Η Blizzard επιβεβαίωσε ότι το πολυαναμενόμενο multiplayer online battle arena game, με τίτλο Heroes of the Storm, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 2 Ιουνίου, με την open beta να ξεκινά στις 19 του επόμενου μήνα! Σημειώνεται ότι ο τίτλος βρίσκεται σε closed beta αυτή τη περίοδο. Επιπλέον, στόχος της ομάδας είναι να υπάρχουν διαθέσιμοι στο ρόστερ πάνω από 30 ήρωες και 7 Battlegrounds. Το κάθε επίπεδο θα είναι μοναδικό, τόσο σε ό,τι αφορά στους μηχανισμούς όσο και στην θεματολογία. Τέλος, την 1η Ιουνίου αναμένεται να υπάρξει και ένα live-streamed launch event, το οποίο αναφέρεται μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε εδώ όλες τις τελευταίες πληροφορίες για το επερχόμενο Heroes of the Storm.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
ομορφο και αρκετα ενδιαφερον παιχνιδι τυπου lol και dota...το μονο που με ξενερωσε ειναι οτι στα maps του δεν δινει προτεραιοτητα στις μαχες μεταξυ των παικτων αλλα στις ειδικες συνθηκες που συναντας οπως για παραδειγμα να μαζεψεις νομισματα τα οποια τα δινεις σε εναν πειρατη ο οποις μετα δινει εντολη σε ενα πλοιο να ριξει κανονιες στα tower του εχθρου.....προτιμω ενα καθαρο 5 vs 5 οπως γινεται και στο Lol