριζει τον Athlon FX-60 CPU ως high end...μπορεις να συγκρινεις σημερα τον jaguar με εναν high end επεξεργαστη του σημερα...

      http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-athlon-64-fx-60-processor,1.html

    • chris redfield
    • Σου αναφέρω συγκεκριμένες τεχνολογίες (OoO, branch prediction), αλλά δεν βλέπω να τις σχολιάζεις. Γιατί;

      Βρε ανθρωπε μου να σου απαντησω για κατι που δεν εχει σημασια στη συζητηση τι και αν οι εχουν χαλια branch prediction oi ppc...σημασια εχει οτι αυτο δεν φανηκε στην αποδοση των προηγουμενων κονσολων,αυτο που φανηκε και ιδιαιτερα στο ps3 ειναι οτι ειναι δυσκολο να παρεις ολη την αποδοση με τη μια και γι αυτο φταιει οτι η βιομηχανια και ιδιαιτερα οι compilers δουλευουν σε x86 και ολος ο κοσμος εχει κολλησει στην χ86... μου αναφερεις τα mιps σου απαντω με στοιχεια οτι αυτο που ειπες ηταν λαθος...και οτι ενας high end χ86 εκεινης της εποχης ειχε λιγοτερα mips απο την cpu του 360...

      Σου δινω ενα link που λεει οτι ενας Athlon FX-60 CPU που ηταν high end τοτε και μπορουσε να δωσει καλυτερη αποδοση απο τις τοτε κονσολες...
      Σου δινω ενα link με βιντεο απο το digital foundry που σου δειχνει οτι ενας i3 που ειναι low budget cpu σου δινει την ιδια και καλυτερη αποδοση στα παιχνιδια απο οτι οι σημερινες κονσολες...
      Ειναι τοσο δυσκολο ρε συ να καταλαβεις την διαφορα?οτι τοτε για να ξεπερασεις την αποδοση των κονσολων χρειαζοσουν δυνατο μηχανημα και οτι για να ξεπερασεις τις σημερινες χρειαζεσαι ενα low budget pc...
      Τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβεις...

      "Επίσης, κουβέντα δεν βλέπω για το φιάσκο των RROD/YLOD"
      Δηλαδη θες να μου πεις οτι για RROD/YLOD φταινε οι ppc και οχι ο τροπος που κατασκευαστηκαν και η κακη σχεδιαση μεσα στα μηχανηματα που ανεβαζαν θερμοκρασιες και δεν ειχαν επαρκη ψυξη...

      "Το γεγονός ότι δεν αναγνωρίζεις τα θετικά του efficiency στο σημερινό design (γι' αυτό ένας low-power 2πύρηνος Bobcat στην μισή συχνότητα φτάνει τον "high-end" Cell PPE), μου λέει επίσης πολλά πράγματα... "

      Το wii u που εχει PPC εχει το καλυτερο efficiency απο πλευρας καταναλωσης ρευματος/αποδοσης...
      Αν εννοεις το efficiency στην αρχιτεκτονικη...θα ηθελα να μου εξηγησεις πως το εννοεις για να καταλαβω και να σου δωσω μια απαντηση...

      Μου συγκρινεις τον cell(χωρις καν να εχω αναφερει για τον cell κατι) με εναν bobcat...
      Μαλλον θα ξερεις οτι η ιδια η amd ειπε οτι οι jaguar ειναι γρηγοροτεροι μονο 15% clock per clock απο οτι τον bobcat...αλλα μια και μιλας για ipc για πες μας ποσα ipc μπορει να κανεις ενας jaguar και ποσα ενας low budget pc cpu...
      Οι επεξεργαστες που εβαλαν σε αυτα τα μηχανηματα ειναι αδυναμοι,ειναι γεγονος...αυτο που μπορει απλα να αυξησει την αποδοση η μαλλον να μη ριχνει ολο το μηχανημα ειναι to HSA που η gpu θα βοηθαει την cpu...αλλα ολα αυτα ειναι υποθεσεις οταν και αν τα υλοποιησουν τοτε μονο θα μπορεις να τα αναφερεις...

    • chris redfield
    • "Αν θεωρείς τον 3πύρηνο PPC του Wii U καλύτερο από τον 8πύρηνο x86-64 των PS4/X1, τότε πραγματικά δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο"

      χαχαχαχαχα σε παρακαλω μη το κανεις αυτο...και το κανεις συνεχεια...παραφραζεις αυτα που λεω...
      Σου ειπα το wii u εχει το καλυτερο efficiency σε σχεση αποδοση/καταναλωση ρευματος...

      http://www.nintendolife.com/news/2014/05/wii_u_reportedly_uses_less_energy_to_run_than_wii_and_rivals

      Οι ppc ειναι καλυτεροι σαν επεξεργαστες παντα με τους αντιστοιχους x86 και οχι αυτο που κανεις εσυ το να συγκρινεις εναν παλιο ppc με εναν x86...απλα δεν υπαρχουν οι καταλληλοι compilers για εκμεταλευτουν την δυναμη τους γι'αυτο και την παρατησαν και η apple αλλα και οι κονσολες...αλλα με τα καταλληλα εργαλεια μπορεις να κανεις θαυματα...γι αυτο και η προηγουμενη γενια κρατησε τοσο και γι αυτο ειδες αυτα που ειδες...με την χ86 οι κονσολες θα φτασουν σε plateau γρηγορα...

      "Δυστυχώς δεν απαντάς σε ΟΛΑ όσα σε ρώτησα (π.χ. τι μηχάνημα θα έδινες ΕΣΥ με $400 (μιας και γνωρίζεις περισσότερα από τον Cerny),"
      Δεν ειπα οτι γνωριζω περισσοτερα και το μονο σιγουρο ειναι το με την καμια δεν θα εβαζα χ86 αρχιτεκτονικη...θα πηγαινα παλι σε ppc...

      Υποτιθεται οι devs ζητησαν απο τον cerny την χ86 αρχιτεκτονικη για να δουλευουν πιο γρηγορα και πιο καλα τα παιχνιδια και πραγματικοτητα τους διαψευδει πληρως...ουτε πολλα παιχνιδια βγαινουν ουτε γρηγορα βγαινουν,ολα παιρνουν αναβολες,ολα σχεδον εχουν γινει downgrade,ολα σχεδον ειναι μισοτελειωμενα,ολα χρειαζονται updates,patches,και ολα σχεδον εχουν κακο optimization...
      Τοτε που ακριβως οφελει η χ86 αρχιτεκτονικη?οι devs το ζητησαν επειδη την ξερουν ηδη και θα εκαναν καλυτερο optimization...
      Εαν δεν βλεπεις το παπατζιλικι και την αντιφαση σε ολα αυτα δεν μπορω να κανω κατι...
      Ο λογος που επελεξαν την χ86 ηταν ενας....ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ...

    • chris redfield
    • Ρε συ θα μας τρελανεις ποτε ειπα εγω οτι για τα LOD ευθυνονται οι PPC?...απορω πραγματικα ρε συ δεν διαβαζεις?η υπαρχει προβλημα κατανοησης...

      Μιλουσαμε για τις CPU και για τα PPC...και μου λες...

      Λεφτά στο hardware έχανε η Sony με το τσουβάλι λόγω μεγάλου κατασκευαστικού κόστους, η δε MS έχασε αρκετά λεφτά λόγω RROD replacements. Εσύ το θεωρείς υγιή κατάσταση αυτό; Να μας έδιναν δηλαδή πάλι κονσόλες των 200 watts με discrete GPUs και να ξεκολλάει η GPU από το PCB λόγω υπερθέρμανσης;

      Σου ανεφερα εγω πουθενα για rod?

      Μετα μου λες...

      "Επίσης, κουβέντα δεν βλέπω για το φιάσκο των RROD/YLOD"

      Να σου απαντησω σε τι βρε φιλε μου?μιλουσαμε για τα ppc και μου λες οτι οι gpus ξεκολλουσαν απο την πλακετα...ασχετο με το θεμα...σχετικο για σενα που το συνεδεσες οτι αυτος ηταν ο λογος που εχαναν χρηματα οι sony/ms ενω στην πραγματικοτητα εχαναν λεφτα γιατι πολυ απλα βαλανε high end τεχνολογια για τα δεδομενα της εποχης και τα πουλουσαν 400ευρω στην αρχη η ms και μετα απο λιγο καιρο και η σονυ το εριξε στα 400...
      Τα ROD υπηρχαν λογω κακου σχεδιασμου και κακης ψυξης δεν εχει καμια σχεση με το τι ειχαν μεσα...

      Microsoft designed the chip in-house to cut out the traditional ASIC vendor with the goal of saving money in ASIC design costs...κακος σχεδιασμος

      German computer magazine c't blamed the problem primarily on the use of the wrong type of lead-free solder, a type that when exposed to elevated temperatures for extended periods of time becomes brittle and can develop hair-line cracks that are almost irreparable...
      http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems#Causes

      Οταν λες οτι τα μηχανηματα εκαιγαν 200watt αφηνεις να εννοηθει οτι ο ppc σε συνδυασμο με την gpu εκαιγαν πολλα watt και γι'αυτο και καιγοντουσαν...

      Μετα σου απαντω...και σε ρωτω...

      Δηλαδη θες να μου πεις οτι για RROD/YLOD φταινε οι ppc και οχι ο τροπος που κατασκευαστηκαν και η κακη σχεδιαση μεσα στα μηχανηματα που ανεβαζαν θερμοκρασιες και δεν ειχαν επαρκη ψυξη...

      αυτο ακριβως σου εγραψα και με επιβαιβωνει το παραπανω link που σου εβαλα...ουτε παραφρεσα τιποτα και ουτε επεσα σε αντιφαση...ουτε σου ειπα ποτε φταινε οι ppc για τα ROD...


      "με την λογική σου δεν έπρεπε ποτέ να πάνε σε PPC"

      Ποια λογικη μου ρε φιλε...ειμαι της αποψης οτι οι κονσολες πρεπει να εχουν διαφορετικη αρχιτεκτονικη απ'οτι αυτα των pc(x86)...σου ειπα εγω ποτε αυτα που εγραψες οτι η ms ειχε χ86 πηγε σε ppc και ξαναπηγε σε x86...

      Ειμαι υπερ της ppc στις κονσολες για τους λογους που ανεφερα παραπανω...τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω...ολα τα αλλα ειναι δικα σου λογια και αν διαβασει καποιος τα σχολια θα δει οτι δεν εχω παραφρασει τιποτα και απο την αρχη λεω το ιδιο πραγμα...

      Τεσπα το ληγω εδω...γιατι καθε φορα το ιδιο πραγμα γινεται...αυτοι που ξερουν ας διαβασουν και ας βγαλουν ακρη...

    • chris redfield
    • Διαβασε σε παρακαλω τι εγραψες και μη μου λες οτι να'ναι...

      Επίσης, κουβέντα δεν βλέπω για το φιάσκο των RROD/YLOD. VFM δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μια κονσόλα/ωρολογιακή βόμβα...

      Μπορεις να καταλαβεις οτι η αξιοπιστια των κονσολων δεν ειχε καμια σχεση με τα ποσα watt εκαιγαν?μπορεις να καταλαβεις επιτελους οτι τα ROD εγιναν λογω κακου σχεδιασμου και κακης ψυξης?

      Σε ρωτάω λοιπόν εσύ τι CPU θα έβαζες με τις εξής προϋποθέσεις: 1) να είναι AMD, 2) να κρατηθεί το κόστος της κονσόλας στα $400 max

      Σου απαντησα αλλα γιατι δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να απαντησω με βαση τα κριτηρια σου?
      Τα 360 και τα ps3 ειχαν καλυτερο hardware στην εποχη τους απο αυτα που εχουν σημερα και κοστιζαν και αυτα 400 ευρω...
      Η amd δεν εχει ppc οποτε θα πηγαινα σε μια εταιρια που θα ειχε ppc και θα εκανα την κονσολα μου δυνατη για να εχει αντοχη στο χρονο και δεν θα κοιτουσα να ριξω το κοστος που συνεπαγεται και την αποδοση...για μενα σαν πελατη 400 ευρω εδωσα και πηρα 360 το 2006 με καλυτερο hardware για την εποχη του και σημερα δινεις 400 τα ιδια για hardware που δεν εχει την ιδια δυναμικη που ειχε τοτε το 360...

      "Ξέρεις τι μου θυμίζεις; Την συζήτηση που είχες με ένα άλλο παιδί εδώ μέσα που σου έλεγε ότι για να είσαι δίκαιος θα βάλεις και Blu-Ray drive και κόστος Windows κι εσύ λες όχι, δεν θα βάλω (για ευνόητους λόγους). Με λίγα λόγια τα λες όπως σε συμφέρουν και όχι με τους κανόνες που τίθενται."

      Να ειμαι δικαιος?τι ειναι αυτα που λες ρε συ?επειδη η sony εχει blu ray και δεν μου χρειαζεται πρεπει ντε και καλα οταν παω να φτιαξω ενα pc να βαλω και εγω blu ray...δεν το εβαλα γιατι πολυ απλα δεν το χρειαζομαι...windows εχω η μπορω να βαλω αυτα που ειχα στο προηγουμενο pc μου...εαν δεν θελω υπαρχει κι'αλλος τροπος που τον ξερεις...

      πες μου ενα μαμημενο πλεονεκτημα που εχει η μεταβαση των κονσολων σε x86 αρχιτεκτονικη και το εχεις δει μεχρι στιγμης?ολα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε...

      Στο ειπα πριν οτι το επιχειρημα οτι ηταν το ονειρο των developers για να δουλευουν πιο καλα και πιο γρηγορα διαψευδεται απο την πραγματικοτητα και οτι ολα τα παιχνιδια ειναι μισοτελειωμενα,remastered και με κακο optimization...

    • chris redfield
    • "http://www.reddit.com/r/assassinscreed/comments/2m521i/putting_your_ps4_offline_fixes_the_framerate_issue/ (ξέρω ότι θα το αγνοήσεις το link, αλλά το βάζω για τους υπόλοιπους που μπορεί να τους ενδιαφέρει)"

      Ε commenter αμα γυρισεις 2 σελιδες πισω θα δεις που το εχω ποσταρει το νεο πριν απο σενα...
      Με αυτο ειμαι σιγουρος πλεον οτι δεν διαβαζεις ποτε τι γραφει ο αλλος γι αυτο και πολλες φορες βαζεις λογια που δεν εχω πει...

      "Η καραμέλα με τον Jaguar θα πρέπει να λιώσει κάποια στιγμή. Δεν ευθύνεται η CPU για τα 20-25fps στις κονσόλες, ούτε για τα rushed ports"

      Δεν σου ειπα ποτε οτι ευθυνεται η cpu για το UNITY...σου λεω πολυ απλα και ελπιζω να το καταλαβεις καποτε οτι ειναι αδυναμοι σαν επεξεργαστες και γι αυτο ενας σημερινος 2πυρινος εχει την ιδια αποδοση με την cpu των κονσολων...

      "Και ναι, πεθαμένη είναι η PPC, γιατί εν έτει 2014 βασιλεύουν οι x86 σε PC/laptops/home consoles και η ARM σε mobile συσκευές (smartphones, tablets, portable consoles)."

      Κοιτα οι ppc ειναι μακραν καλυτεροι επεξεργαστες σαν αρχιτεκτονικη παρτο χαμπαρι...οι x86 ειναι απλα πιο φθηνη και εχουν ευρεια υποστηριξη απο τους compilers γι'αυτο και επικρατει οχι γιατι ειναι πιο καλη η εχουν καλυτερη αποδοση...

      "Δες το κι αλλιώς αν θες: αφού το πρώτο XBOX (2001) είναι PC σύμφωνα με την απλουστευμένη λογική σου, τότε γιατί δεν υπάρχει PC emulator για XBOX games, ενώ υπάρχει ο PCSX2 για PS2 games; Για σκέψου το λίγο, γιατί με την λογική σου το XBOX είναι πιο εύκολο να γίνει emulate από το εξωτικό PS2"

      Πραγματικα κανεις κατι λογικα αλματα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑ με το συμπαθειο...
      Ποια λογικη μου σου ειπε οτι επειδη το xbox ειχε χ86 οτι επρεπε κιολας να βγει σε emulator?
      Η ms οντας πρωταρα τοτε στις κονσολες πηγε σε αυτο που ηξερε την χ86...αυτο δουλευε τοσα χρονια και γι αυτο επελεξε να παρει εκει γιατι υπηρχαν ετοιμα εργαλεια του DX και μπορουσε να μπει γρηγορα στο παιχνιδι...
      Εσυ απο την αλλη θα επρεπε να σκεφτεις για ποιο λογο μια εταιρια που κατεξοχην δουλευε σε χ86 πηγε και εβαλε στο 360 αρχιτεκτονικη ppc?το σκεφτηκες ποτε γιατι το εκανε αυτο?
      Στο ξαναλεω ο λογος που τα νεα μηχανηματα εχουν χ86 ειναι το κοστος και η υποστηριξη που εχει αυτη η αρχιτεκτονικη για τα apps που εχουν και τα δυο συστηματα γιατι πλεον εχουν ξεφυγει απο τα ορια της κονσολας και ειναι μηχανηματα που παιζουν κυριως παιχνιδια αλλα τρεχουν ενα σωρο αλλα apps που αυτα σε ppc θα ηταν πιο δυσκολα να γινουν απο τις μικρες τριτες εταιριες που τα βγαζουν δηλαδη εξτρα κοστος...

      Σε ξαναρωτω πες μου ενα πλεονεκτημα που εχει ως τωρα η μεταβαση στην χ86 αρχιτεκτονικη?
      Τα οσα πλεονεκτηματα προβαλαν τοσο καιρο απλα δεν υπαρχουν...ουτε πολλα παιχνιδια βγαινουν,ουτε γρηγορα,ουτε πιο ευκολα,ουτε ολοκληρωμενα παιχνιδια...ολα πλεον εχουν day one patch αν ειναι δυνατον σε κονσολα day one patch...
      Να το ξερεις οτι αυτη η τροπη που εχουν παρει οι κονσολες θα τις οδηγησει στο ομογενοποιηθουν και να εκλειψουν στο τελος...και εσυ ολες αυτες τις αλλαγες τις στηριζεις η τις ενστερνιζεσαι...

*