Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στα $2εκ. το ποσό για το marketing της ομάδας eSports του αμερικάνικου ναυτικού

*
Όπως φαίνεται το πολεμικό ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτείων της Αμερικής δεν τσιγκουνεύεται τις δαπάνες για την ομάδα eSports, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά του Vice επένδυσε το ποσό ύψους των 2 εκατομμυρίων δολαρίων για τις ανάγκες της καμπάνιας marketing της ομάδας.

Όπως αναφέρουν τα στοιχεία του Vice, το πολεμικό ναυτικό έχει επιστρατεύσει μια πλήρους απασχόλησης ομάδα για τις ανάγκες του marketing με την ονομασία Young & Rubicam, με σκοπό την προσέλκυση κοινού νεαρής ηλικίας και την ανάπτυξη διαδικασιών στρατολόγησης, που θα βοηθήσουν την ομάδα να διατηρεί καλές σχέσεις με την κοινότητα των eSports.


Η κίνηση αυτή έρχεται να βοηθήσει την ομάδα μετά το σάλο που προκλήθηκε για την χρήση του Twitch ως μέσο στρατολόγησης νέων, καθώς και το σκάνδαλο σε πρόσφατο stream της ομάδας, που οι παίκτες χρησιμοποιούσαν ονόματα βασισμένα σε εγκλήματα πολέμου και ρατσιστικές φράσεις στο Among us. Τον περασμένο Ιούλιο, η Alexandria Ocasio-Cortez είχε ζητήσει επίσημα να απαγορευτεί από τις ένοπλες δυνάμεις να χρησιμοποιούν το Twitch ως μέσο στρατολόγησης, ωστόσο το αίτημα της απορρίφθηκε.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*