Ολοένα και περισσότερες πληροφορίες για την επερχόμενη κυκλοφορία του The Last of Us στο PlayStation 4 έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Συγκεκριμένα, το ισπανικό κατάστημα Xtralife έχει ήδη ανεβάσει σε σχετική σελίδα του ένα εξώφυλλο της remastered έκδοσης που φαίνεται πως θα κυκλοφορήσει με τον υπότιτλο Complete Edition και θα περιλαμβάνει και το Left Behind DLC που έχει διατεθεί ήδη ως έξτρα πακέτο στο PS3.

Η ημερομηνία κυκλοφορίας του τίτλου φαίνεται πως είναι η 19η Ιουνίου (λίγο μετά την Ε3 και σε μία περίοδο που δεν υπάρχει ανταγωνισμός), ενώ όσοι κάνουν προπαραγγελία θα λάβουν και ένα ειδικό τσαντάκι. Αναμένουμε την επίσημη τοποθέτηση της Sony, λογικά από μέρα σε μέρα.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
αυτα ειναι,και στο ps3 νομιζω καλοκαιρακι ειχε βγει
gia osous dn to exoun peksi kai exoun ps4
Όταν βγήκε το Last of us μόλις είχα πουλησει το ps3 για να αρχίσω να μαζεύω λεφτά για ps4 οποτε θα πεσει αγορά με το που βγει.
Γιατί δνε βάζουν ένα HD αφού στην ουσία HD στο HD έκαναν. Τέλος πάντων φάινεται πιο αληθινό όσο περνάει ο καιρός.
Αυτο και αν θα τονωσει και αλλο τις πωλησεις των PS4,θα πουλησει τρελα πιστευω
Αμφιβάλλω αν βοηθήσει στις πωλήσεις του PS4 αφού δεν είναι καινούριος τίτλος αλλά remastered από τίτλο PS3 σε τίτλο PS4. Επίσημη ανακοίνωση από τη Sony για αυτό το θέμα έχουμε (αν το κυκλοφορήσει στο PS4 εννοώ);