Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ρεκόρ εσόδων και πολλά νέα games ανακοίνωσε η Capcom με τη νεότερη οικονομική της αναφορά

*
Η Capcom ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2020, αποκαλύπτωντας ρεκόρ εσόδων για την εταιρεία για τρίτο συνεχόμενο έτος και πολλά νέα games.

Σε μια χρονιά με μειωμένα έσοδα από πωλήσεις, και συγκεκριμένα 18,4% λιγότερα από το προηγούμενο έτος ($766 εκατομμύρια συνολικά), η Capcom σημειώνει καθαρά κέρδη ύψους $150 εκατομμυρίων, 27,1% πάνω από την προηγούμενη χρονιά. Σύμφωνα με την Capcom, πρωταγωνιστές των πωλήσεων ήταν τα Monster Hunter World: Iceborne (πούλησε περισσότερες από 5 εκατομμύρια κόπιες), Monster Hunter World (έφτασε 15 εκατομμύρια κόπιες), Resident Evil 2 και Devil May Cry 5. Το Resident Evil 3 Remake μάλιστα έφτασε τα 2.5 εκ. πωληθέντα αντίτυπα και το Monster Hunter World ξεπέρασε τα 15.5 εκ πωληθέντα αντίτυπα. Η άνοδος των ψηφιακών αγορών ήταν ακόμα ένας παράγοντας που βοήθησε την εταιρεία.


Κοιτάζοντας μπροστά, η Capcom προβλέπει ακόμα ένα έτος - ρεκόρ. Για το οικονομικό έτος που θα ολοκληρωθεί στις 31 Μαρτίου 2021, η εταιρεία προβλέπει έσοδα από πωλήσεις άνω των $798 εκατομμυρίων (4% πάνω από τα φετινά) και καθαρά κέρδη $169 εκατομμυρίων (4% πάνω από τα φετινά. Μέσα στο πλάνο της εταιρείας είναι η διάθεση αρκετών νέων games και έξτρα πακέτων περιεχομένου για τις ήδη υπάρχουσες κυκλοφορίες. Συνολικά, ο στόχος είναι πωλήσεις 28 εκατομμυρίων αντιτύπων.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*