Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στα 175GB η Xbox One X έκδοση του Quantum Break

*
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να κυκλοφορήσει το Xbox One X και όπως είναι φυσικό, αρκετοί τίτλοι θα λάβουν το σχετικό patch για να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα κονσόλα -μεταξύ αυτών- και το Quantum Break. O χώρος που απαιτείται από την κονσόλα σας προκειμένου να εγκαταστήσετε το νέο patch του Xbox One X είναι συνολικά 178,1GB. Αρκετά μεγάλο το μέγεθος για όσους παραμείνουν στη χωρητικότητα που προσφέρει το Xbox One X και δεν εισάγουν έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο.



Πιο συγκεκριμένα, στο συνολικό μέγεθος του τίτλου περιλαμβάνεται εκτός από το patch και το παιχνίδι και το TV show (τα live-action επεισόδια που προβάλλονται μετά την ολοκλήρωση του κάθε chapter), τα οποία δεν είναι απαραίτητο να είναι εγκατεστημένα στο σκληρό, αλλά μπορείτε να τα δείτε in-game μέσω stream. Όπως και να έχει όμως, ακόμα δεν είμαστε συνηθισμένοι στο να βλέπουμε τέτοιου μεγέθους παιχνίδια, αλλά αυτό ίσως να αλλάξει, καθώς η βιομηχανία του gaming οδεύει προς τα 4K. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Remedy Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Quantum Break
    • 16+ pegi 16+
      • 6.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (6)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.facebook.com/QuantumBreak FOLLOWERS 6 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • paulgouv
    • [+]
      • joehok
      • φιλε συγνωμη αλλα δεν εχεισ ιδεα απο βινετο παιχνιδια.....καλυτερα μην γραφεις αλλες παραγραφους ..μονο ta psysics να βαλεις του quantum και θα δεις οτι δεν εχει καμια μα καμια σχεση με οτι λες.....απο τα πιο ακυρα πραγματα που διαβασαμε ποτε...αμα δεν σαρεσει κατι δεν σαρεσει...αλλα μην κουραζεις ολο το σαιτ γραφωντας παραφιλολογια. απο κει και περα και γω ειμαι συμφωνος οτι το καραγκιοζιλικι με τα τεραστια και ασυμπιεστα 4κ updates πρεπει να βελτιωθει.

    • paulgouv
    • hello και σε σενα ..εννοούσα οτι το βαζει κατω στο gameplay προφανώς...έχω δει πολλά playthrough QB σε youtube και οσο και να προσπαθεί να μοιάζει στην smooth κίνηση του Infamous, είναι πολύ αστεία η κίνηση του χαρακτήρα και οι μηχανισμοί "shooting".. τώρα "το 4Κ για το 4Κ" δεν νομίζω να αξίζει να επιβαρύνει την χωρητικότητα μιας κονσόλας αν είναι μάπα το παιχνίδι..

      • lefteris58
      • Οκ, σου αρέσει το infamous αλλά από τη στιγμή που δεν έχεις παίξει το QB καλό θα ήταν να μην τα συγκρίνεις.

        • paulgouv
        • Οντως δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη και έχεις δίκιο.Απλά το infamous είναι το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό βάσει παρόμοιου gameplay γρήγορης κινησης, και το point μου είναι οτι ειναι εντελώς παράλογη η αναλογία χωρητικότητας..θα μπορούσα να αναφέρω στα 25Gb και το ROTTR , ή για να το πάμε και σε πιο κοντινό έστω 4Κ το Horizon Zero dawn που επίσης δεν έχω παίξει ακόμα αλλά δεν νομίζω να ξεπερνάει τα 60GB με τα patch..Σκέψου πάντως οτι το QB με είχε hypeάρει και μένα και πίστευα οτι θα ναι system seller!!Δυστυχώς με απογοήτευσε..

    • diver_gr
    • @Paulgouv Οντως δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη και έχεις δίκιο.Απλά το infamous είναι το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό βάσει παρόμοιου gameplay γρήγορης κινησης, και το point μου είναι οτι ειναι εντελώς παράλογη η αναλογία χωρητικότητας..θα μπορούσα να αναφέρω στα 25Gb και το ROTTR , ή για να το πάμε και σε πιο κοντινό έστω 4Κ το Horizon Zero dawn που επίσης δεν έχω παίξει ακόμα αλλά δεν νομίζω να ξεπερνάει τα 60GB με τα patch


      Τη διαβάζω και δεν έχει πέσει ακόμα το ταβάνι να με πλακώσει....

      Ξεπερνώντας τα σχόλια δημοτικού ''Το Infamous SS που το βάζει και κατω'' όπως και αρκετά ακόμα που δεν θα μπω στο κόπο να αναφερθώ, γράφεις 100% σαν Fanboy και αντικειμενικότητα μηδέν.

      1) To infamous δεν έχει καμιά απολύτως σχέση το gameplay με Quantum Break, ποιο άκυρη σύγκριση πραγματικά δεν θα μπορούσες να κάνεις, βάλε και το Doom μέσα στην εξίσωση και αυτό γρήγορη κίνηση έχει....

      2) Αναφέρεσαι στο Horrizon και συγκρίνεις το μέγεθος του με το Quantum break, ακόμα μια άκυρη σύγκριση μήλα με ντομάτες....

      Πρώτο το Horrizon δεν είναι true 4K μπορεί να είναι μεν κοντά αλλά το φτάνει με Checkboard.
      Δεύτερον το Horrizon δεν έχει 4Κ assets.

      Το μεγαλύτερο μέγεθος το καταλαμβάνουν τα μεγαλύτερα σε όγκο texture ώστε να δείχνη το παιχνίδι καλύτερα σε 4K.

      To PS4 λόγο περιορισμού στη μνήμη δεν μπορεί να έχει 4Κ assets στα παιχνίδια του για αυτό και οι διαφορές μεταξύ base έκδοσις όσον αφορά τα Textures είναι σχεδόν μηδενικές.

      Το δύσκολο είναι να ξεπεράσεις το στάδιο του Fanboy που βρίσκεσαι και να δεις τα πράγματα όχι αντικειμενικά άλλα όπως είναι στη πραγματικότητα και η πραγματικότητα έχει ως εξής το πραγματικό 4Κ με ultra Textures καταλαμβάνει τεράστιο όγκο δεδομένων FACT!

      • sdragon
      • Αυτό το γελοίο marketing πράγμα με τα 4K assets πρέπει να τελειώσει κάποια στιγμή. Είπαμε καλό το σανό αλλά μη το κατεβάζουμε αμάσητο. Απλώς βάζουν υψηλότερης ποιότητας textures, τα οποία να υπενθυμίσω υπάρχουν ήδη στους υπολογιστές. Έλα όμως που οι κονσόλες τα θέλουν όλα ασυμπίεστα. Για αυτό βγαίνουν τα patches με 40 και 50 GB. Κατεβάζουμε 50 GB textures και μας το πουλάνε ως και καλά "4K". Θα μπορούσαν να το έχουν προνοήσει αυτό το πράγμα. Δεύτερον, και με το Uncharted 4 να το συγκρίνεις, η μέρα με τη νύχτα. Γενικά η MS δεν τα πάει καλά με τα first party παιχνίδια της τώρα τελευταία. Ακόμα προσπαθώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξης της νέας της κονσόλας. Αν έχεις 500 ευρώ αγοράζεις pc, όχι κονσόλα για να δεις καλύτερα το Forza 7.

      • paulgouv
      • @DiverGr Για πάμε λίγο πίσω στο χρόνο να δείς πόσο fanboy είμαι https://www.enternity.gr/Article/Games/News/Gamescom-gameplay-trailer-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-Quantum-Break/32216.html εδώ εκθείαζα τo καινούργιο exclusive IP της Microsfoft πριν κυκλοφορήσει καν ...αντίστοιχα ψάχνοντας να βρώ που είχα σχολιάσει έπεσα σε αυτό https://www.enternity.gr/Article/Games/News/Developer-%CF%84%CE%BF%CF%85-Quantum-Break-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7-720p/36074.html που κάποιος συνονόματος σου μάλλον έλεγε ότι τα 720p δν έχουν καμία σημασία (!) ...μπλα μπλα ..απίστευτα γραφικά ...μπλα μπλα...αναλυτικότατη παρουσίαση fps όλων των Xbox exclusive με τα fps τους για επίδειξη...ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΟΣ και καθόλου ΦΑΝμπου !!! Τώρα για το Infamous μάλλον κυκλοφορούν και άλλοι τρελοι σαν εμένα εκει έξω που είχαν το ίδιο feeling παίζωντας το QB (εγώ το είχα δει όλο στο youtube-κανά 8ωρο) http://twinfinite.net/2016/04/quantum-break-is-a-lot-more-infamous-than-the-last-of-us/ πραγματικά καμία σχέση σε θεματολογία τα 2 games ...Για το Horizon έγραψα σε ''κοντινο έστω 4Κ'' αλλά τα Χ σένσορς σου χτύπησαν κόκκινο μάλλον και έγραψες την απόλυτη Χfanboy δήλωση που υπάρχει κάτω από κάθε βίντεο του στο youtube ''μα δεν είναι native'' .. και το ανέφερα απλά για σύγκριση ογκου δεδομένων ενός πλουσιου κόσμου παιχνιδιού με ένα απλό γραμμικό (εσύ είδες μηλαράκια και ντομάτες) Τέλος, επειδή κουράστηκα με την συγκεκριμένη είδηση, να ευχηθώ καλό download των 100 Gb και καλή απόλαυση των textures σε 4Κ σε λίγές μέρες στο Χ !!!

    • Alias
    • Κατι πρεπει να κανουν. Αυτα ειναι γελοια νουμερα πλεον. Σε λιγο θα παιρνεις μαζι με καθε παιχνιδι και εναν εξωτερικο σκληρο για να χωρεσει. Το Shadow of War στο PC ειναι αλλα 100Gb.
      Το ιδανικο ειναι να σου δινουν επιλογη τι assets θα κατεβασεις. Πχ αν παιζεις μονο με αγγλικα γιατι να κατεβαζεις αλλες 5 γλωσσες ασυμπιεστο ηχο? Μιλαμε για δεκαδες gb αχρηστα assets

    • diver_gr
    • Τότε να μέναμε σε SD ούτε καν 720p για να μην μεγάλωνε ο όγκος των παιχνιδιών φίλε Sdragon? η καλύτερα να γυρίζαμε στα catridge των Mega Drive & Snes?

      Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και όσο μεγαλώνουν οι αναλύσεις και τα textures των παιχνιδιών τόσο μεγαλώνουν και οι απαιτήσεις σε αποθηκευτικούς χώρους. η πιστεύεται πως από βίτσιο τα κάνουν μεγάλα για καζούρα και χαβαλέ? Η έχετε την εντύπωσει πως δεν τους απασχολεί το bandwith και το κόστος στους Server της εκάστοτε εταιρείας όταν εμείς κατεβάζουμε 100GB;

      Δλδ εσύ θα είσουνα ικανοποιημένος και δεν θα παραπονιόσουν αν τα textures μέναν σταθερά για ολόκληρη δεκαετία αρκεί να το μέγεθος των παιχνιδιών να έμενε μικρό;

      Δεν λέω ότι είναι το ιδανικότερο να κατεβάζουμε 100+ GB αλλά με τα χέρια τα κουβαλάμε; η θα μας πιαστεί η πλάτη;

      • sdragon
      • Ο μόνος λόγος που πιάνουν τόσο χώρο όλα asset του παιχνιδιού είναι ότι είναι uncompressed. Απλά δε κάνουν καθόλου optimization στο μέγεθος του παιχνιδιού και τα πετάνε χύμα.

*